Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תאונת האופנוע מנס הרים - כ"ע


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4251 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עידן, מסכים עם כל מה שכתבת ב200%.

הקצב אולי לא התאים ב100% ל"תנאי הדרך" (השעה והמקום) אבל אני חושב שמאור השאיר לעצמו לא מעט מרווח ביטחון, ואני די בטוח שגם אם היה יוצא מהחניה הזאת רכב הוא היה מצליח להתמודד עם זה (אולי אני טועה, אבל זו דעתי. אני אגב לא הייתי מצליח, ורכבתי/נהגתי שם מספיק פעמים בשביל לדעת את זה - בגלל זה אני תמיד עושה את הקטע הזה בכיוון שבו המיקרה נסעה).

הנהג לעומת זאת שגה ב100% ויצר מצב לא הגיוני בעליל, פעמיים! והרג או גרם מוות ברשלנות (וזה תלוי בעיקר בסיבה שבגללה היה בנתיב ממול).

 

דורקי, אני לא מצליח להבין למה הנהג לא אשם בחציית קו לבן.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

  • תגובות 410
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

 

הערה צינית (פשוט אני חייב) - האירוע לא התקיים בשעת בוקר מוקדמת כי בשעה כזו הצילומים לפייסבוק לא יעשו בתנאי תאורה אופטימליים, כמו גם העדר קהל צופים יפגע בחוויית הנהיגה.

הציניות בהחלט לא במקום. כמו שאתה מנסה לתאר את הרוכבים ככאלה שלא אכפת להם מכלום חוץ מלעשות כיף ותמונות לפייסבוק, כך גם ניתן לתאר ולא בציניות את התנהגות נהג הרכב שזורק ז' על ההפרדה בין הנתיבים נוסע איפה שמתחשק לו באותו רגע.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

דורקי, אני לא מצליח להבין למה הנהג לא אשם בחציית קו לבן.

 

כי פשוט אין שם קו לבן, אלא מקווקו.

 

ומי שרוכב באותו כיוון צריך להביא את זה בחשבון שהכביש יהיה חסום בדיוק בנקודה הזו.

 

הציניות בהחלט לא במקום. כמו שאתה מנסה לתאר את הרוכבים ככאלה שלא אכפת להם מכלום חוץ מלעשות כיף ותמונות לפייסבוק, כך גם ניתן לתאר ולא בציניות את התנהגות נהג הרכב שזורק ז' על ההפרדה בין הנתיבים נוסע איפה שמתחשק לו באותו רגע.

 

בפעם האחרונה שישבתי בחניון הזה בשבת לפיקניק עם חברים, הבטחתי לעצמי שלעולם לא אעשה את זה עוד.

במקום הייתה השתוללות פרועה חסרת מעצורים שבנס הסתיימה ללא נפגעים.

 

ממש חששתי לצאת מהחניון ימינה ועשיתי את זה בחריקת צמיגים כדי שמישהו לא ימרח לי על הרכב מאחור, רווח לי רק כשצברתי מספיק מהירות.

זה תיאור של מישהו בעל ניסיון בנהיגה שמצויד ברכב מהיר יחסית, מה יגידו בעלי המיקרות והיונדאי I10? שאסור להם לנסוע על הכביש בשעות האלה? למה?

פורסם

motor.jpg

 

 

לא ראיתי את הסרטון המקורי. אני מסתק בתמונה זו.

 

כולם מאשימים את נהג המיקרה. אני סקרן אם היה לו dashcam שיוכיח את אשמתו (אם סטה לשמאל ללא סיבה) או חפותו (אם היה בשוליים גורם ש"איים" לפרוץ בכביש, מספיק הולך רגל בתנועה שמאלה).

 

בכל מקרה - בתונה רואים בבירור שגם האופנוען אינו חף מעבירת נתיב, אמנם הגלגל על הקו אבל חצי גופו חוצה אותו. גם רכב שהיה מתרחק מהקבוצה בשוליים עד קו ההפרדה ולא חוצה אותו היה גורם תוצאה דומה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

sperial - התגובה שלך באה בדיוק מכיוון שלא ראית את הסרטון. הרוכב סטה שמאלה על מנת להתחמק מהרכב. הלכה למעשה, הרוכב היה כבר בניסיון נואש לחזור ימינה, לאחר שראה שהרכב חוזר לנתיב שלו (כלומר, לנתיב ההתחמקות שניסה לבחור האופנוע). התגובה שלך לא נכונה עובדתית.

