Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב: פיאט 500X נחשף - מערכת הנעה כפולה וגיר אוטומטי 9 הילוכים כאופציה


Tzvika-Pick
שימו לב! השרשור הזה בן 3490 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא לטעמי. אני לא מבין את הטרנד העולמי של להפוך כל דבר לדמוי קרוסובר. ה500 הרגילה אני מבין - עשו אותה בעיצוב של פעם עבור אותה קטגוריה.

מה יהיה שלב הבא? XXL500 SUV פול סייז באורך 6 מטר?

 

מצד השני, במחיר הנכון אני מאמין שהרכב ימכר כמו לחמניות חמות. בסוף על הכביש ישארו רק רכבי מיני וג'יפונים.

 

מזכיר לי זופורוז'ץ על סטרואידים:

29977_babybigfoot_thumb-4b77aac5ad551-mc:819x819.jpg

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

רק לי מפריע גיר עם 9 (!) הילוכים?

בתור אחד שנוהג באופל אסטרה עם שישה, לפעמים ממש אפשר להרגיש את ההתלבטות של הגיר באיזה הילוך לבחור.

אז תשעה? יהיו יותר החלפות מנסיעה בהילוך משולב.

 

מה ההבדל כבר בין זה לבין רציף?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ריבוי הכפתורים על ההגה - Big No-No.

מלבד זאת, עם קצת תמחור נכון שלבטח לא נראה מסמל"ת (הימור שלי, לא פחות מ 180 אש"ח לגירסה הכי מסורסת), הקרוס הזה יכול להיות להיט. נראה נהדר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תכל'ס - אחד הרכבים היותר סקסיים של פיאט בעשור האחרון.

 

אני מקווה שלשם שינוי הוא יתומחר כמו שצריך כשיגיע לארץ, אם כי אני כמעט בטוח שהגרסה ה"גברית" שלו (משהו דומה ל trailhawk) תעלה כמו רנגלר קצר.

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש צילומים של המכונית מתערוכת הרכב הצרפתית.

זה נראה טוב, בטוח יותר טוב מהג'יפון של מיני.

http://www.autoblog.com/photos/2015-fiat-500x-paris-2014/med/#photo-2989798

 

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך שראיתי את התמונה הזאת, ישר נזכרתי בבנטלי..

 

500X.jpg

 

הרעיון של הפנסים האחוריים די דומה. (כמובן לא כשהם דולקים)

 

Bentley_Continental_Flying_Spur_Facelift_20090706_rear.jpg

 

נראה לי שאם אראה את הרכב הזה לאישתי, הוא יהפוך לרכב החלומות שלה. :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ג'וק מכוער, וזו קצת יותר יפה אבל ממש ממש לא כליל השלמות (לפחות לדעתי) מבחינת עיצוב.

גיר מרובה הילוכים כ"כ זו קטסטרופה אחת גדולה. הגירים האלה בטח "ירוצו" בין ההילוכים כל הזמן.

אולי צריכת הדלק תשתפר במשהו, אבל הבלאי של הגיר לא.

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חמוד לגמרי. מצחיק איך ה-500 התפתחה מיורשת קטנה ל-500 הקלאסית, למיקרוואן ואז לג'יפון קטן :)

אני עדיין מחכה לפיאט 500 על בסיס טנדר מיצובישי L200

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פיאט 500 טריבוטו האמר H1.

 

כל הכבוד להם, מוצצים את הדגם עד תום.....

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

מגניבה ומעניינת. לגבי ריבוי הילוכים, אם עושים את זה נכון גם תיבת 12 היל׳ תתנהג יפה.

נהגתי על וולבו עם 8, לא הרגשתי אותה בכלל מהבחינה של תמיד בהילוך הנכון, בלי התערבות אחת שלי,

גם אם צריך להוריד 3-4 במכה, תמיד פגעה בול בצורך המיידי. מהירה, חלקה ומדוייקת.

לעומת זאת הוזכרה ה-6 של GM שהיא בהחלט גרועה בצורה יוצאת דופן ועוד לא מעט דוגמאות.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מגניבה ומעניינת. לגבי ריבוי הילוכים, אם עושים את זה נכון גם תיבת 12 היל׳ תתנהג יפה.

