Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכירת רכב - מזומן מהקונה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4275 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בדואר כשיעשו את ההעברה שיפקיד את הכסף לחשבון שלו דרך הדואר. עולה משהו כמו ₪20, בודקים\סופרים\מפקידים את הכסף ולא צריך לדאוג שישדדו אותו ברחוב בדרך לבנק.

 

אלטרנטיבה: טוש לבדיקת שטרות.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

1. הבנקים פתוחים אחה"צ רק פעמיים בשבוע - כך שלא תמיד אפשר ללכת מהדואר לבנק. ואם העסקה נעשית קרוב לשעה 6 בערב גם הבנק ייסגר.

2. לא תמיד הבנק סמוך לסניף דואר, וגם הקטע שביניהם עלו להיות לא נעים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
1. הבנקים פתוחים אחה"צ רק פעמיים בשבוע - כך שלא תמיד אפשר ללכת מהדואר לבנק. ואם העסקה נעשית קרוב לשעה 6 בערב גם הבנק ייסגר.

2. לא תמיד הבנק סמוך לסניף דואר, וגם הקטע שביניהם עלו להיות לא נעים.

לא צריך את הדואר, אין בעיה להפקיד 10K מזומן אצל פקיד, עמלת הפקדה משתנה בין חשבון לחשבון אז לא יודע להגיד כמה זה יעלה.

לגבי השעות, שיסתדרו. :wink:

פורסם

לא שמתי לב שמדובר ב-10 אש"ח. זה סכום קטן למדי - בדרך כלל השרשורים מסוג זה עוסקים ב-50 אש"ח ומעלה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
בדואר כשיעשו את ההעברה שיפקיד את הכסף לחשבון שלו דרך הדואר. עולה משהו כמו ₪20, בודקים\סופרים\מפקידים את הכסף ולא צריך לדאוג שישדדו אותו ברחוב בדרך לבנק.

 

אלטרנטיבה: טוש לבדיקת שטרות.

 

נראה לי שזה הכי טוב, האם נותנים את השירות הזה בכל סניף?

 

 

ובכללי, לפי דעתי זה לא משנה מה הוא הסכום, החשיבה שמישהו יקח את הרכב ואז לדעת שהתמורה הייתה זיוף ממש לא נעימה.

(בנוסף שמדובר בסטודנט, אז 10K זה לא מעט לסטודנטים :roll:)

עריכה אחרונה על ידי LowNSlow
פורסם (נערך)

אני ממש לא מזלזל ב-10 אש"ח, אבל בפרופרוציות של שרשורים מסוג זה מדובר בסכום לא גדול. גם הסטיפה לא עבה מדי להחבאה בכיס עמוק.

 

היו לי מספר מקרים בהם שילמתי סכומים יותר גדולים. משכתי את הכסף בבנק ודאגתי שהמקבל יהיה לידי, כך הוא ידע שהכסף מגיע ממקור בטוח, וגם הסכום עבר מידי לידיו תוך דקות (ובמחשבה נוספת - לעיני מצלמות האבטחה, כך שיש הוכחת תשלום :-D ). כאשר קיבלתי כ-27 אש"ח תמורת רכב שמכרתי זה היה בשעה שבה הבנק היה סגור - הכנסתי אותו לתיק, את התיק נשאתי תחת בית השחי - ונסעתי הביתה באוטובוס ציבורי. ההפקדה בוצעה למחרת בבוקר.

 

בכל מקרה - עדיף צ'ק בנקאי או העברה בנקאית עם עדיפות ל-SWIFT.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
בדואר כשיעשו את ההעברה שיפקיד את הכסף לחשבון שלו דרך הדואר. עולה משהו כמו ₪20, בודקים\סופרים\מפקידים את הכסף ולא צריך לדאוג שישדדו אותו ברחוב בדרך לבנק.

 

ממליץ. בדואר העובדים הנחמדים לא מיידעים אותך שהאפשרות הזאת בכלל קיימת. אם אתה מבקש שייספרו אפילו תמורת תשלום הם אומרים שאסור להם להיות צד לעסקה. לי שילמו במזומן ועמדתי שם בפינה של הדואר עם הבן-דוד בסתכל על שטרות מול הפלורצנט ובודק סימן מים ואם יש פס.

 

סוף טוב הכל טוב שום שטר לא היה מזוייף, אבל חוויה מלחיצה.

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
פורסם

יש אופציה היום כמעט בכל בנקט להפקיד כסף, תפגשו ליד בנקט ופשוט תפקיד את הכסף ישירות לבנקט.

אני מניח שהבנקט לא יקבל שטרות מזויפים ובנוסף הוא גם סופר לך במדויק כמה כסף הוכנס אליו ובאיזה שטרות ולכן אתה לא צריך לשבור את הראש.

פורסם

אין שום בעיה לספור ידנית 50 שטרות של 200, ולוודא שהם תקינים, אם יודעים מה לחפש.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

אבל אם הוא יקבל 200 שטרות של 50, אז הוא יהיה קצת יותר בבעיה :-).

אגב, כדאי להיזהר מהשטרות החדשים. לפי מה שנאמר בתקשורת (ושמעתי גם מכמה בעלי עסקים),

מסתובבים המון שטרות מזוייפים של 50 ש"ח מהסוג החדש.

פורסם

כנראה שהזיופים ברמה נמוכה, אבל כיון שטרם התרגלנו לשטרות החדשים עדיין הקהל מתקשה לזהות את הזיופים. אישית עדיין לא החזקתי בידי שטרניחובסקי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...