Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חיבור מחשב השקיה לדוד שמש!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4276 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

יש לי חימום משותף אך בחורף המים בשעה 16:00 נגמרים כי השכנים מתקלחים.

 

רציתי להוסיף שעון השקיה בין הדוד לבין הצינור של החימום המשותף.

מצאתי מחשב השקיה+ברז בזול

http://superlang.co.il/node/250

 

אשמח לעיצות בנושא מחברים וכו'...

 

תודה.

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בהנחה ומדובר במערכת סולארית (קולטים גדולים משותפים על גג הבניין) אז בכל דוד שנמצא בדירה יש מחליף חום.

 

המים החמים מהקולטים זורמים דרך מחליף חום ומחממים את המים "שלך" שבוד.

 

אם תתקין את הברז הנ"ל, לא תהיה זרימה של המים מהקולטים דרך הדוד שלך.

 

אבל זה לא בדיוק אומר שיהיו לך מים חמים אחרי שעה 16:00.

 

אלא אם אתה מפעיל גוף חימום חשמלי של הדוד ורוצה לבטל את השפעת מחליף החום. אולי לא הבנתי אותך.

 

 

פורסם

לא בטוח שהשעון הזה ישרוד את החום של המים. נסה יותר בכיוון של ברז חשמלי למערכות הסקה.

subaru grand leone 94 ידנית - נמכרה.

chevrolet spark 2014 1.0 manual רכב נוכחי.

פורסם
בהנחה ומדובר במערכת סולארית (קולטים גדולים משותפים על גג הבניין) אז בכל דוד שנמצא בדירה יש מחליף חום.

 

המים החמים מהקולטים זורמים דרך מחליף חום ומחממים את המים "שלך" שבוד.

 

אם תתקין את הברז הנ"ל, לא תהיה זרימה של המים מהקולטים דרך הדוד שלך.

 

אבל זה לא בדיוק אומר שיהיו לך מים חמים אחרי שעה 16:00.

 

אלא אם אתה מפעיל גוף חימום חשמלי של הדוד ורוצה לבטל את השפעת מחליף החום. אולי לא הבנתי אותך.

 

בדיוק. אני לא רוצה שהמים יחממו את הדוד שלי וגם שלא יקחו ממנו מים ב16:00. משעות הבוקר הברז יהיה פתוח עד 16:00 ולאחר מכן יסגר.

 

לא בטוח שהשעון הזה ישרוד את החום של המים. נסה יותר בכיוון של ברז חשמלי למערכות הסקה.

למערכת שמצאתי כתוב 50 מעלות. ביותר יקרים לא כתוב כמה מעלות אז אני מניח שהם מתאימים לאותה טמפרטורה. החום בדוד בגיע בסביבות ל60 אז אני לא חושב שתהיה בעיה בעוד 10 מעלות.

השאלה מהיכן משיגים ברז חשמלי למערכת הסקה ומחשב במחיר כזה?

 

בנוסף, אין לי מושג בגודל המחברים שצריך. יש לי קליבר אם זה עוזר...

אשמח לעזרה.

פורסם (נערך)

ע"פ רוב החיבורים במחשב השקייה הם "3/4 ולפעמים הם מגיעים בגודל של "1 ברוב המקרים החיבור בדוד הוא "3/4 ככה שסיכוי טוב שצריך רק: טפלון ואולי עוד מתאם "3/4 זכר לזכר, רק תיקח בחשבון שברזים של מערכות השקייה רגישים מאוד ללכלוכים במים, ובצינורות של דוד שמש יש הרבה לכלוך, ככה שתצטרך לשים מסנן על הצינור שמכניס מים לשעון.

עריכה אחרונה על ידי kobi.idan2

subaru grand leone 94 ידנית - נמכרה.

chevrolet spark 2014 1.0 manual רכב נוכחי.

פורסם

ברז חשמלי למע' הסקה מוכרים במקום שמוכרים הסקות וציוד נלווה, עדיין לא יצא לי לראות איך הברז הנ"ל עובד אבל אני מניח שקיימת אפשרות כל שהיא לחבר את הברז לשעון שבת או משהו בסגנון.

subaru grand leone 94 ידנית - נמכרה.

chevrolet spark 2014 1.0 manual רכב נוכחי.

פורסם

לא הבנתי מה בדיוק תשיג בזה.

אני מניח שאתה מבין שהשכנים לא "לוקחים מים מהדוד שלך".

ישנה מערכת סגורה שמסחררת מים (באותה מידה הקבלן שהתקין את המערכת היה יכול להשתמש בקוקה קולה בתור הנוזל שמסתחרר) בין הקולטים, לבין כל הדודים בבניין.

