Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תאונת האופנוע מנס הרים - כ"ע


shark-dci
שימו לב! השרשור הזה בן 3471 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 410
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בנקודות קל לדבר. אם נהג האופנוע היה נוהג במהירות מתאימה לתנאי הדרך, לא היתה תאונה. נקודה.

 

אתה מתבלבל, ראה הודעה קודמת שלי. הרכב היה בנתיב הנגדי. אם האופנוען היה יוצא מהסיבוב לאט יותר (80 טוב לך?), הרכב עדיין היה נמצא בנתיב הנגדי ושניהם היו צריכים לבצע תמרון התחמקות. יכול להיות שאז התמרון לא היה מסתיים בתאונה, אבל הוא גם לא היה נחוץ אילו הרכב לא היה בנתיב הנגדי...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מתבלבל, ראה הודעה קודמת שלי. הרכב היה בנתיב הנגדי. אם האופנוען היה יוצא מהסיבוב לאט יותר (80 טוב לך?), הרכב עדיין היה נמצא בנתיב הנגדי ושניהם היו צריכים לבצע תמרון התחמקות. יכול להיות שאז התמרון לא היה מסתיים בתאונה, אבל הוא גם לא היה נחוץ אילו הרכב לא היה בנתיב הנגדי...

 

אבל הרכב היה יכול להיות בדיוק באותו מקום לו היה יוצא מחניון העפר ופונה שמאלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איבדתי חבר. הוא טיפל לי באופניים, הוא התקין לי חלקים במיאטה, והיה לנו את אותו צליל של SMS בטלפון... אני זוכר שבכל פעם שהייתי אצלו, מיד עם ההודעה הראשונה הוא שאל "זה אצלי או אצלך? סעמק, תחליף כבר צלצול!" הוא גם טרח תמיד לשאול "נו, מה עם קשת ההתהפכות, בדקת אותה כבר?" כזה היה מאור.



 

מאור רכב במקטע המוכר לכולם היטב בנס הרים, ובאחד העיקולים העיוורים גילה שיש רכב בנתיב שלו. יש עדות לכך, מצולמת. לצערי, ראיתי אותה. רואים שמאור בלם, רואים שלא היה לו ממש סיכוי. רואים שזה רצח. זה רק הגביר אצלי עוד יותר את הזעזוע, על אדם שנקטף שלא באשמתו מן העולם, רק בגלל שאנחנו חיים במדינה שבה הנתיב שלך זה בגדר המלצה וסיכון חיי אדם הינו עניין של מה בכך.

 

בחצות הלילה של התאונה נסעתי לזירת האירוע עם מי שרכב לצידו לאורך כל היום הנורא ההוא, לנסות להבין טוב יותר מה קרה. מיכל הדלק של האופנוע שבתמונה נתלש והושלך הצידה, עדיין מטפטף ומריח מדלק... עדות מצמררת למה שהתרחק אך לא מזמן כאן. הסימנים עדיין על הכביש, של המכונית, של האופנוע, של מאור. הכל עדיין שם, רק מאור לא.

 

ישבנו שם על הגדר. שתקנו. דיברנו. שחזרנו. צילמנו. הבטנו. ראינו את פיזור השברים, את הכיוון שלהם, את עוצמת המכה. זה היה ברור. הדלת של מאור נחסמה, להמשך הנסיעה ולהמשך החיים. כולנו עצובים, כועסים, מבולבלים, לא מעכלים.

 

ואני? רוצה רק עוד פעם אחת לשבת אצלו בחנות, לשמוע אותו אומר "לא הגיע הזמן שתחליף כבר את האופניים? יש לי פה סקוט משהו בנזונה בשבילך"... בזמן ששנינו יושבים ושותים מיץ פטל של ויטמינצ'יק. כזה היה מאור. כזה הוא כבר לא יהיה.

 

1016469_10152425690342338_4750973281231522633_n.jpg?oh=f6eab7c43a0a67eaf68ab3d05b10ee27&oe=54B8FD7C

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנקודות קל לדבר. אם נהג האופנוע היה נוהג במהירות מתאימה לתנאי הדרך, לא היתה תאונה. נקודה.

