Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוטומאניה-"חווית קנייה"


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4266 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תהיו בטוחים שאם עסק מוכר מוצר במחיר חיסול מפתה בכלל לא צריך פרסום בשביל זה, כנראה יגיע למקורבים.

 

בפרסום כמו 1+1 זה לא בהכרח שתגיעו לקנות 1+1 אלא בכדי למשוך אתכם ובדרך כלל לנסות לדחוף משהו אחר.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הייתי שם היום,מי שמעניין אותו,היה שם 2 רנו פלואנס חשמליות (משתתפות ב-1+1)

בנוסף,יש שם יונדאי אקסנט שנת 2008 (איזה 7 רכבים שגם ב-1+1),אבל,יש קאץ' (כמובן,איך לא -.-),ראיתי שם רק 2,אחת עם 320K על הקילומטרז',השנייה עם 270K אם אני זוכר נכון....הם לוקחים עליהם מחיר מחירון - 39,000,ז"א,1+1 ב-39,000 שקל.

מה שגם לפי מה ששמעתי ששאלנו אותם,אין אחריות על הרכב (אפילו לא שנה >

 

כמובן שיש שם גם רכבים רגילים עם מחירי שחיטה,פיקנטו 2014 במחיר סוכנות - אוטומט ב-78,000,הונדה סיוויק (דגם אמריקאי) ב-160K אם אני לא טועה,הונדה אקורד היברידית (דגם אמריקאי) החל מ-200K (זה גם היה המחיר של הקאמרי ההיברידית אם אני לא טועה),אלה הרכבים הכי מעניינים שראיתי שם חחחח (לפחות מה שעניין אותי,הפינקטו סתם זכרתי אבל ההונדות מאובזרות ברמה יפה מאוד!!!)

בית"ר נורדיה ירושלים !

פורסם

לאלבר היה חוזה עם צה״ל. הצבא עזב את האקסנט 1.4 ועבר לויברטור אטראג׳. וכנראה שאלו האקסנטים המוצעים למכירה.

בצה״ל כידוע בדרך ל100k פותחים ראש מנוע.

פורסם
כנראה שהיריד הכי נורמלי הוא של "חבר", למרות שיש המון מבצעים של 5% - פה ושם יש מבצעים נורמלים.

 

המבצעים של חבר בעולם הרכב דיי טובים,

אבל היריד של חבר בגני התערוכה הדבר האחרון שיש לי להגיד עליו שהוא זול,

רוב הדברים נמכרים במחירים לא ריאלים ובסופו של יום אתה בא לקחת רק את ה"מתנה".

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

חחח מה חשבתם שיתנו לכם 1+1 חדש עם 0ק"מ! ברור שאלה הרכבים הכי עייפים שיש במלאי עם ק"מ חריג ואולי גם תאונת שמקסימום משניהם יהיה אפשר להרכיב רכב אחד!

פורסם

האוטומאניה האוילי הזה דומה מבחינה מסוימת לקפלה הסיסטינית בותיקן, בשני המקרים אתה צריך לבלות במעבר סיזיפי במקומות לא רלבנטיים עד שאתה מגיע למטרה, בראשון מדובר במחסני רהיטים צפופים, בשני בחדרי מוצגים שלא באמת רצית לראות. יש שני הבדלים עיקריים, הראשון הוא שאין באמת השוואה בין רהיטים "לא משהו" למוצגים במוזיאון הותיקן, השני שמכוניות שחוטות למדי עם קילומטראז' גבוה וחוסר אטרקטיביות מובנה, אפשר לראות במגרשים של המציג וגם אצל אחרים וכמובן שבאותם מחירים ו"מבצעים", הקפלה הסיסטינית נמצאת רק שם בותיקן.

פורסם

חג שמח ידידי . כמו כל עם ישראל נפלת בפח בכך שחשבת שבאת לתערוכת "ריהוטים 2014". העם בישראל הוא עם בעל זיכרון מאד מאד קצר.