 

התמונה השניה ממחישה כמה הקו המקווקו קצר שם. אין שום סיכוי שהמיקרה הגיעה לנתיב הנגדי והייתה במסלול בו הייתה אלא אם התחילה את התמרון, כלומר נכנסה לנגדי, כשהקו היה רציף.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

פס ההפרדה המקווקו במקום בכזה נועד לסמן שמותר לחצות את הקו לצורך כניסה ויציאה מהחניון, ולכן אורכו מטרים בודדים.

ניתן למצוא קווים כאלו בכניסה לדרכי עפר המסתעפות מכבישים בין עירוניים, כמו כניסות למטעים וכדו'.

 

קו שכזה בשום פנים ואופן לא מתיר עקיפה, ולו מהסיבה הפשוטה שלא ניתן להשלים עקיפה לאורכו, שכאמור עומד על שניים-שלושה מטרים.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

דורקי הקו המקווקו אינו מתיר עקיפה במקרה הזה, כפי שנאמר לעיל. לא זאת ועוד, הרכב חוצה את הקו המקווקוו רק בחוזרו לנתיבו.

 

אין בכך להטיל אשם על צד כזה או אחר כמובן.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

ידוע.

 

חוזר שוב על הנקודה, הקו המקווקו אורכו כ- 15 מ' ומטרתו לאפשר כניסה ויציאה מהחניון.

 

עדיין, אם הייתי נוהג על הכביש בנקודה הזו ובשול הדרך היה מכשול, הייתי מרשה לעצמי לגלוש אל הנתיב הנגדי כדי לחלוף על פניו.

 

זו תמצית הטענה.

פורסם

Sperial,

 

מחזק את את דבריו של רומן, לא רק שהתמונות פה לא מספרות את האמת, הן עושות עוול למאור ז״ל וכבר ציינתי באחת ההודעות מדוע- הוא נמצא היכן שהוא נמצא בתמונה מכיוון שפחות מהשניה לפני כן הוא מבצע ביציאה מהעיקול תמרון לא פשוט לביצוע מאחר וקלט את הרכב.

 

הוא עובר את האייפקס של הפניה ומתחיל לפתוח לכיוון החלק הימני של הישורת כשהוא מזהה את הרכב ובבת אחת שובר שמאלה ומהדק מחדש את קו הפניה ומיד כשמתיישר על הקו השמאלי מי שראה את הסרט וחד עין יכול להבחין בשקיעה של כידון האופנוע (הירידה על הבלמים).

זה יכול רק ללמד שכשמאור הבחין ברכב עוד במהלך העיקול הוא חשב שהדרך הנכונה היא לעקוף מצד שמאל (הרכב כנראה היה כמעט במלואו בנתיב הנגדי).

 

כל כך כואבת התאונה הזאת כי הרכיבה של מאור לא היתה על המגבלות של הכלי וטכנית גם לא היתה מעבר לתנאי הדרך כי האופנוע שלו יכול לגהץ את הכביש הזה הרבה יותר מהר, אבל השעה......זה טרף את כל הקלפים.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
עדיין, אם הייתי נוהג על הכביש בנקודה הזו ובשול הדרך היה מכשול, הייתי מרשה לעצמי לגלוש אל הנתיב הנגדי כדי לחלוף על פניו.

 

אני מאד מצטער, אבל זה לחלוטין מהלך מוטעה אפילו מעבר להיותו עבירה (אתה מכיר אותי מספיק בשביל לדעת שאני האחרון שיתחסד פה). כל עוד המכשול בשול ולא בנתיב שלי, אני בנתיב. מקסימום מתרחק לעבר קו ההפרדה או נצמד אליו.

 

Sperial,

כל כך כואבת התאונה הזאת כי הרכיבה של מאור לא היתה על המגבלות של הכלי וטכנית גם לא היתה מעבר לתנאי הדרך כי האופנוע שלו יכול לגהץ את הכביש הזה הרבה יותר מהר, אבל השעה......זה טרף את כל הקלפים.

 

זה מה שאנשים כאן לא קולטים. מאור לא רכב על המגבלות, הוא היה מאד רחוק מהן. אם היה רוכב על המגבלות אזי בשלב היציאה מהפניה הוא היה צמוד לשול הימני ובוודאי לא מצליח לבצע כמעט שני תמרוני התחמקות. כשראיתי את הפניה בסרטוני הוידיאו די נדהמתי - היא מאד מהירה, הרבה יותר ממה שרכבו שם.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אני קורא לאורך הדיון עמדה שמבוטאת על ידי מספר מגיבים שאומרת בעיקרה שנהג המיקרה הוא האשם העיקרי בתאונה. אבל מה שאני עוד קורא בתגובות האלה בין השורות הוא בעיקר תסכול מכך שנהג ערני ומיומן איבד את חייו בגלל נהג לא ערני ולא מיומן.

