Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תאונת האופנוע מנס הרים - כ"ע


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4251 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אולי יכולת נהיגה גבוהה מידי, כי אם אלך לשיטתך שמאור הידק את הפניה כדי לחלוף לשמאל המיקרה (טענה שכנראה נכונה) ושזה תמרון נהיגה יוצא מגדר הרגיל אז יתכן שכל מה שהיה צריך זה רוכב קצת פחות טוב, אחד שלא מסוגל לסגור את הסיבוב, אחד שיאלץ להמשיך במסלול הימני של הכביש, או למצער אחד שיזרוק עצמו מהאופנוע כדי להציל את עצמו.

 

עצוב, אבל כנראה נכון. הוא ניסה לחמוק משמאל לרכב וכשהרכב גם הידק לשם - לא נותר לו מרווח לתמרון (למרות שגם אותו הוא ניסה - בגלל זה ההתנגשות הייתה בשמאל המיקרה). מקצוענים צפויים, עם החובבנים יש בעיות.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • תגובות 410
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לפי הסרטון שהועלה פה ונטען שנוסעים 80 קמ"ש ישנן כשלוש שנית להגיב עד למקום התאונה.

בהנחה והאופנוע היה נוסע 80 קמ"ש (לדעתי זאת המהירות המותרת בכביש מכיוון שהוא כביש בין עירוני ללא הפרדה קשיחה), האם היה לו מספיק זמן לעצור ולא להכנס במיקרה שלהזכירכם אינה עומדת במקום ?

אשאל שוב, את מי הייתם מאשימים במקרה ומיקום האופנוע וכלי הרכב היו הפוכים ?

 

כן, המהירות המירבית בכל הדרכים הבינעירוניות באזור היא 80 לפי החוק, אך בסיבוב המהירות המותרת היא "בהתאם לתנאי הדרך" (ולא יותר מ-80) ללא קביעה מפורשת בעניין. למיטב זכרוני רק בקטע הצר שלא מצויירת בו הפרדה בדרך מאשתאול לצובה (395) יש הגבלה ל-60, כפי שניתן לראות בסרטון האחרון שהעלה ידידנו שלייקס (שם האופנוע רוכב עד 80 קמ"ש, אבל ה-60 באמת מיועד לכלי רכב רחבים יותר בקטע הצר והקסום הזה).

 

 

לשאלתך: במידה ובמקום האופנוע היה רכב בעל אחיזה גבוהה ונהג עם אמביציות שמסיים את הסיבוב בנתיב שלו במהירות מאוד גבוהה, וממול היה מגיח קטנוע מצ'וקמק שמתחמק מהצלמים של הפורשה ונמרח על פגוש הרכב: אני הייתי מאשים את הרוכב וכועס מאוד מאוד על הנהג וצוות הצילום שלו.

פורסם

כלומר - מבחינתך בכל מקרה נתון אשם הדו"ג?

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אתם עוד כאן?

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

אני באמת מופתע מכמות חברי הפורום שמגלים סלחנות שכזו לנסיעה בנתיב הנגדי. והוא היה בנגדי גם בחלק עם קו ההפרדה הרצוף אז אל ת*יינו את השכל. ומאיפה הבאתם את "המכשול שהיה לו בנתיב"? מה היה לו בנתיב?! חרטא! נטו השערה שהמצאתם (כן המצאתם! כי אין שום עדות לזה בוידאו) כדי להצדיק את הימצאותה של המיקרה בנתיב הנגדי ובכך להצדיק את עמדתכם.

כל יום עולים סירטונים של חברי פורום שטיפה סטו עליהם בנתיב או עקפו אותם בלי לאותת. אותו נהג עוקף או סוטה מקבל לרוב איחולי מוות בייסורים משאר חברי הקהילה פה. מה יש לנו כאן? נהג שחצה קו הפרדה רצוף לפני עיקול עם ראות מוגבלת ללא שום סיבה נראת לעין, כנראה גם לא היה מרוכז במיוחד בכביש, ומה? הכל סבבה! כולם מקבלים את זה בהבנה!

מדהים שאף אחד גם לא התייחס לעובדה שבסרטון ניתן לראות שהרכב גולש לאיטו ללא שום שינוי גם לאחר שהאופנוע מגיח.

לא רואים את קדמת הרכב צוללת תחת בלימה חריפה ואינסטנקטיבית.

לא רואים אפילו התחלה של תמרון חד בהגה.

כלום! עד רגע הפגיעה!

