Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4285 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

איך אפשר לשמור על המנוע הנ"ל? באילו שמנים מומלץ להשתמש? אילו חלקים דורשים יותר תשומת לב?

שאלה נוספת, אני מבין שהמנוע חזק מאוד ביחס לנפח, עכשיו השאלה היא למה אין כל כך הרבה היצע בשוק בשבילו? (שיפורים)

האם נסיעה במצב ידני מפחיתה משמעותית את צריכת הדלק?

 

שאלה אחרונה, אין ברשותי מקום עם ברז צמוד וקשה לי לשמור על האוטו נקי, יש למישהו הצעות? לקנות איזה רובה מים או משהו..? אשמח גם להמלצה של חומרי ניקוי מומלצים

תודה ושבוע טוב

 

(הרכב הוא איביזה FR 2014*)

עריכה אחרונה על ידי yarinL
פורסם

1. תקפיד על טיפולים בזמן ובחלפים מקוריים.

2. עם התנעת הרכב, סע רגוע בדקות הראשונות עד שהמנוע יתחמם.

3. לקראת סוף הנסיעה סע רגוע בשתי דקות האחרונות לפני כיבוי הרכב בכדי לשמור על הטורבו.

4. יש בעיקר שיפורי תוכנה שיתנו לך עוד 25 כ"ס בערך. בדוק בפורום שיפורים.

5. קח אותו לשטיפה.

פורסם

ברוב המקרים, כשמדובר ב-DSG כמובן, העברת הילוכים במצב ידני תצרוך יותר דלק מאוטומט.

ה-DSG יודע בדיוק מתי להעביר הילוך ועל איזה סל"ד לשמור כדי להגיע לצריכת דלק אופטימלית.

למה אין הרבה חלקי שיפור ל-1.2? פשוט כי מי שמחפש לשפר, מלכתחילה לא ילך על ה-1.2.

המנוע מעולה, חזק ביחס לנפחו אבל הוא בהחלט לא פלטפורמת שיפורים אידיאלית.

פורסם

מה הבעיה להשתמש בדלי אחד עם מי סבן ודלי שני עם מים נקיים?! החוק בכלל אוסר לרחוץ רכב עם צינור (לא שיש מי שאוכף את זה). חוץ מזה, יש תחנות שטיפה אוטומטיות, עם גרניק בחמישה שקלים לדקה וחצי או משהו כזה. נשמע קצר אבל זה מספיק לגמרי.

פורסם

אני לא ליד מחשב אלא מהסלולארי אבל תריץ חיפוש בפורום וגם ביוטיוב על שיטת 2 הדליים, בפורום המדריך שלי ניקרא "המדריך המלא לשימור צבע הרכב בפנאטיות" ושל rupni אם אני לא טועה ניקרא "מילון הדיטיילינג השלם".

פורסם

במקום להתעסק רק בשטויות,תהיה ערני וקשוב לעניין המצמדים של הגיר ולכישלון אפשרי של מערכת התזמון (כל אלו עלולים לקרות במהלך הדרך והן בעיות מוכרות בשילוב המנוע והגיר הזה),הקפד על שימוש בחלקים מקוריים בלבד.לאחר תום האחריות אם אתה מהמרכז,מומלץ שתעבור לטפל אצל מוסך רון כי עלויות הטיפול יהיו זולות יותר וגם המקצועיות שלו לא נופלת ממוסכי היבואן.

לגבי שטיפה- לי יש רכב 2009 וגם אני משתמש כל הזמן בשני דליים כפי שכבר פורט קודם לכן- זה חוסך במים וגם הרכב מבריק. בין לבין כמובן ניקיון חלונות +ניקיון פנימי ...

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...