Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תאונת האופנוע מנס הרים - כ"ע


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4252 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
...

דווקא שם מתונים יותר מחובבי הנהיגה הספורטיבית שכאן - פשוט לא יאומן.

שתדע לך שזה תמיד היה כך, ואני כותב את זה כחבר בשני הפורומים (בעברי רוכב על מה שקוראים אופנוע "כבד").

 

זו אחת הטענות שלי כלפי הפורום הזה; אנשים שוכחים שמעטים מהאוכלוסיה שנוהגים ברכב, גם רוכבים על אופנועים. אבל כמעט כל מי שרוכב, גם נוהג ברכב. זה לא הופך אותם לנהגים טובים יותר בהכרח, אבל בהחלט נותן זווית נוספת להתנהלות בדרכים, ואני רואה את זה על עצמי. למשל, אני כמעט ולא מופתע מהתנועה סביבי, כי אני מצפה לכל דבר- זה לקח מרכיבה רבת שנים.

 

ועוד דבר- יש אמרה בפולגז, שלצערי לא מיושמת ע"י הרוב המכריע של רוכבי הדו"גים (שממילא לא נכנסים לפורום ההוא): האשמה בתאונה נופלת לרוב (לפי הלמ"ס, לפחות) על נהג הרכב, אבל האחריות היא תמיד עליך הרוכב- כי אתה הפגיע. ובגלל זה קראת בשרשור ההוא את מה שקראת, שעם כל הצער על מותו של מאור, יש לו אחריות למה שקרה.

  • תגובות 410
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שומאכר, יש מצב שבנאדם פה איבד חבר ואתה אומר לו די לבכות? ****איחולים כאלה לא בבית ספרנו****

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

דורקי, אני בדיוק כמוך, הופתעתי מאופי התגובות שם. האמת, במקום לנהל עוד כמה עמודים של ויכוח על מי אשם ולמה, מציע לכולם לרפרף בשרשור המקביל בפולגז.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

****ההודעה נערכה****

זה בסדר, תמשיך לאחל. אתה יודע מה אומרים על דברים כאלו.

טרונצו, אני לא מתרגש. תן להם לבטא את הרגשות כאן, עדיף.

בכל מקרה, כן אני אכתוב מה שבא לי בגבולות הטעם הטוב. זה פורום, זו דעתי, ואתם לא תסתמו פה פיות לאנשים עם כל הכבוד לכך שהוא היה לחלקכם חבר קרוב.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם (נערך)

לא מתכוון לקחת שום דבר בחזרה, אני לא רואה סיבה להיות נחמד למישהו שכותב דברים כאלה. קצת חמלה, מה ביקשו פה.

מעניין אם המצב היה הפוך, במישור האישי, אם עדיין היו נכתבים פה דברים כמו "סטימת פיות" ושאר משפטי "יאללה יאללה אל תבכה לנו פה עכשיו".

עריכה אחרונה על ידי shellcase

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

שלייקס, זה לא שרשור חמלה. כולם פה דנים בנושא התאונה ולא בגנות אחד מהמעורבים, ויש שכותבים לכאן או לכאן. מה הבעיה פה? אתה בפורום, שוב להדגיש?

כמו שכתבו לפניי, למי שלא טוב, שלא יכנס/יגיב. שיתעלם.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אז תחליט - אם זה לא מוצא חן בעיני מה שאתה כותב, אני אמור לא להגיב - או "שזה פורום" וכל אחד זכאי לדעתו?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
שטויות מאור? אולי די עם השטויות של הנפגע כל הודעה בערך? לא נמאס? בשביל זה יש פורום, ואין מה לעשות. על תאונות כאלו ואחרות גם היו דיונים.

אין בעיה, תדון, תדבר, אפילו תעשה אור ירוק ותגיד שאם היה נוסע 30 קמ״ש פחות היה יוצא ״רק״ פצוע.

אבל, בין זה לבין בלבולי שכל בסגנון אפקט הפרפר, על אותו משקל אם היה נוסע 30 קמ״ש יותר הוא היה מגיע לישורת כשהמיקרה עוד בסיבוב, ואולי אם היה לוקח עוד כמה דקות בשירותים באותו הבוקר בכלל היה מפספס את הכל...

