Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תאונת האופנוע מנס הרים - כ"ע


shark-dci
שימו לב! השרשור הזה בן 3471 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ואולי נחתו חייזרים וארבעה מהחסונים שבהם הרימו את המיקרה והזיזו אותה לנגדי. אותה סבירות.

 

בהחלט יתכן. כל מה שאני אומר הוא שלא ידוע מה גרם למיקרה לסטות, בעוד אתה קובע נחרצות שלא היה שום מכשול בנתיב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 410
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

יא אללה שכחתי איפה אני נמצא, פה כל מילה שאתה כותב צריכה להיות ברזל כמו חוזר משפטי.

הכוונה במשפט שרשמתי על זה שהוא היה שם 30 שניות מוקדם יותר הייתה כתגובה ל"מה אם היה שם פקק\עץ\ כתם שמן" לא לשום דבר אחר, גם לא לרכב יוצא מחניה - שכמו שכתבתי זה משהו סביר, וכמו שרומן מסכים איתי - משהו שניתן להתמודד איתו.

אבל עידן וbar72 החליטו לקחת את זה לכיוון הלא נכון - כי זה שירת את מטרתם בדיון.

אני לא יודע מה איתכם, אבל פעמים רבות, לפני שאני נותן בגז בקטע מסויים, אני עובר שם בקצב איטי יותר בשביל לוודא שאין הפתעות, ואם לא עשיתי זאת - תמיד אשאיר מרווח ביטחון בסיבובים עיוורים - התקופה שבה רכבתי על אופנוע לימדה אותי שאני תמיד צריך לראות את נק' העצירה שלי (נראלי misterb כבר הזכיר את זה בדיון).

ואני, כמו רומן, חושב שאם היה מדובר פה על רכב שיוצא מחניה - שזאת תנועה שמסלולה הוא יחסית בנאלי - מאור היה מצליח לחמוק, בין אם משמאל או מימין, ואת זה אני מסיק מזה שהוא הספיק להגיב גם להימצאות הרכב, וגם לשבירה שלו ימינה.

שימו לב, איך בסרטון רואים שהוא מסיים את הפנייה מאד מוקדם ומאד קרוב למרכז הכביש, אם היה קרוב למגבלות, זה לא היה קורא, כי זה לא הקו המהיר, זה קו מאד איטי עם אייפקס מאוחר, לאחר מכן ניתן לראות שלחלקיק שניה הוא פותח גז במגמה שמאלה, פתיחת הגז היא מחוייבת כדי לצאת מזווית ההשכבה החריפה, אבל המגמה שמאלה מלמדת, אותי לפחות, שהרכב היה חזק מאד בנתיב הנגדי ולא במגמה לחזור ברגע הזיהוי הראשון, לאחר מכן רואים שהוא עושה עוד תיקון, וזה כנראה הרגע בו נהג הרכב התעורר.

דבר אחד אני לא מבין:

באיזה קטע החלטנו פה פה אחד שהנהג סטה בגלל התקהלות?

למה לא החלטנו שהוא שיחק בסמארטפון, ניגב טחינה מהמושב, כיוון תחנה ברדיו או כל סיבה אחרת?

ודורקי, זה שהתאונה קרתה בקטע בו הקו מרוסק זה סמנטיקה, הנהג עבר לנתיב הנגדי בקו רציף, והמשיך שם כמה עשרות מטרים לפחות.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

#אור יאור

#משטרת התנועה

 

אם הגענו למקום בו לגיטימי להשתמש בנתיב הנגדי לפני פניה עיוורת, אני כבר לא יודע מה יש להגיד. בסופו של דבר כל אחד מגיע לכאן ממקום שיפוטי. מי שיש לו משהו נגד אופנועים, מודע או תת-מודע, טוען שנהג המיקרה פעל באופן לגיטימי כשנסע נגד כיוון התנועה עקב חשש מדומה ממשהו בשוליים. כלומר - כי הוא הפעיל שיקול דעת לקוי. משום מה, שיקול הדעת הלקוי הזה נתפס כעדיף על זה של האופנוען, שבחר לנסוע במהירות גבוהה בנתיב שלו.

 

סיכמת היטב אם כי בציניות מסויינת את הטענה הרווחת בשרשור הזה. אם יערך משפט כנראה שהשופט יסכם את אותה טענה, ללא ציניות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דבר אחד אני לא מבין:

באיזה קטע החלטנו פה פה אחד שהנהג סטה בגלל התקהלות?

למה לא החלטנו שהוא שיחק בסמארטפון, ניגב טחינה מהמושב, כיוון תחנה ברדיו או כל סיבה אחרת?