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

דלתא, אתה לא יכול לדעת מה היה מצבו של הנהג באותם רגעים. ואם הוא נכנס להלם כתוצאה מכך שהאופנוע הגיח מולו פתאום? אנחנו אלופים בדיבורי "בדיעבד", אם ואם ואם. אין אם, יש מה שקרה. מה שקרה שאחד סטה מהנתיב שלו (ואי אפשר לדעת למה נכון לרגע זה, ואפילו אם הנהג/ת יענו על כך, יכול להיות שזו גרסה שונה ממה שבאמת התחולל לו/ה בראש), והשני הגיע במהירות מופרזת. זה הכל.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

שומאכר - אין שום דרך שנהג המיקרה היה בנתיב ובתוואי הנסיעה בו הוא נראה בסרטון, אלא אם חצה קו רצוף. זאת לא מחשבה בדיעבד, אלא ניתוח רגיל של מה שנראה בסרטון מול הקטע המקווקו הקצרצר ומקום האימפקט. כל היתר - התקהלות, סטיה, אמא, אחות, קוזינה בנצי - כל זה תירוצים בדיעבד והפחד הגדול שבתוך נהג המיקרה הדביל מתחבאת חתיכה מכל אחד מאתנו, או מקרובינו. אלה שלא יודעים לנהוג או שמים זין על תהליך הנהיגה. זה הכל. דלתא צודק בכל מה שהוא כתב.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

ממוצעת מרגע היציאה ועד ההתנגשות ככל הנראה 100-120, מחישוב שעשיתי. כנראה יותר ביציאה מהסיבוב, פחות ברגע הפגיעה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

רומן, אני לא תפסתי פה שום צד, בניגוד להרבה מחברי הפורום. אני כבר כתבתי, נהג הרכב הוא האשם העיקרי. אבל כמו אחרים כאן, אני חושב (ובטוח 99%) שאם הרוכב היה רוכב במהירות על פי תנאי הדרך (וברור לי שעם האופנוע שלו אפשר "להשכיב" שם גם 150 קמש וצפונה), המקרה היה שונה לחלוטין. יודע מה? מדובר כאן על עניין של שנייה, בדיוק כמו בתאונות אחרות. תחשוב הוא היה נוסע 30 קמ"ש פחות משנסע ולא יותר (לוקח מצב היפותטי, כי אי אפשר לדעת כמה הוא נסע במדויק), הוא היה עובר אחרי כמה שניות את העיקול? 2-3? 4? אני עוד לא מתמטיקאי על מנת להגיד כמה שניות הפרש יש, אבל הבנת את העניין. התאונה הייתה נמנעת רק משום שהמיקרה כבר הייתה עוברת את המקום, אפילו שהיא חצתה קו מקווקו/הפרדה רצוף/אי תנועה/מה שלא יהיה.

ואני לא מדבר על כך שאם הוא היה נוסע על מהירות נמוכה יותר הוא היה יכול לתמרן כך או אחרת. את זה אי אפשר לדעת.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

כל ההנחות של תמרון המיקרה מבוססות על כך שהיא לכאורה יצאה במקווקו בגלל קבוצת הצופים. לדעתי זה בולשיט והמיקרה פשוט גלשה לנגדי, ברצוף, כי הנהג שלה סימס/חלם/דביל. מה שאומר שכלל לא בטוח שלקראת הפניה המצב היה משתפר מבחינתו.

לא זו אף זו - הסיבה שמאור נכנס במיקרה הייתה כי הוא נקט בתמרון התחמקות (תמרון שהמהירות שבה הוא היה הותירה לו לעשות!) ונהג המיקרה נבהל וחירבן לו את התמרון בכך שתימרן לאותו כיוון! ולמאור פשוט לא היה מספיק מקום לתמרון נוסף.

 

ברור כשמש שאם הוא היה רוכב לאט יותר היה לו יותר סיכוי. מה שלא ברור, זה איך נהג המיקרה היה מגיב, כי בעצם הימצאותו בנתיב הנגדי ותגובותיו הבלתי צפויות היו אלה שהביאו למפגש הקטלני.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

לא דיברתי על התמרון, רק על מצב שבו נהג המיקרה היה עובר כבר את הקטע הזה לקטע הבא, שבו הם היו חולפים אחד מול השני, כנראה בעיקול עצמו. לעולם לא נדע לצערנו.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

מה גורם לך לחשוב שהם היו אחד ליד השני ולא אחד מול השני? או נהג המיקרה היה בדיוק בדרך להיכנס לגדר כאשר מאור שכוב בפניה? אתה יודע מה, לא מאור בבימר עם קרוב ל-200 כ"ס ולבוש במיטב חליפות הספורט על 110 קמ"ש אלא אני, עם ER-5 מזורגג שאולי פעם עוד אקנה, במעיל עור וג'ינס על 70 קמ"ש?

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

כי זה קטע כביש שונה וזמן שונה. הכל אירע באותו קטע, באותה שנייה. הכל יכול להשתנות 2-3-4 שניות אח"כ או לפני. אבל כמו שרשמתי, אי אפשר לדעת, כי זה כבר קרה.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4251 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...