זה- שטויות. תהנו מהמשך הבזיון...

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

פורסם (נערך)

לי אין בעיה שתגיב כלל וכלל, אבל כנראה לך יש בעיה עם התגובות שלי, לאור העובדה האיחול הנחמד שכתבת לי פה.

 

שוב, סתימת פיות. תקרא לזה אפקט פרפר, אני אבלבל את השכל כמה שבא לי.

עריכה אחרונה על ידי שומאכר

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אין בעיה איתך, יש בעיה כשכותבים סתם שטויות סתם לצורך הכתיבה. לפעמים עדיף לשתוק מאשר להתבזות.

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

פורסם

נא לכבד ולא להכנס לאיחולי סבל, גידופים ושאר מרעין בישין.

 

לגבי האיתות, זה אני אמרתי שראיתי איתות, משהו כמו פריים ראשון של הסרטון ולדעתי גם בסטילס של הפגיעה, אבל אולי אני טועה וזו השתקפות.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

צפיתי בסרטון התאונה,משתתף בצער המשפחה כמו גם החברים,נראה שנהג הרכב מסוג ניסן אני חושב נהג באמצע הכביש,קורה לעיתים שנהגי רכב מופתעים מרוכבי אופנועים שנוסעים מהר,במהירות כזאת כמו שנראתה צריך להחליט מהר,מה לעשות,מוות מיותר לדעתי,עצוב שלעיתים נהגיי רכב לא מספיק שקולים,לרוכבי האופנועים שימרו על עצמייכם וסעו בדרכים בטוחות.

עופר בן צבי

פורסם

uploadfromtaptalk1414309626522.jpg

אגב אם נסתכל בסרטון הזה שמישהו פרסם בתחילת השרשור, ניתן לראות שרוכב האופנוע הנ"ל נוסע על פי החוק, סה"כ צמוד לקו ההפרדה.

אם נחליף את המיקרה ברוכב הנ"ל התאונה הייתה עדיין וודאית, חצי הגוף שלו נמצא בנתיב הנגדי וכך גם היה האופנוען שנהרג, והיינו חס וחלילה עם שני הרוגים.

לאלו שכותבים שקו ההפרדה הוא רק לכניסה לחנייה, לא זכור לי שיש חוק שמפריד בין קו הפרדה לצורכי עקיפה לבין קו הפרדה לצורכי כניסה לחניה.

קו הפרדה מקווקו הוא קו שניתן לעבור עליו כשתנאי הדרך מאפשרים.

במקרה זה לא היה שום דבר מול המיקרה שמנע מעבר לנתיב הנגדי.

עם כל הכבוד לרוכב ולמהירות שאינה ידועה לי, אני בתור נהג (שיוצא לנהיגה ספורטיבית) כשמגיע לפנייה עיוורת במהירות x מאט משמעותית למהירות שבה אני מרגיש שיש לי מרווח בטחון להגיב, ולא מאיץ עד שאני רואה מספיק קדימה.

לדעתי אם כלי רכב(גם אופנוע) מגיע בהאטה לעיקול, שזה מה שעשה הרוכב שנהרג, צריך דבר ראשון להסתכל קדימה לראות שתנאי הדרך מאפשרים האצה.

בסרטון התאונה הרוכב נראה מאיץ מיד, אולי אם היה מסתכל עוד חצי שניה היה נמנע מלהאיץ ועובר ישר לניסיון האטה/התחמקות התוצאה הייתה אחרת.

אני לא מחפש אשמים, אני מחפש דרך שבה במקרה הנ"ל התוצאה יכלה להשתנות בהתאם לנסיבות.

2008 AUDI S3

Former: Toyota Yaris TS 2003

פורסם

אחד הדרכים ללמידה היא התבוננות ולכן אני חושב שחשוב להפיץ את הסרט ברמה לימודית, הראתי את הסרט לרעייתי (שהזדעזה ואמרה ישר שצריך להראות גם לילדים)

והבן יראה בקרוב ע"מ שיבינו מה המשמעות של יציאה אפילו קלה מנתיב ללא קשר למותר\אסור עקיפה וכו'.

תנחומי לחברים ולמשפחה.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4252 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...