 

חברים- אני שותף לתסכול שלכם מהנהגים הלא ערניים והלא מיומנים שמסכנים את החיים שלנו בכביש יום יום. גם אותי זה משגע איך אנשים נוהגים בלי תשומת לב לכביש. אבל אני קורא לכם בקריאה נרגשת

 

תוציאו את הראש שלכם מהתחת שלכם!

זה שיש בכביש נהגים לא ערניים ולא מיומנים זה נתון. נתון שאנחנו, הנהגים שמחזיקים מעצמנו ערניים ומיומנים צריכים לחיות איתו. לחיות איתו ולא למות ממנו.

 

לכן השאלה עד כמה נהג המיקרה נהג שלא כשורה ועד כמה הוא תרם לתאונה היא שאלה לא רלבנטית. גרוע מזה- כשאתם מטילים את האשמה על נהג המיקרה (ולא מעניין אותי אם זה בצדק) אתם לא לומדים את הלקח!

 

הלקח שלי הוא שמי שמת הוא רוכב האופנוע ולצערנו מי שימות בפעם הבאה יהיה שוב רוכב האופנוע. ושוב, ושוב.

 

אז השאלה הרלבנטית היא מה אנחנו, הנהגים שמחזיקים מעצמנו מיומנים, מה אנחנו עושים כדי שאיזה שמוק לא יגרום לנו להיהרג.

 

והכוונה היא איך אנחנו נוהגים בידיעה שיש על הכביש את הסבתות עם זמן תגובה של חמש שניות, ואת הצעירים שרק קיבלו רישיון, ואת החיילים הקרביים שלא ישנו כמו שצריך שבוע, ואת האמא שמסתובבת לילד במושב האחורי ואת כל עמך ישראל שתשומת הלב שלו נמצאת בווטסאפ במקום בכביש.

 

והתשובה היא - בזהירות! עם שולי בטחון רחבים, וכשאתם זוכרים תמיד שהנהגים שנמצאים אתכם על הכביש הם נהגים סוג ב' ומטה.

 

זה כואב כשאנשים טובים מתים על הכביש בגלל שטויות. להתעסק במי אשם זה חסר תוחלת. תדאגו פשוט לא להיות הבאים בתור.

כשאתם מאשימים את נהג המיקרה אתם לא דואגים לצאת מהתור הזה.

 

אני מבקש מכם שתסתכלו על עצמכם ותחשבו איך אתם דואגים לא להיות במסגרת שחורה ולאמלל את כל אלו שאוהבים אותכם.

It's life, Jim, but not as we know it

פורסם

הציניות בהחלט לא במקום. כמו שאתה מנסה לתאר את הרוכבים ככאלה שלא אכפת להם מכלום חוץ מלעשות כיף ותמונות לפייסבוק, כך גם ניתן לתאר ולא בציניות את התנהגות נהג הרכב שזורק ז' על ההפרדה בין הנתיבים נוסע איפה שמתחשק לו באותו רגע.

 

צודק.

פורסם

הוא לא צודק.

הרוכבים שהגיעו לשם ביום שבת בשעת בוקר די מאוחרת חיפשו לעשות כיף ולהרשים את חבריהם לפייסבוק ותו לא.

מי שרוצה להגיע מהר לירושלים נוסע בכביש 1, ולמיטב זכרוני לא היה עומס תנועה בכביש 1.

והקהל שעמד בצדי הדרך יעיד על כך.

רק שהפעם מישהו שילם בחייו, ונקוה שהוא יהיה האחרון.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

טענתי שהרוכבים צדיקים תמימים? מה שאני אומר זה שהם לא צדיקים בדיוק כמו נהג המכונית, אבל עליו אף אחד לא מדבר בציניות ובמקרה הזה הוא גרם לתאונה. זה לא שיש פה רעים וטובים.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

למה, חן? אם להיות ביקורתיים אז עד הסוף. כמו שהם עשו שימוש חורג, לטענתך, בכביש - כך גם נהג המיקרה, שלא הקפיד על חובת הזהירות שלו לנהוג באופן שאינו מהווה סכנה ליתר משתמשי הכביש, נכנס עם רכבו בניגוד לחוק ובניגוד לשכל הישר לנתיב הנגדי והרג אדם.

 

It goes both ways.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4251 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...