Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4288 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

היה לי פנצ'ר אתמול. הלכתי לתחנת דלק כדי להחליף את הגלגל, והמתדלק החכם והמשכיל (וכן, הייתי שותף לפשע) סובב את האום של הגלגל האחורי בכיוון ההפוך מהפתיחה - מה שגרם לאחד האומים להישבר.

 

יש לי 3 שאלות:

1. כמה אפשר לנסוע עם 3 אומים שמחזיקים גלגל אחורי במקום 4?

2. כמה יעלה החלפת נאבה?

3. מי שמכיר, האם ניתן לפתוח את הדיסקית ולחלץ משם את השבר של האום וכך לחסוך החלפת נאבה ולשלם רק על אום חדש+עבודה?

 

תודה!!

פורסם

כמה פעמים נאמר שמתדלקים הם לא מכונאים.

קפוץ לצמיגאי בזמן הקרוב רצוי כמה שיותר מוקדם.

לגבי עלות במידה ומדובר בבורג ואום זה ינוע בסביבות עד 200 שקל

פורסם

אתה יכול לנסוע בלי בעיה עם 3 אומים,רק תוודא שהם סגורים כמו שצריך.

נאבה זה עניין של כמה מאות שקלים.

אני מאמין שבעל מקצוע רציני עם קצת כוונות טובות יוכל לחלץ את האום השבור.

פורסם

מארק, מעבר לתיקון הגלגל, למה זה דחוף ללכת לפנצ'ריה? הם יכולים להוציא את האום מהנאבה?

לגבי התהליך עצמו, המחיר נראה לכם יהיה עד 200 ש"ח גם אם זה אצל מוסך (לא מורשה) של פיג'ו אבל בתל אביב? (לדוגמא אמ הדרך)

 

* שאגב, אמנון מ"אמ הדרך", חייב לציין נתן לי שירות טוב ואף התקשר לאחר כיומיים לשאול אם הרכב נוסע טוב...

×
×
  • תוכן חדש...