 

ממש לא נקודה. אם היה נוסע לאט יותר, למשל 80-90, אולי היה מצליח להתחמק.

אם לא היה רכב בנתיב הנגדי, לא היתה תאונה. נקודה.

 

רכב שנוסע בנגדי, והוא היה בנגדי עוד בחלק שבו קו ההפרדה הוא רצוף, מסכן גם נהג "משפחתי" למהדרין שהיה יכול להגיע מולו במהירות של 70 -80 קמ"ש.

 

אין לו מה לחפש בנתיב הנגדי. האמת שחזרתי וצפיתי בסירטון גם בהילוך איטי. וזה נראה שהוא גולש לאיטו חזרה לנתיב שלו ולא שם לב בכלל שמגיע מולו מישהו. לפי הסרטון לא רואים שהרכב בולם בלימת חרום או מבצע אפילו איזה התחלה של תמרון חריף. הוא פשוט גולש.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

 

אבל הרכב היה יכול להיות בדיוק באותו מקום לו היה יוצא מחניון העפר ופונה שמאלה.

נכון, אבל זה משהו אחר. אם הוא יצא ימינה מהחניון, למה הוא היה צריך להיות על הקו?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בטח שיש מה לחפש בנתיב הנגדי. אם היה יוצא מחניון העפר בפנייה שמאלה, וזאת רק דוגמא אחת.

זה לא בלתי יעלה על הדעת שיהיה שם רכב. אז אם זה לא בלתי יעלה על הדעת שיהיה שם רכב, לצאת מסיבוב עיוור במהירות שלא מאפשרת לבלום זה לא אחראי.

 

נכון, אבל זה משהו אחר. אם הוא יצא ימינה מהחניון, למה הוא היה צריך להיות על הקו?

 

פונה שמאלה, למה ימינה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

לפי מה שהבנתי, הוא פנה ימינה ביציאה מהחניון בסיבוב של סמי-טריילר וסטה למרכז הכביש. זה לא מה שקרה?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ידוע, ולא רלוונטי. יכול להיות שהוא גם בא בנסיעה וסטה לנתיב הנגדי בגלל שנבהל מההתקהלות, או שסתם חלם.

אין ספק שאחראי לתאונה. אבל לטעמי אחריותו של נהג האופנוע, לא פחותה משל נהג הרכב.

תאר לך את נהג המיקרה יוצא מהחניון ופונה שמאלה. תרחיש סביר והגיוני לחלוטין. ימצא באותו מקום. לרוחב הכביש. זכותו המלאה.

התוצאה היתה כנראה אותה תוצאה, אבל נהג הרכב במקרה כזה לא אשם בכלום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

גם אני בדעה שלרוכב יש אשמה בתאונה אבל הוא לא היה זה שיצר את המפגע שבגללו התרחשה התאונה. הוא בסך הכל לקח סיכון, ולצערנו זה היה סיכון אחד יותר מדי.

זוכרים את אור ירוק והתאונה של טל שביט?

זה בדיוק מה שאתם עושים עכשיו כבר 11 דפים. אתם עושים 'אור ירוק' לתאונה של מאור.

אור ירוק זה גוף ש(משום מה) הדעות שלו מפורסמות בכל מקום ומשפיעות על דעת הציבור. כאן יש אנשים פרטיים שמשתפים אחד את השני בדעות שלהם.

נכון, דעות זה כמו רקטום אבל אני לא רואה איך זה פוגע בשמו של המנוח, במיוחד אחרי שהוסר הסרט. הדיון הזה לא משודר בחדשות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יותר מזה. תאר לך שהיה שם פקק. פקק תמים. קורה? יכול לקרות פקק ממיליון סיבות. שיירה של רכבים עומדת שם תקועה במקום. התוצאה היתה שונה? למרבה הצער, ככל הנראה לא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

כנראה שלא, ואז גם כל האשמה היא של הרוכב. אבל זה סיפור אחר לגמרי.