ודורקי, זה שהתאונה קרתה בקטע בו הקו מרוסק זה סמנטיקה, הנהג עבר לנתיב הנגדי בקו רציף, והמשיך שם כמה עשרות מטרים לפחות.

 

+1. כולה עוד סברה.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתבתי "הרבה יותר לגיטימי", לא "לגיטימי".

כלומר, השתמשתי במילת ייחוס.

כלומר, באופן יחסי, לי נשמע יותר הגיוני לנסות להתחמק ממפגע בצד על ידי התרחקות ממנו מאשר לנסוע במהירות מופרזת ולעשות פוזות למצלמה בכביש ציבורי.

שני המעשים הם טעויות, אך לי יותר קל לקבל את הראשון. אולי לך יותר קל לקבל אנשים שמתייחסים לכביש ציבורי כאל מסלול מירוצים פרטי.

 

לא כתבתי בשום שלב שנהג המיקרה לא עשה טעות.

 

אם נהג המיקרה היה נשאר בנתיב שלו והייתה לו מצלמת דרך אז כל מי שהיה רואה את הסרטון (והיו רואים כי בטח הוא היה עולה ליוטיוב) היה מזדעזע כשהיה רואה באיזו פראות נהג האופנוע נוסע, ובאיזה מזל נמנעה תאונה.

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואני אומר שאם תעשה סטטיסטיקה ארצית תראה שהכי סביר סטטיסטית שהוא פשוט היה בוואטסאפ.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Guy_25:

 

אתה כנראה לא מבין מה זאת נסיעה פרועה ומה ההבדל בינה לבין נסיעה מהירה. רמז - נסיעה מהירה בנתיב שלך היא עבירת מהירות. נסיעה בנתיב הנגדי הנה נסיעה פרועה. גם אם נניח שההתקהלות ולא ואטסאפ/וייז/ילדים/טלפון/גירבוץ הייתה זו שגרמה לו (גרמה עאלק. היוותה תירוץ, אולי) לסטות, זו עדיין עבירה גסה ופרועה. לא מהירות בקו ישר בנתיב נסיעה שלך.

 

אתה מצדיק את המיקרה כי אתה לא מסוגל להבין את האופנוען או לא מסכים עם דרכיו. אין לי מושג על מה אתה נוהג, אבל אם אתה לפחות חולם על ה-GTI שבסמלון שלך, גם אם לא נוהג עליה, כנראה שאין לך הרבה נגד נהיגה ספורטיבית. לכן, קיים חשש כבד שאתה מתחסד, שכן על רכב היית נוהג בדיוק כמו מאור ז"ל, רק בלי הקטע של הברך ברצפה שכן זה לא כ"כ נוח ברכב ארבע גלגלי. תחשוב על זה.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באיזה קטע החלטנו פה פה אחד שהנהג סטה בגלל התקהלות?

למה לא החלטנו שהוא שיחק בסמארטפון, ניגב טחינה מהמושב, כיוון תחנה ברדיו או כל סיבה אחרת?

ודורקי, זה שהתאונה קרתה בקטע בו הקו מרוסק זה סמנטיקה, הנהג עבר לנתיב הנגדי בקו רציף, והמשיך שם כמה עשרות מטרים לפחות.

 

1. החלטנו שהנהג סטה לשמאל כי זה ההסבר הסביר לאירוע (כלל התער של אוקאם, ההסבר הפשוט הוא ככול הנראה הנכון).

 

2. הנהג לא היה בווטסאפ כי אם תתבונן בתוואי הכביש תראה שכמה עשרות מטרים לפני כן הוא צלח סיבוב חד למדי (זה שאופנוען איבד בו שליטה בסרטון חדשות ערוץ 2).

 

3. זה שהתאונה ארעה בקו מרוסק איננה סמנטיקה, כי במקטע הזה לא ניתן להרשיע נהג על חציית קו הפרדה רצוף.

 

4. אתה יודע למה אני כל-כך מגן על נהג המיקרה? כי קל לי מאוד לדמיין את אשתי או בן משפחה אחר, נוהג בקטע הכביש הזה בזהירות מתבקשת ולפתע מתרסק עליו אופנוע והוא צריך להוכיח שאין לו אחות.

חלק מהחברים כאן יודעים היטב שאני נמנע ככול יכולתי לנסוע בכביש הזה בשבתות, בדיוק מהסיבות האלה.

 

עכשיו בוא ספר לי באיזה זכות מפקיעים האופנוענים האלה את זכות השימוש שלי בכביש לטובת הנהיגה "הספורטיבית" שלהם?

