Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תאונת האופנוע מנס הרים - כ"ע


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4250 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הדבר היחידי שרלוונטי כאן ושגרם לתאונה הזו היא שהרכב היה בנתיב הנגדי.

 

אומדן הזמן שנהג המיקרה לקח התייחס לרכב שעלול לנסוע מולו במהירות חוקית.

רכב שנוסע במהירות כפולה מהחוקית (לא טוען שזה באמת מה שקרה, אלא כטעון תאורטי) - מצמצם את הזמן הזה לחצי.

 

בוודאי שהמהירות של הכלי שממול משפיעה על הסיכויים להיקלע לתאונה וכפועל יוצא מכך על מידת האשמה.

  • תגובות 410
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בר72 - השאלה הייתה אם יש רוכבים בשוליים ועליה עניתי. כל עוד הם לא בנתיב, אני לא יוצא ממנו.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
אומדן הזמן שנהג המיקרה לקח התייחס לרכב שעלול לנסוע מולו במהירות חוקית.

רכב שנוסע במהירות כפולה מהחוקית (לא טוען שזה באמת מה שקרה, אלא כטעון תאורטי) - מצמצם את הזמן הזה לחצי.

 

בוודאי שהמהירות של הכלי שממול משפיעה על הסיכויים להיקלע לתאונה וכפועל יוצא מכך על מידת האשמה.

מאיפה ההנחה הזאת?

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
רומן, כשאתה עוקף רוכב אופניים שרוכב על שול הדרך, אתה לא סוטה שמאלה כדי להתרחק ממנו?

 

אנא תשובה אמתית - כן או לא?

 

בהיעדר תגובה הולמת אחרת: "זובה" :-)

אין סיכוי שבעולם, משום שרוכבי האופניים בפני עצמם תופסים חצי נתיב, והרכב שלך לא בדיוק צר כפיקנטו :-)

רומן נשאל על רוכבים בשוליים ולא על רוכבים שתופסים חלק מנתיב.

אם רוכב תופס חלק מנתיב ומהווה מכשול בעקיפה בטוחה כמו במצב כזה שיש חוסר בשדה ראייה בגלל הסיבוב יש להאט, לנסוע בקצב של האופניים ולבצע עקיפה רק כשיש שדה ראייה.

 

אי שמירה על נתיב היא מחלה של הישראלים. תראו את הפנייה מרחוב החלוצים בבני ברק שמאלה לז'בוטינסקי. תראו את צומת מסובים בפנייה שמאלה לכיוון צומת הטייסים. ואני בטוח שיש עוד מלא דוגמאות כאלה.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם (נערך)
אומדן הזמן שנהג המיקרה לקח התייחס לרכב שעלול לנסוע מולו במהירות חוקית.

רכב שנוסע במהירות כפולה מהחוקית (לא טוען שזה באמת מה שקרה, אלא כטעון תאורטי) - מצמצם את הזמן הזה לחצי.

 

בוודאי שהמהירות של הכלי שממול משפיעה על הסיכויים להיקלע לתאונה וכפועל יוצא מכך על מידת האשמה.

דיברת איתו/ה?

עזוב את ההערכות על מה היה קורה אם ומי היה אמור לעשות מה.

האוטו היה בנתיב הנגדי. מה זה משנה למה?

עריכה אחרונה על ידי amiger
פורסם

פתאום כולם יותר צדיקים מהאפיפיור, מקפידים על הכללים כמו פקיד שוויצרי וזהירים כמו נודיסט על גדר תייל. אני לא מאמין ש99% מהנהגים הסבירים, גם לא ממקצועני הפורום, לו היו יושבים מאחורי ההגה במיקרה היו יכולים לגרום לתוצאה אחרת. לא הייתם מתרחקים מההתקהלות בכביש פנוי? הייתם עוצרים ומבקשים מהם יפה לזוז? אני לא, הייתי עוקף. בכביש פנוי. בלי קו הפרדה רצוף.

 

אני לא נוהג במחשבה תמידית שעלול לצוץ לי טיל בליסטי מהסיבוב, ואני לא מכיר מישהו שנוהג ככה. אם כבר, הנהג שעסוק בנהיגה\רכיבה ספורטיבית צריך לנהוג במחשבה תמידית שמשהו עלול להפתיע אותו.

פורסם (נערך)
מאיפה ההנחה הזאת?

 

קרא שוב - כתבתי על מיקרה תיאורטי שמולך מגיח כלי רכב שננהג במהירות כפולה מהחוקית (ממש לא טוען שזה המקרה כאן).

ניסית להסביר שרכב כזה מצמצם את זמן התגובה לחצי ולפיכך רזרבת זמן שממקודם הייתה 'סבירה וזהירה' הפכה במכה אחת ל'לא מספקת'.

 

רומן נשאל על רוכבים בשוליים ולא על רוכבים שתופסים חלק מנתיב.

 

זה כי רומן נהג מעולה בוגר אין ספור קורסים לנהיגה מתקדמת.