המים לצריכה, שנמצאים בתוך הדוד,(ומסופקים, אגב, משעון המים שלך) מתחממים ע"י הספיראלה הרותחת (מזה שעוברים בה מים חמים מהקולטים) בדיוק כמו שהם מתחממים ע"י גוף החימום החשמלי שנמצא אף הוא בתוך הדוד.

זה שתעצור את סחרור המים אצלך (טכנית זה אפשרי, אגב) רק יחמיר את מצבך, שהרי בכ"ז אלו שעות אור ברוב ימי השנה.

ראה בתמונה המצ"ב (שסתם דליתי מגוגל, אגב) איך זה עובד.

קקק.JPG

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם (נערך)

לא הבנת, אני רוצה לעצור את סחרור המים אצלי, רק בשעות הערב עד הבוקר. כלומר, כשאין שמש. משעה 16:00 עד שעה 08:00 בבוקר.

 

 

מצאתי באיביי שסתום 12V שמתאים ל95 מעלות

 

http://www.ebay.com/itm/Brand-New-Electric-Solenoid-Valve-for-Water-Air-N-C-12V-DC-1-2-Hot-Sale-/261606473487?pt=AU_Business_Industrial_Industrial_Supply_MRO&hash=item3ce8f5ff0f

 

חשבתי אולי לחברו לשעון שבת פשוט עם שנאי של סלולרי רגיל כזה

http://www.bercosale.co.il/product/%D7%A9%D7%A2%D7%95%D7%9F-%D7%A9%D7%91%D7%AA-%D7%90%D7%99%D7%9B%D7%95%D7%AA%D7%99?aff=Zap

 

ולקחת 220V לשעות השבת, מהמתח שמגיע למזגן (אחד מהפאזות)

הערות?

עריכה אחרונה על ידי chenrp
פורסם

natco יכול להיות שמערכת הסחרור בבניין שלהם לא יודעת לזהות שאין שמש, ופשוט היא ממשיכה לסחרר מים גם כשקר בחוץ, מה שגורם למים החמים בדוד להתקרר.

subaru grand leone 94 ידנית - נמכרה.

chevrolet spark 2014 1.0 manual רכב נוכחי.

פורסם

בבניין הקודם שגרתי בו הייתה תופעה דומה למה שפות"ש תיאר.

הייתי בודק נגיד בשעה 12:00 ויש מים חם אש, אף אחד בבית לא היה מתקלח וכאשר הייתי בא ב 19:00 הייתי מוצא מיים קרים מאוד.

 

לכן הייתי תמיד בטוח שגם המים החמים דרך הדוד משותפים לכולם ויש לי כניסות/יציאות משותפת לדוד כדי שכאשר אני משתמש במים החמים "אתרום" חזרה מים משלי למערכת המשותפת, הופתעתי מהשרטוט שצורף כאן מכיון שזה לא מסביר למה כל המים החמים שלי נעלמו.

פורסם
natco יכול להיות שמערכת הסחרור בבניין שלהם לא יודעת לזהות שאין שמש, ופשוט היא ממשיכה לסחרר מים גם כשקר בחוץ, מה שגורם למים החמים בדוד להתקרר.

 

בדיוק! וכל שנה שקוראים לתיקון אין פתרון. אני רוצה פתרון מעשי שלי.

פורסם

לא יודע.

לא אמור לקרות.

 

יתכן שהמערכת אכן ממשיכה לסחרר מים קרים, משום מה, ומקררת את מה שחיממה בבוקר.

זו ככה"נ פאשלה בהתקנה, ואם הבניין בתחום שנת הבדק, הייתי נותן לקבלן המבצע לשבור את הראש עם זה.

 

אם לא- אז פתרון בכוון של מה שמציע פות"ש נכון, רק שאישית, הבנתי מסתכמת באיך פועלת המערכת בתיאוריה. :oops:

מעשית, יש כאן אנשים שמבינים יותר ממה שמסבירים ביום עיון של "כרומגן" לאדריכלים...

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

למיטב הבנתי אתה מחפש ברז חשמלי ולהפעיל אותו על סוג של שעון שבת.

 

1. הבנתי בזמנו שברז חשמלי כזה צורך לא מעט חשמל - לא מבין ממש למה.

2. בתור אחד שהתעסק בזמנו עם המערכת הסולרית המשותפת המים עוברים בוודאות את ה60 מעלות (הרבה יותר מזה) וכל מחבר מפלסטיק לא יתאים פה.

פורסם

אמור להיות ברז על צינור כניסת מים מהקולטים למחליף חום של הדוד.

 

תנסה במשך כמה ימים לסגור את הברז בשעות שרשמת ותראה אם זה תורם משהו.

 

לדעתי לא יהיה שיפור.

 

 


×
×
  • תוכן חדש...