מזכיר שוב - אני ממש לא צמחוני ואין לי דבר נגד נהיגה מהירה, חלקכם יודעים זאת היטב - אבל מה שקורה בכביש הזה בשבתות זה כבר מעבר לנהיגה מהירה - זו הפקרות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה לא החלטנו שהוא שיחק בסמארטפון, ניגב טחינה מהמושב, כיוון תחנה ברדיו או כל סיבה אחרת?

אבל זו בדיוק הנקודה שחלק מהמגיבים מנסים להעביר כאן. הנקודה הספציפית בה התרחשה התאונה היא אקראית. וגם הגורם המיידי לזה שהמיקרה הייתה בנתיב הנגדי הוא לא רלוונטי. הרי יש קילומטרים שלמים בנס הרים בהם אין קו הפרדה רציף, מותר לעקוף בהם והם מסתיימים לעיתים מטרים ספורים לפני הפנייה העיוורת הבאה.

 

ומה שמציעים חלק מהמגיבים כאן, שאני די מתחבר לדבריהם, זה לא לחפש את האשם בתאונה הספציפית הזו, אלא פשוט לזכור את זה שאי אפשר להתגרזן תמיד, בכל מחיר, וזה לא משנה אם אתה נוהג ברכב או משכיב אופנוע על הצד.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יא אללה שכחתי איפה אני נמצא, פה כל מילה שאתה כותב צריכה להיות ברזל כמו חוזר משפטי.

הכוונה במשפט שרשמתי על זה שהוא היה שם 30 שניות מוקדם יותר הייתה כתגובה ל"מה אם היה שם פקק\עץ\ כתם שמן" לא לשום דבר אחר, גם לא לרכב יוצא מחניה - שכמו שכתבתי זה משהו סביר, וכמו שרומן מסכים איתי - משהו שניתן להתמודד איתו.

אבל עידן החליטו לקחת את זה לכיוון הלא נכון - כי זה שירת את מטרתם בדיון.

אני לא יודע מה איתכם, אבל פעמים רבות, לפני שאני נותן בגז בקטע מסויים, אני עובר שם בקצב איטי יותר בשביל לוודא שאין הפתעות, ואם לא עשיתי זאת - תמיד אשאיר מרווח ביטחון בסיבובים עיוורים - התקופה שבה רכבתי על אופנוע לימדה אותי שאני תמיד צריך לראות את נק' העצירה שלי (נראלי misterb כבר הזכיר את זה בדיון).

 

בוא נתחיל שוב מהסוף- אני חושב שרוב האשמה הינה של נהגת המכונית.

ההבדל ביננו הוא שאני חושב שיש גם לאופנוען סוג של "רשלנות תורמת".

 

בוא נעזוב לרגע ספקולציות של לפני כמה זמן מאור ז"ל ביקר באותה נקודה בכיוון ההפוך, בוא נתייחס לעובדה:

כשהוא חזר לאותה נקודה בכיוון ההפוך היה שם מכשול.

כן היה צריך להיות שם או לא- שורה תחתונה היה שם מכשול שלא הופיע שם חצי דקה לפני.

 

גם אני בטרם הולך להתגרזן על כביש נוהג לעשות עליו מעבר ראשון מנהלתי, זה יגלה לי אם יש מקום בכביש שהאספלט רטוב, עלים על הכביש באמצע העיקול, עץ שקרס וכן הלאה.

זה לא יגלה לי דבר אודות התנועה עצמה כי הרכב שלא היה בנקודה מסויימת בסיבוב המנהלתי בהחלט עשוי להיות שם בסיבוב המהיר (שוב, זה קרה למאור ז"ל).

 

רכב שיוצא מהחניה זה לא בהכרח משהו שאתה יודע להתמודד איתו וזו טעות לחשוב כך כי אם מאור מגיח מהפניה הזאת כשאותו רכב שיוצא מהחניון ופונה שמאלה נמצא באמצע הדרך, כלומר חוסם את הנתיב הקרוב לחניון בדרכו לנתיב המרוחק- שוב יש את הדילמה של האם הרכב עכשיו קלט אותי ועוצר ואז אני צריך להמשיך בנתיב שלי ולעקוף אותו מימין או שהרכב בעצם הולך להמשיך את נסיעתו אל תוך הנתיב שלי ואז אני צריך לעקוף אותו על הנתיב הנגדי מצד שמאל.

 

אני לא מנסה להשתמש בשום טיעון כדי לטעון שמאור היה האשם בתאונה, אין לי אינטרס להאשים אותו, אבל בראיה של מישהו שגם מבלה בקביעות על כבישים טכניים ובנהיגה מאוד אגרסיבית, יש עובדה אחת פשוטה:

 

השעה בה התרחשה התאונה היא לא שעה לשעשועים על הכביש וזו בדיוק הרשלנות שתרמה לתאונה הכל כך מצערת הזאת.