 

אני בעוונותי מתרחק מאותו רוכב אופניים כדי שמכת האוויר של הרכב שלי, בהלה שתאחז בו לרגע, אבדן שיווי משקל - או כל סיבה אחרת שיכולה להיות, לא תגרום לרוכב להתנגש לי ברכב.

מה לעשות - כזה אני.

עריכה אחרונה על ידי dorki
פורסם
דיברת איתו/ה?

 

לא דיברתי אתו/איתה - ואתה כן עשית את זה?

 

אגב - תהיה בטוח שגם אם זה לא מה שבאמת קרה, זו תהיה הטענה אחרי שעו"ד יטפל בתיק.

ואתה יודע מה? יש בטענה הזו גם לא מעט צדק.

פורסם

ועוד מילה לשלייקס:

צפיתי שוב בסרטון שהעלית, אני חושב שהוא יותר מעניין ואינפורמטיבי מהתאונה עצמה.

 

שני הרוכבים (המצלם והמצולם) במשך שמונה הדקות הלא ערוכות פשוט שמים זובי אחד גדול על כל יתר משתמשי הדרך.

אני לא עוצר לדבר עם חבר מחוץ לחניון, איפה שבא לי!

ב 5:10 שני האדיוטים האלה נעצרים על שול צר עם גדר בטיחות, זה לצד זה ומקשקשים, כאשר השמאלי על נתיב הנסיעה. אופל נאלצת לחלוף על פניהם (קו מקווקו), ואין לה אפשרות אחרת, להאט/לעצור שם זאת סכנת נפשות פשוטו כמשמעו (פחות סיכוי למשאיות בשבת בבוקר - הזמן שלרוכבי הדו"ג חוקים משלהם, אבל גם STI יתן טיפול מפרקת). לא חסר הרבה (הרבה = קצת יותר מעשר שניות במקרה הזה) שהיה חולף אופנוע ממול אחרי סיבוב ולא קשה לדמיין מה יכל לקרות.

 

האופנועים הזריזים שלנו סיימו לקשקש, מגיעים תוך כמה שניות אל אותה אופל תמימה ועוקפים אותה על קו רצוף כאשר חולף רכב ממול. סטייה קלה של ההגה לקראת סיבוב מנהג שלא מצפה להעקף על קו רצוף, והרוכב הזה היה הופך לסנדוויץ' מוסרט. אשמת מי? איך נהג האופל היה מרגיש עם עצמו? מה עם הנהג ממול?

 

צר לי, אבל שני הטיפוסים ה"ספורטיביים" האלה הם פשוט עבריינים שעושים בכביש הציבורי כבסצינת צילום פרטית שלהם. אני ממש לא מאמין שאתה מצדד בהתנהגותם (כולה חלפו על פס רצוף לכמה שניות), מציע לך לצפות שוב ולרשום דעה מנומקת יותר (ואחרת!).

 

ובלי להזכיר כמובן שלוחית הרישוי מקופלת (עבריינות פושעת ומתוכננת לכשעצמה). אם יש לך קשר לאחד האדיוטים, תגיד לו שלוחית הרישוי שלו מצולמת.

פורסם

הרכב סוטה (צד הנהג) לנתיב השני כדי לראות מה קורה מעבר לסיבוב (כנראה בגלל ההתקהלות). לא קרה לכם אף פעם שלפני עקיפה סטיתם קצת כדי לראות יותר טוב?

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם (נערך)

מאור בבלי היה חבר, הכרתי אותו עוד מתקופת האימפרזה שהייתה לו, כשעבר לדו גלגלי הזהרתי אותו... כל כך כואב.

כל הקטע הזה של צילומי ההשכבות בכבישים ציבוריים הוא פסול בעיניי לחלוטין, זוהי כרוניקה של סוף ידוע מראש.

תחושה שלי מכל מה שראיתי ומבלי להיות משוכנע בכך:

החבר'ה עמדו במפרץ קרובים מאוד לכביש על מנת לצלם, יכול להיות שחלקם גם גלש לשול הכביש, נהג הרכב שהגיע משך קצת שמאלה לאמצע הכביש כי פחד שהם יקפצו למסלול שלו ואז הגיח האופנוע מולו במהירות גבוהה ולא היה סיכוי למנוע את התאונה הזאת.

מאור שילם בחייו, תעצרו את זה, אין לנו מסלול מירוצים לצערי אך ניתן למצוא מקומות "סטריליים" לכל מיני צילומים ואימונים.

עריכה אחרונה על ידי reuven

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם (נערך)

תתבוננו בסרטון הזה ותבינו עד כמה חמור עניין ההתקהלות במפרץ הספציפי:

https://www.youtube.com/watch?v=CKS4ZZSLKiA

עריכה אחרונה על ידי reuven

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם

מישהו יכול לשלוח לי בפרטי את הסרטון השני? ששלייקס העלה?

 

עריכה:

עכשיו אני יכול לראות, לא חשוב. תודה.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4250 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...