Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוטומאניה-"חווית קנייה"


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4267 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

בעקבות פרסומים של אלבר על מבצעים מטורפים, ורכבים במבצע 1+1 היה קשה לעמוד בפיתוי ולאחר שיחת טלפון עם מוקד השירות שלהם שלא נותן פרטים על מחירים-נאלצתי להגיע.

 

ההגעה:

התערוכה נפתחה שעה(ולא כפי שמצוין בפרסומים השונים) לאחר צאת השבת, כאשר כניסת רכבים לחניונים של המתחם אסורה בטרם השעה האמורה דהיינו 19:00 - כלומר פקק ענק מול גני התערוכה עם משטרה וצפירות רבות.

 

חניה:

25 ₪ לכל שעה ו5 שקלים לכל רבע שעה נוספת משולמים על החניה-50 ₪ הלכו.

 

כניסה:

היריד נמצא במקום שדורש מהלקוחות הפוטנציאלים לעבור 4 תערוכות רהיטים בביתנים שונים בטרם הכניסה ליריד המכוניות!

סדר גודל הליכה של 2 ק"מ בין הביתנים השונים. גם לאחר בירור טלפוני עם נציגת השירות שיש נגישות לנכים התבררה כמוטעית.

אבי עם כסא הגלגלים נאלץ לאחר מעבר של 4 ביתנים להמתין לפני גרם המדרגות של התערוכה כי "הנגישות היא מספר אחת בתערוכה".

 

לאחר ההגעה המיוחלת למתחם, לוקחים מספר כמו בקופת חולים(ויש תור של כחצי שעה), לאחר שיחה עם הנציג מתברר כי כל הרנו פלואנס החשמליות נמכרו אתמול.

כאשר שאלנו על מחיר המכירה של הפלואנס החשמלית נאמר כי אינם יודעים, גם פניה למנהל התערוכה לא הועילה, וזה העדיף למלא את זמן הנציגים בלקוחות פוטנציאלים נוספים במקומנו.

 

גם לאחר ההתעניינות ברכב נוסף עם הצעת מחיר כתובה שהייתי באלבר שבוע ימים קודם לכן בסניף בחיפה הייתה זהה להצעה המקורית מהסניף.

 

לסיכום:

אחרי חצי שעה המתנה בכניסה, הליכה של 2 ק"מ, יחס מזלזל מצד הנציגים בשטח, ופרסום שלוקה באמיתות הדברים לגבי הרכבים החשמליים.

ממליץ לשקול בשנית לפני שאתם מבזבזים זמן אנרגיה וכסף על "המבצע" המטורף הזה.

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מלבד החלק של הנגישות לנכים, כל השאר בלי להעליב כמובן קצת הצחיק אותי בתור מי שעובד במכירות. אני משער שלא באת עם ההצעה מהסניף במקרה ובאמת ציפית לקבל מחיר אחר או הרבה יותר נמוך? חשבת שאתה יותר חכם מהנציג שדיברת איתו שבוע לפני בסניף? מה זה משנה בכמה נמכרו פלואנס חשמליות אם אין להם יותר למכור לך כרגע והאם באמת נראה לך הגיוני לקבל אינפורמציה כזו? זה בין מוכר לקונה ולא אף אחד אחר, סביר להניח גם שכל לקוח שילם מחיר שונה. בזמן לחץ של לקוחות קודם מטפלים חפיף במי שרוצה לשלם ואחר כך עונים לשאלות של בררנים.

 

בקיצור, ושוב בלי להעליב - בתור חבר קארספורום למה לעזאזל ציפית?!

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

השאלה העיקרית היא: לא היה כדאי לקנות רכב ולקבל עוד אחד?

ומי בכלל קונה פלואנס חשמלית? בטר פלייס נפלה או שאני טועה?

Polo 2012

פורסם

freak miky היקר, דווקא כנציג מכירות כפי שאתה טוען, הייתי מצפה מנציג ביריד שלא יעשה מעצמו צחוק כאשר הוא מציע "מבצעים" שהציע ללקוחות לפני שבוע בסניף הקרוב למקום מגוריהם.

 

אני ציפייה מרשת שמכבדת את עצמה-ויוצאת במבצעים כדוגמת פרסומים 1+1 הייתי מצפה להורדה במחיר המוצע ללקוחות בטרם המבצע אפילו במעט.

 

בנוסף תמוהה בעיניי העובדה כי 50 רכבים מסוג פלואנס חשמלי שמכרו תוך חצי יום, ולאחר שיחה עם מנהל היריד נאמר כי נמכרו 150 רכבי פלואנס. וכמובן שאף אחד לא יודע בכמה נמכרו... עובדה זאת מעלה תמיהה על היות המבצע והפרסום של החברה על רכבים אלו.

 

כבן לאבא נכה אשר מחליף את רכבו הרפואי אחת לשלוש וחצי שנים ומגיע לרכוש רכב לקראת חודש אוקטובר, יבואני הרכב מציעים מבצעים מפתיעים וטובים בכל פעם מחדש.