 

אם תרצה אני בעצם אומר שלא המהירות היא שהרגה את מאור, זה היה התזמון של השעה בה הוא בחר לבלות על הכביש שמוכר וידוע לכל מי שביקר בו ככביש שיש בו לא מעט מטיילים בשבתות.

עריכה אחרונה על ידי edan82

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל זו בדיוק הנקודה שחלק מהמגיבים מנסים להעביר כאן. הנקודה הספציפית בה התרחשה התאונה היא אקראית. וגם הגורם המיידי לזה שהמיקרה הייתה בנתיב הנגדי הוא לא רלוונטי. הרי יש קילומטרים שלמים בנס הרים בהם אין קו הפרדה רציף, מותר לעקוף בהם והם מסתיימים לעיתים מטרים ספורים לפני הפנייה העיוורת הבאה.

 

ומה שמציעים חלק מהמגיבים כאן, שאני די מתחבר לדבריהם, זה לא לחפש את האשם בתאונה הספציפית הזו, אלא פשוט לזכור את זה שאי אפשר להתגרזן תמיד, בכל מחיר, וזה לא משנה אם אתה נוהג ברכב או משכיב אופנוע על הצד.

 

בדיוק.

 

אנשים צריכים להבין שאנחנו לא מחפשים פה אשמים, בסופו של דבר משפחה אחת איבדה בן והמשפחה השניה {של נהג המיקרה} תהיה צריכה לחיות עם זה כל החיים.

אנחנו סה"כ מנסים לגרום לאנשים להבין ואולי לשנות קצת את סגנון הנהיגה שלהם. משימה לא פשוטה בכלל על גבול הבלתי אפשרית אבל בשביל זה הדיון הזה נועד, אנחנו לא בית משפט או משטרה ואין לנו אינטרס לאף צד.

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומה שמציעים חלק מהמגיבים כאן, שאני די מתחבר לדבריהם, זה לא לחפש את האשם בתאונה הספציפית הזו, אלא פשוט לזכור את זה שאי אפשר להתגרזן תמיד, בכל מחיר, וזה לא משנה אם אתה נוהג ברכב או משכיב אופנוע על הצד.

 

למרבה הצער לא זו הנקודה שמנסים להעביר פה, אלא את זה שמה שעשה נהג המיקרה נראה להם הגיוני ומה שעשה הרוכב לא.

 

השעה בה התרחשה התאונה היא לא שעה לשעשועים על הכביש וזו בדיוק הרשלנות שתרמה לתאונה הכל כך מצערת הזאת.

 

אם תרצה אני בעצם אומר שלא המהירות היא שהרגה את מאור, זה היה התזמון של השעה בה הוא בחר לבלות על הכביש שמוכר וידוע לכל מי שביקר בו ככביש שיש בו לא מעט מטיילים בשבתות.

 

זו טענה שאני מתחבר אליה ב-200%! ללא ספק זו שעה מאוחרת מדי לנהיגה מהסוג שאנחנו אוהבים, בייחוד בכביש שלא חסרים בו מטיילים מן היישוב. לפי האור האירוע קרה די מאוחר בבוקר.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו טענה שאני מתחבר אליה ב-200%! ללא ספק זו שעה מאוחרת מדי לנהיגה מהסוג שאנחנו אוהבים, בייחוד בכביש שלא חסרים בו מטיילים מן היישוב. לפי האור האירוע קרה די מאוחר בבוקר.

 

גם אני מתחבר לגמרי לטענה הזו.

 

אבל, האם עכשיו אתה מוכן לפחות להודות שהאופנוע נסע על הכביש במהירות שאיננה תואמת את תנאי הדרך*?

 

 

* תנאי הדרך בזמן הרכיבה, הייתי מתייחס אחרת לאירוע אם הוא היה מתקיים בחמש לפנות בוקר.

 

 

הערה צינית (פשוט אני חייב) - האירוע לא התקיים בשעת בוקר מוקדמת כי בשעה כזו הצילומים לפייסבוק לא יעשו בתנאי תאורה אופטימליים, כמו גם העדר קהל צופים יפגע בחוויית הנהיגה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא אמרתי מלכתחילה שהוא נסע לפי תנאי הדרך.

 

אגב - הציניות לא כ"כ במקום. יותר מוקדם הצילומים היו יותר יפים לדעתי. גם הצופים באים יחד עם הרוכבים. פשוט לא במקום ולא נכון עובדתית.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3471 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...