Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא 1600 חולץ ראש מנוע


Aron
שימו לב! השרשור הזה בן 3506 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בלי שום בבקשה. המספרים הם מועטים יחסית למספר האדיר של החברים מאלפא BB ומספר השירשורים. מספר מיקרים מועטים ב 10 השנים האחרונות הגם שהוספתה את מנוע ה הV6. אם תיסתכל טוב על התמונות תראה שבכל המיקרים לא הישתמשו בנוזל קירור מתאים. מה שראובן אמר נכון בהחלט. בכל המנועים שהישתמשו בנוזל קירור מתאים הראש נשלף בקלות. רק השבת הוצאנו ראש של ספיידר בקלילות מרובה.

עריכה אחרונה על ידי ron.c
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 97
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אנחנו סתם רודפים אחד אחר הזנב של השני.

 

כן, אתה צודק הבעיה מחריפה מאוד כאשר משתמשים במי ברז.

כן, אני צודק, מעבר לכמה ראשי אלפא, הורדתי מאות ראשי מנוע ממכוניות שאינן אלפא והשתמשו במים בתור נוזלך קרור, באף אחד ממאות הרכבים האלה, אפילו לא באחד בודד מהם, נרשמה בעיה בהורדת הראש לאחר הפרוק.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתמול הרמנו ראש למנוע זהה בדיוק שעה על השעון השתמשתי רק במים ירוקים .בכל אופן תתקשר ליחיאל 0537265173 יש לו מנוע בשבילך רפי שטח

בברכה,רפי

נהג מתחיל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתמול הרמנו ראש למנוע זהה בדיוק שעה על השעון השתמשתי רק במים ירוקים .בכל אופן תתקשר ליחיאל 0537265173 יש לו מנוע בשבילך רפי שטח

דיברתי אאיתו

עדכון מצב

image.jpg

If at first you dont succeed

Dont try ski diving

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התקדמת יפה, תמשיך בסבלנות.

המלצה שלי, להוריד ולהעלות את הראש פעמים רבות כשבכל פעם תתן לחומרים לחלחל דרך הגוז'ונים.

עם קצת אמונה, הכל יסתדר :-).

המנוע שחי ונושם היום אצלי בג'וניור היה חצי שנה בשני מוסכים בנסיונות נואש להפריד את הראש, לאחר שהתיאשו, הרכב הגיע אליי ולקח לי 3 חודשים של עבודה יומיומית שבסופה הצלתי את המנוע.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנחנו סתם רודפים אחד אחר הזנב של השני.

 

כן, אתה צודק הבעיה מחריפה מאוד כאשר משתמשים במי ברז.

כן, אני צודק, מעבר לכמה ראשי אלפא, הורדתי מאות ראשי מנוע ממכוניות שאינן אלפא והשתמשו במים בתור נוזלך קרור, באף אחד ממאות הרכבים האלה, אפילו לא באחד בודד מהם, נרשמה בעיה בהורדת הראש לאחר הפרוק.

אני מוכן "לסבול" את עניין הקושי המסויים בהורדת הראש ולהנות ממנועי הנורד בעלי ההספק הגבוה הנפלאים הללו :-).

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יודע שהתשובה שלי לא תמצא חן בעניך אבל ידיד, זה לא הרכב היום יומי שלך, אז סבלנות, סבלנות ועוד סבלנות.

 

בסוף הבן יונה יצא בין אם מתחשק לו או לא מתחשק לו לצאת.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה בעצם אומר:

"אפילו ליציאת מצריים ההקדישו ספר שלם.

למה לסגה לא פחות קטנה מקדישים כולה שש מילים? ":wink:

 

סבלנות! בינתיים תעעשה מה שאמרת, תשתעשע עם הקרבורטורים ותתקדם עם השיפוץ מכיוונים אחרים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה עושים כשהראש לא רוצה לרדת

(רק תשובות נקיות)

הראש לא יושב מקביל, ניתן להשתמש בפלס (על הראש ועל הבלוק) ובמכות פטיש פלסטיק באזור הגבוה יותר ממעל ובאזור הנמוך מלמטה.

להמשיך כל העת להשתמש בחומרים על הג'וזונים.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

שאלת ה(אי)דיוט - הגוז'ונים לא נמתחים או נפגעים מכל הסיפור הזה של החליצה? הרי כשאתם תולים ככה את הראש אתם מותחים אותם עם המשקל של כל הרכב.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגוזונים מיועדים להחזיק את הראש במקום כשיש מתחתיו 12 אלף פיצוצים בדקה למשך שעות רבות כך שהתליה הזו לא מרשימה אותם בקטע של מתיחה כי הגוזונים מתוכננים להיות עמידים מאווווד לעומס מתיחה (הרכב פלדה ייחודי ושיטות עיבוד ייעודיות להגברה ספציפית של עומס מתיחה).

 

מצד שני, הנפה לא מאוזנת/ נסיון חילוץ אגרסיבי ואין שום בעיה לכופף אותם.

 

 

שבירה של גוזון כזה היא מנסיוני, אסון לא קטן כי החליצה של הראש היא משחק ילדים מול חליצה של גוזון ארוך (ותפוס באותה מידה) שיושב בתוך הבלוק עמוק-עמוק.

 

זה לפחות מנסיוני האישי, תכף נשמע אם חברה שפירקו ראש מנוע בקלות ברכבים שנסעו תמיד על מי קרור אולי פרקו גוזון בקלות יחסית.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3506 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...