וגם אם אין הורדה במחיר, מציעים חבילות אבזור נוספות ללא עלות.

אז נכון, שהם לא מפרסמים 1+1 ולא יושבים בגני התערוכה בתאריכים ספציפיים, אך הם באמת מציעים מבצעים רלוונטיים.

 

כמובן שכתיבת פוסט זאת, איננה מונעת מלקוחות להגיע ליריד.

אלא רק מאפשרת להם לקרוא חוויה אישית שלי ושל אבי מהיריד היום.

אני תקווה כי חברי הפורום יקבלו החלטה על הצד הטוב ביותר מבחינתם.

פורסם (נערך)

הנציג לא אמור להפעיל שיקולים אישיים ולהביע דעות ברצפת המכירה, הוא מוכרח למכור וכמה שיותר כדי לקבל בונוס לא מי יודע מה בסוף החודש אחרת המשכורת תהיה ממש על הפנים. כמו כן רוב הלקוחות לא אמורים להגיע עם הצעה שקיבלו שבוע לפני המבצע, אלא להגיע להיכל הטירוף לא מוכנים ומהלחץ שיגמר המלאי לקנות משהו - ככה זה עובד.

 

אם עכשיו חנות יוצאת במבצע ללא מע"מ, באמת נראה לך שאי אפשר לקבל לפחות 20% הנחה ביום חול? די להיות נאיביים.

עריכה אחרונה על ידי Freak_Miky

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

אין ספק שכישורי המכירה שלך מיושמים ביריד, אך עדיין אנחנו לא הישראלי הממוצע שסוגר עסקה על רכב עקב לחץ באותו מחיר.

ועל זה אני אומר, שיהיה בשעה טובה לקונים.

פורסם

זה לא כישורי מכירה, זה ברור לכל אחד שמבין למה מעסיקים אותו וממה מורכבת המשכורת שלו.

 

סתם שאלה - מה באמת ציפית לקבל בפועל כדי לסגור עסקה באותו יום?

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
השאלה העיקרית היא: לא היה כדאי לקנות רכב ולקבל עוד אחד?

השאלה העיקרית היא: למה בכלל ללכת לשטות הזאת?

אין דרכים נורמליות יותר לקנות רכב מאשר להידחף עם עוד מליון ישראלים בגני התערוכה? הרי זה לא באמת שווה את ההנחות שלהם כי הנחות עושים גם בסוכנות/מגרשי מכירה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אין ספק שהם גאונים. מבצע 1+1 לרכב וכל ה'גאונים' האחרים בפקקים, משלמים מחירי חניה מוזרים, עוברים דרך תערוכות רהיטים בשביל להבין שהם לא ה'גאונים' היחידים, וש "גבינה חינם יש רק במלכודת עכברים".

חשבתי שעם הסגולה כבר התעלה מעל מבצעים כאלה. טעיתי.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

לא ענית על שאלה אחת - במבצע ה1+1, מה הרכב השני שמקבלים?

 

זה שלא כדאי להגיע למקום הזה, הבנתי עוד בעיר העודפים לפני חצי שנה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

החברות האלו רמאיות ואלופות בפרסום מטעה.

 

כבר פתחתי כאן נושא בעבר על כל-מוביל שגם הם הסתברו כמטעים בכוונה תחילה ורמאים.

 

אתה מכיר את הפרסומות האלה בעיתון על מכוניות יד שניה במחירים מפתים? תהיה בטוח שברוב המקרים המכוניות לא קיימות

כלל או שלמרות שהן כבר נמכרו, ממשיכים לפרסם אותם כל יום מחדש כאילו הן עדין מוצעות למכירה.

פורסם

תמיד כל המבצעים האלו זה החל מ-XYZ. כלומר כל הרכבים במצב הכי פחות טוב זה זול, כדי לקבל רכב טוב פתאום צריך לעלות הרבה את התקציב.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אני אף פעם לא הולך לירידי מכירות. מלבד תחושת הצפיפות והברבריות הארצישראלית הנפוצה, אחרי הכל אנחנו חיים בישראל, הכל בלוף אחד גדול :roll:

פעם אחת הלכתי ליריד של מכירת מוצרי חשמל בראשון. גם אם נעזוב את מה שהלך שם מבחינת הצפיפות והדוחק - המחירים כלל לא היו מחירי מבצע. העיקר שבאי היריד דחפו, צעקו מילאו את הידיים בכל טוב (כי זה מבצע, אם אתה לא תיקח אז מישהו אחר יקח את זה ולא יהיה יותר לעולם) וכל זה בלי לבדוק או להשוות את המחירים.

 

ישראלים הם עדר, כבר אמרנו?

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

כנראה שהיריד הכי נורמלי הוא של "חבר", למרות שיש המון מבצעים של 5% - פה ושם יש מבצעים נורמלים.

אוטו-מאניה :-)


×
×
  • תוכן חדש...