נהגתי על וולבו עם 8, לא הרגשתי אותה בכלל מהבחינה של תמיד בהילוך הנכון, בלי התערבות אחת שלי,

גם אם צריך להוריד 3-4 במכה, תמיד פגעה בול בצורך המיידי. מהירה, חלקה ומדוייקת.

לעומת זאת הוזכרה ה-6 של GM שהיא בהחלט גרועה בצורה יוצאת דופן ועוד לא מעט דוגמאות.

בב.מ.וו יש גיר אוטומטי 8 הילוכים ומדובר בגיר מצוין, טוב מכל ההמצאות המודרניות ועתירות הכשלים המכונות לרוב בכל מיני צרופים משתנים של שלוש אותיות לועזיות. ואת הגיר הזה של הפיאט החדשה הזו לא מכיר כמובן, אבל לפחות לפי קריאה מזדמנת הוא לא רחוק משם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאחי יש ג'יפ צ'ירוקי חדש (בן חודש וחצי+-, גרסת ה-2.4, הנעה קידמית) והספקתי לנהוג בו מעט לפני שחזרתי לגרמניה וארצה.

 

אז ככה, ה-ZF9 רחוקה (לצערי) מלהיות ZF8. מרגיש שיש יותר מידי הילוכים, היא מתבלבלת לא מעט, גם חובטת לעיתים בין 1 ל-2 / 2 ל-3. כל הזמן רצה בין הילוכים, משאירה את המנוע בשטח ה"מת" שלו, ואז נאלצת להוריד 4-3 הילוכים כדי ליצור קצב התקדמות משכנע.

 

היו לא מעט בעיות עימה בדגמי ג'יפ, מה שגרר לא מעט החלפת תיבות / עדכוני תוכנה / שינויים נוספים מצד ZF ארה"ב (שם היא מיוצרת). הפורומים האמריקאים של ג'פ מלאים "בכל טוב" עליה. כמובן שזה תופס גם לגבי רכבי קרייזלר עם התיבה המדוברת.

 

צר לי לומר זאת, הן לא מרגישות קרובות משפחה - בכלל. ה-ZF8 עובדת מצויין (נעימה, מאוד מהירה ויעילה), היא תיבה משובחת. נראה ש-ZF רצו להתקדם הלאה, להיות לפני כולם עם 9 הילוכים ובצער פקששו משהו. ה-ZF9 הרבה פחות נעימה, יעילה (וכפי שמסתבר, גם הרבה פחות עמידה ואמינה) מאשר ה-ZF8.

 

ה-ZF8 עבדה היטב ב-116d השכורה בגרמניה. מה שקשה מאוד לומר על ה-ZF9 בצ'ירוקי של אחי.

עריכה אחרונה על ידי RS

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה הרכב המושלם לנשות תל אביב:

 

1. הוא בתצורת ג'יפ שנשות הארץ אוהבות.

 

2. הוא מעוצב יפה, לא אגרסיבי ואפילו אפשר להגיד חמוד.

 

3. אפשר לקנות אחד כזה לאשה ו-500 רגילה לבת שהוציאה רשיון ואז זה בכלל יהיה חמוד בחנייה שלאם יש 500 גדולה ולבת 500 קטנה.

 

 

 

סה"כ אני חושב שפיאט עשו החלטה חכמה כשהם יצרו גרסא כמעט נשית של הרנגייד, ככה חובבי השטח יוכלו להנות מהעיצוב האגרסיבי של הג'יפ וחובבי (ובעיקר חובבות) הרכבים הגבוהים בשביל הפוזה יוכלו להנות מה-500 הזאת.

 

לדעתי פיאט קלעו פה יפה לקטגוריה מבוקשת. ולמרות שאני לא אוהב את חליבת המותג 500, פה אני דווקא מוצא הגיון להשרות על הרכב הזה את ה"חמידות" והעיצוב הכללי שהתרגלנו לזהות ב-500 החדשה.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3490 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...