אני משער שבמקרים כמו פקק או כל מכשול שהופיע לפתע חברי הקבוצה ידאגו להשתמש בציוד כמו אזנייה לרוכב ושיחה פתוחה כדי לדווח לו מה קורה אחרי העיקול שבו הם ממתינים לו, אם פנוי או לא.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה פקק? מה בול עץ? הוא עבר שם 30 שניות לפני בכיוון ההפוך. למה נהגי ראלי נכנסים לסיבובים עיוורים בהחלקה ב150 קמ"ש על חצץ? כי הם יודעים מה יש להם בנתיב, מאור ידע מה יש לו בנתיב, ולא היה אמור להיות שם כלום, הוא גם השאיר לא מעט מרווח לטעות, כי אם היה לוקח את הסיבוב הזה על המגבלות - לא היה מצליח לרדת נמוך כלכך, "ברך ברצפה" זה לא הדרך המהירה לקחת סיבוב כזה. לדעתי הסיבוב הזה על האופנוע הזה אפשרי גם ב150 קמ"ש ואולי אף יותר, זה יהיה על המגבלות (להזכירכם מדובר באופנוע הסופר-ספורט מה3 הטובים ביותר בעולם.

איילי, הסרטון שצירפתי - רק בשביל להראות את הלוקיישן, אין שום קשר בינו למאור, והוא גם לא למטרה של "הנה תראו אופנוענים צדיקים", זה נטו בשביל לוקיישן.

שלומי ושות', אתם אומרים שאם היה רוכב לאט יותר, אז אולי היה מספיק להגיב, העניין הוא שהוא הספיק להגיב, פעמיים, אבל הרכב נע במגמה שמאלה ואז התעורר ונע ימינה, גם ב70 קמ"ש לא ניתן להתמודד עם ה"צ'יקן" הזה, אני לא הצלחתי להתמודד עם זה ב50 קמ"ש (אבל היה גשם).

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צפיתי בסרטון ללא הרף, זה פשוט לא עוזב אותי. אני מכיר את הכביש מצויין, נסעתי בו לא מעט ואף אישתי קיבלה שיעור באדיבות חברת מסלולים בכביש הנ״ל.

כמי שיש לו לא מעט חברים מהאזור, תופעת האופנוענים שפוקדת את האזור בכל שבת בבוקר הינה די שכיחה, והדי קולות הכלים הכבדים נשמעות בכל הרי עין כרם והאזור.

אני לא רואה כאן הסבר אמיתי מלבד אשמת נהג/נהגת המיקרה, אך כמו שכתבו פה כבר, יש מונח של אשם תורם שבו בעצם יש חלק לנהג האופנוע בכך שלא נהג בהתאם לכללים, אבל את הדיון הנ״ל אני ישאיר לבית המשפט וכל מי שנוגע בדבר, מעדיף לא לקחת חלק בכך.

אני פשוט לא יכול להוציא מהראש את נהג/נהגת הרכב ואת החברים שצופים מהצד, היות עד לסיטואציה כזו ובטח להיות הנהג שגרם לכך זו תחושה שאני לא ידוע כמה תוכל לעזוב את האנשים הללו בתקופה הקרובה וכואב לי עליהם באמת.

נקווה שיש מי שיסיק מסקנות מכך, הן על החשיבות של שמירה על נתיב, הן על התאמות לדרך בה נוסעים וגם על משנה זהירות! שלא נדע עוד צער, סעו כולכם בבטחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה פקק? מה בול עץ? הוא עבר שם 30 שניות לפני בכיוון ההפוך. למה נהגי ראלי נכנסים לסיבובים עיוורים בהחלקה ב150 קמ"ש על חצץ? כי הם יודעים מה יש להם בנתיב, מאור ידע מה יש לו בנתיב, ולא היה אמור להיות שם כלום

 

מקווה שאתה מבין את מה שכתבת. הוא לא בראלי, הוא בכביש ציבורי.

 

לא היה אמור להיות... מסקרן מה שאתה כותב. כביש זה מקום סטטי? פעם אחרונה שבדקתי, בכל שנייה עלול להשתנות משהו על הכביש.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3471 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...