Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תאונת האופנוע מנס הרים - כ"ע


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4251 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אל לך להיות המום. אם הטאבלט שלי לא היה נתקע היית כבר רואה את ההסבר. הנה הוא שוב: אין להעלות פסקי דין הקשורים למעורבים.

 

ניתן בהחלט להעלות פסקי דין הקשורים למקרה נשוא השרשור - מקרים דומים, החלטות ושיקולים שיסייעו בהבנת מה שהתרחש ומה שעוד צפוי מבחינה משפטית.

 

הדיון לא יעסוק באופי המעורבים, בעבר שלהם או באיזה בית ספר למדו.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

  • תגובות 410
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הדיון לא יעסוק באופי המעורבים, בעבר שלהם או באיזה בית ספר למדו.

למה לא לעסוק בהיסטוריה התעבורתית (אם יש) של המעורבים למשל?

אם זה היה תאונה של נהג משאית עם 20 עברות תנועה, גם לא היה רלוונטי להתייחס לזה?!?

אני מבין שיש אנשים שהכירו את המנוח (ואני משתתף בצערם) - זה לא אמור למנוע הכנסת תכנים רלוונטיים שיכולים לעזור להבין טוב יותר את התאונה.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם

כי למרות שהאח הגדול זאת תוכנית עם המון רייטינג, והאדם נהיה יצור די מגעיל בשנים האחרונות - אנחנו נזכור שיש בנאדם שנהרג, ושיש לו משפחה, חברים ובת זוג שלא יודעים מה לעשות עם עצמם - הורים שאיבדו ילד אהוב, אישה שאיבדה גבר אהוב והמון חברים שאיבדו חבר קרוב ושותף לחיים. תזכר בבקשה בפעם האחרונה שישבת שבעה על מישהו ושים את עצמך במקומם, אולי אז יצר ה..לא יודע איך לקרוא לזה אפילו.. יוחלף בקצת חמלה.

 

אגב, אני עברתי על כל מה שכתבתי ואני חושב שנכון היה להקשיב לדיסקו במקום להיכנס לדיון הזה ולכן בנקודה זו אפסיק.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם (נערך)
מקצוענים צפויים, עם החובבנים יש בעיות.

אם "מקצוען" לא מבין שבכביש ציבורי (ביום שבת ובאזור ירושלים), נוסעים גם "חובבנים" ולוקח את זה בסל אסטרטגיית הנהיגה שלו - אז הוא לא בדיוק "מקצוען"

עריכה אחרונה על ידי ROEY B

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם
כי למרות שהאח הגדול זאת תוכנית עם המון רייטינג, והאדם נהיה יצור די מגעיל בשנים האחרונות - אנחנו נזכור שיש בנאדם שנהרג, ושיש לו משפחה, חברים ובת זוג שלא יודעים מה לעשות עם עצמם - הורים שאיבדו ילד אהוב, אישה שאיבדה גבר אהוב והמון חברים שאיבדו חבר קרוב ושותף לחיים. תזכר בבקשה בפעם האחרונה שישבת שבעה על מישהו ושים את עצמך במקומם, אולי אז יצר ה..לא יודע איך לקרוא לזה אפילו.. יוחלף בקצת חמלה.

 

לא דיברתי על נושאים רכילותיים \ צהובים או סתם לכלוך נמוך. לדעתך אין שום לגיטימיות להכניס תכנים שקשורים להיסטוריה התעבורתית של אחד המעורבים ?

 

נניח, שמחר יתגלה שנהג המיקרה נתפס ע"י המשטרה בעבר 4 פעמיים משוחח בטלפון בזמן נהיגה, גם אז אסור יהיה להכניס את זה לשרשור?

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם

אתה מחפש להכניס אותי לפינה, לצערך - בדיוק התחלתי לראות דרמה פוליטית חדשה, משהו בסגנון house of cards רק קליל יותר, אז אני במצב רוח דיפלומטי מאד, סדרה נחמד מאד - madam secretary, לא מתאימה לשוביניסטים.

לילה טוב.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם (נערך)
למה לא לעסוק בהיסטוריה התעבורתית (אם יש) של המעורבים למשל?

אם זה היה תאונה של נהג משאית עם 20 עברות תנועה, גם לא היה רלוונטי להתייחס לזה?!?

אני מבין שיש אנשים שהכירו את המנוח (ואני משתתף בצערם) - זה לא אמור למנוע הכנסת תכנים רלוונטיים שיכולים לעזור להבין טוב יותר את התאונה.

 

לדעתי אתה צודק, אבל אולי יש כנראה פה כאלה, שזה פשוט ינפץ להם את התיאוריה (ז"א את כל מה שהם כתבו וסמכו ידיהם עליו).

זו לדעתי הטייה של הדיון. אי אפשר לראות זאת אחרת (עם כל הצער שבדבר).

עריכה אחרונה על ידי חולגי
תוספת

alfa 156 2.5.

פורסם

אין שום הטייה.

ידידנו גוגל יגלה לכם תוך כמה שניות שלמנוח היה עבר תעבורתי עשיר למדי, וזה בלשון המעטה.

כפי שאמרתי, בחר להתגרות בגורלו, ושילם בחייו.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

חן - התכוונתי כמובן למחיקת ההודעה של בר (לעניין ההטייה).

עכשיו - מה שאתה עושה, זה לשלוח את כולם לחפש ברשת. אני מניח שגם ימצאו מה שחיפשו.

איני חושב שמחיקת ההודעה של בר עזרה לשרשור הזה.

ההפך הוא הנכון.

alfa 156 2.5.