אז האמת היא שמדובר באותה תערוכה שהוצגה שם לפני חודשיים בשם המפוצץ "תערוכת אאוטלט 2014".

המציגים אותם מציגים בדיוק. המוכרים בכל האולמות אותם מוכרים. המוצרים בכל האולמות אותם מוצרים, וגם המחירים ("במבצע מיוחד לרגל התערוכה..") אותם מחירי "מבצע".

אז כמו שנוהג נחמיה שטרסלר לומר "אז שלא יעבדו עליכם"...

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם

רכב צבאי זה הדבר האחרון שכדאי לקנות .

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני קניתי 3 רכבים מאלבר בשנה האחרונה .רכבים צבאיים לשעבר 2 אקסנט 2008 וריו 2008 הרכבים עם מעל ל-300000 ק"מ. 3 הרכבים במצב מכני מצויין ללא תקלות כלל ללא צריכת שמן או איבוד נוזל קירור ועברו טסט חלק אצלי ללא קומבינות. הרכבים עברו במשך השנה 30000 ק"מ כל אחד. האקסנט עם מספו הקילומטרים הגבוה ביותר היא הזריזה והמהירה ביותר. אני מזמין את מר יוליאן למבחן תאוצה עד המהירות הסופית של הרכב. הזוכה מקבל את הרכב של המפסיד.

פורסם

מר יוליאן נהג הרבה על האקסנטים הללו ולא מבין מה הקשר למבחן תאוצה?

מה שאתה רושם רק מחזק את מה שאני אומר שהם סוסי עבודה,אבל בשבילי לא הייתי רוצה רכב שאני יטדע שקרעו אותו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

רכב עם מנוע בלוי דווקא יאיץ יפה במישור, אבל בעליות הוא יאבד כח בצורה מורגשת ובירידות בלימת מנוע תהיה חלשה.

קח את האקסנט שלך לאיזו עליה ותראה.

תוציא את מדיד השמן כשהמנוע עובד, תראה אם יוצא משם זרם אויר.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

 

אחרי הכל אנחנו חיים בישראל, הכל בלוף אחד גדול :roll:

 

איתמר

 

כך את המוטו הזה איתך כל עוד אתה חי בישראל, במידה ואתה מוצא משהו מציאותי ורציני יותר אני אישית לדוגמא יוצא תמיד בפליאה.

פורסם
אני קניתי 3 רכבים מאלבר בשנה האחרונה .רכבים צבאיים לשעבר 2 אקסנט 2008 וריו 2008 הרכבים עם מעל ל-300000 ק"מ. 3 הרכבים במצב מכני מצויין ללא תקלות כלל ללא צריכת שמן או איבוד נוזל קירור ועברו טסט חלק אצלי ללא קומבינות. הרכבים עברו במשך השנה 30000 ק"מ כל אחד. האקסנט עם מספו הקילומטרים הגבוה ביותר היא הזריזה והמהירה ביותר. אני מזמין את מר יוליאן למבחן תאוצה עד המהירות הסופית של הרכב. הזוכה מקבל את הרכב של המפסיד.

 

אתה לא רציני שאתה מציע למישהו "פתיחות" כשיש לך יונדאי אקסנט, נכון?

מה אתה ילד בן 17 שקיבל אתמול רישיון???

הולכי רגל עוקפים אותך...

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

לפי הסירטונים ביוטיוב היונדאי סוגרת 200 ושלי 180.

מזל טוב,יש לך רכב יותר מהיר מהספייס סטאר.

זה בטח בא לידי ביטוי כשאתה נוסע באוטובאן.

 

אה רגע,אין בארץ.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בעניין הכותרת:

כואב לי. כן כואב לי שדווקא האנשים שרשומים בפורום, שבדרך כלל יודעים טוב טוב ש-אין מתנות,

דווקא אלה מספרים כמה דפקו או ניסו לדפוק אותם, ב"מבצעים מהסרטים" שהחברות הללו עושות בימים מסויימים.

אבל כשאין ראש, כנראה שכל הגוף סובל... או בעיקר הכיס.


×
×
  • תוכן חדש...