פורסם (נערך)
מהיכרותי עם המערכת הוא יגיע למסקנה הזאת, אם יגיע, בשל שתי סיבות עיקריות - נטייה גורפת לחובת רוכבים ומכיוון שדי קל להאשים את מי שכבר מת. עם זאת, לדעתי לאור העובדה שהוא הגיע לנגדי (בסבירות גבוהה ביותר) כבר בקו הרציף, טוב יעשו לו יבדקו את רקורד השיחות שלו בסלולאר וסימנים מחשידים נוספים.

 

שקלתי את האמירה הזו שלך, התבוננתי שוב בסרטון והגעתי למסקנה שנהג/ת המיקרה עומד לצאת מהעניין עם עונש מזערי - אם בכלל.

אסביר:

 

1. אין קושי לחשב את מהירות המיקרה, אם תעקוב בסרטון תראה שבפרק זמן של שניה אחת הרכב התקדם מרחק של לא יותר מעשר מטר (את זה רואים בקלות לפי הפסים המקווקוים שעל הכביש).

עשר מטרים לשנייה היא מהירות חורכת אספלט של 36 קמ"ש, נגיד אפילו ארבעים קמ"ש.

יש לנו כאן נהג שנוסע בזהירות (זכור את משוואת אור ירוק, מהירות נמוכה = זהירות מופלגת) ומולו אופנוען שהגיח מהסיבוב בכמה? 120-130קמ"ש?

 

2. המיקרה הייתה במגמת נסיעה לעומק הימין ואפילו תוך כדי איתות.

האופנוען סטה ממסלולו והוא היה במגמה של סטייה לנתיב הנגדי (עזוב את הניתוח שהעלנו בפורום - השאלה מה יעשה סניגור מהעובדה הזו ומה יחשוב השופט).

 

הוא יטען שגם אם המיקרה הייתה בתוך הנתיב שלה התאונה הייתה עדיין בלתי נמנעת כי סטיית האופנוע לנתיב הנגדי הייתה מביאה בכל מקרה להתנגשות.

ובכל מקרה לשמאל המיקרה היה מספיק רוחב כביש כדי לאפשר לאופנוע לחלוף שם בביטחון.

 

אישוש סופי לטענה הזו יינתן מהתמונה של אחרי התאונה - שם רואים שפגיעת האופנוע הטיחה את המיקרה לעומק המסלול שלה - כלומר האופנוע היה במגמת סטייה חריפה לנתיב הנגדי.

 

3. נותר רק להתמודד עם השאלה למה המיקרה חדרה אל הנתיב הנגדי, על זה יענה הסניגור כי ילד קפץ אל הכביש, ובכל מיקרה הסטייה הזו איננה הגורם לתאונה כי הגורם הוא סטיית האופנוע לנתיב המיקרה.

 

 

בנסיבות האלה להערכתי יש סיכוי סביר שלא יוגש אפילו כתב אישום.

עריכה אחרונה על ידי dorki
פורסם

הלהיטות שבשרשור (לא רק שלך דורקי) להצדיק את נהג הרכב ולהרשיע כבר עכשיו את הרוכב ז"ל חורה לי. אפרוש בשלב זה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אין פה שום להיטות.

מה שהתברר הוא שמי שניסה להבין את נהג המיקרה ומניעיו הוא זקן טרחן, והגרוע מכל הוא אפילו תומך "באור ירוק", רחמנא לצלן.

ואילו מי שתומך בגרסת האופנוען שנהרג, הוא חובב נהיגה ספורטיבית שמצדיק השתוללות חסרת רסן בכבישים ציבוריים.

סתם בהקצנה, אך הבנתם את הכיוון.

אגב, חברתו של האופנוען שנהרג צילמה את רגע ההתנגשות, היא פשוט חיכתה לו אחרי הסיבוב, לצלם את ההשכבה.

למה אשתי לא מחכה לי אחרי כל סיבוב שאני לוקח ?:-P

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

לא רומן, זה ממש לא כך.

 

כי אל מול חוסר הנכונות שלך ושל חברים אחרים להתמודד עם העובדות שבמקרה הזה, אני הייתי הרבה יותר ענייני ונצמדתי לעובדות עם פרשנות סבירה להן.

 

אני בטוח שכעו"ד אתה מבין שהתוכן שהעליתי בפוסט הקודם זה בערך תהיינה תמצית הטענות של אחד הקולגות שלך שיטפלו בתיק.

 

אם אתה רוצה להמשיך לטמון את הראש בחול ולא לראות את העובדות לאשורן - לא אפריע לך בכך.

פורסם

מצטער. לא ראיתי את הסרטון וגם קראתי חלק מהתגובות. הדיון כבר בשלב שקשה להשתלב בו.

 

אבל הנושא מעיק מאוד.

 

2 אנשים יקרים וקרובים אלי מאוד נקטלו בתאונת אופנוע. אחד חבר מגיל 0 במשך 30 שנה בטיול עם קבוצה לפני 16 שנה, משום מה בפניה עבר מסלול (החליק?) ופגש מכונית ממול. עד היום אני לא יכול להשלים עם האובדן.

השני, האדם הסולידי והמאופק ביותר אך עם ג'וק ל R, יצא לRכיבה עם חברים ולא חזר. השאיר אשה בהריון ופעוט. הבטיח לאשה שבקרוב יגמל... 5 שנים חלפו והשבר גדול.

 

יש משהו מפחיד בלחץ חברתי שגורם לאנשים שיודעים שמסתכלים עליהם כך שהם מוותרים על גבולות בטחון. זה נכון כשמצלמים אותך או כשנוהגים בקבוצה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4251 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...