Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4302 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

קיבלתי הודעה מבחור פה בפורום ובגלל שאני לא כזה מבין אשמח לקבל יעוץ:

"

שלום רב, אני רכשתי מערכת לפני כמה חודשים ולבסוף אני לא אשתמש בה, המערכת מצויינת ובעלות מאוד נמוכה:



המגבר-http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=595506

הקומפוננט-http://www.formolagroup.co.il/Page5_1092000_Article-32909.html

רמקולים אחוריים-helix db69.1

ורדיו דיסק-http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=826857

הרדיו דיסק משומש, כל השאר סגור באריזה!

הקומפוננט נפתח רק להסתכלות.

עלות המערכת כחדשה-כ2400 ש"ח.

אני מוכן למכור את הכל כחבילה תמורת כ1600 ש"ח ובמידה ותגיע אליי אוכל גם להחליף לך את הרדיו דיסק ללא עלות [אני תמיד מחליף לבד].

כמו כן המחיר כולל גם קיט התקנה איכותי למגבר של קנוקונספט.

אתה מוזמן לברר את כדאיות המערכת על דפי הפורום גם כן."

 

קחו בחשבון שהתקציב שלי הוא כ2,000 שקל גג גג אם זה משהו ממש מיוחד אז יותר

עריכה אחרונה על ידי Oded Bahiri
פורסם

הקומפוננט מסידרת RT שהיא סידרת הכניסה של MTX

הרמקוליםם 6X9 הם מסידרת DB שהיא סידרת הכניסה של היליקס

רדידוסיק בסיסי מהסדרות החדשות אלפיין

מגבר מסידרת MPX הישנה של מאק אודיו מגבר בסיסי

קיט של קנו אני מניח קיט 8 גייג הוא קיט טוב

 

סה"כ 1600 שח עבור המוצרים הנ"ל זה מחיר סביר.

 

 

אם הייתי צריך להרכיב מערכת בסכום הנ"ל

הייתי הולך רק על רדיודסיק \קומפוננט \רמקולים 6X9

כך תקבל רכיבים קצת יותר איכותיים, התקציב כולל התקנה או 2000 נטו לרכיבים?

פורסם

התקציב אינו כולל התקנה ואין לי עקרונית בעיה לקנות יד שניה אני פשוט לא יודע מה כדי ומה לא ואיך לדעת.

אשמח למפרט של מה לקנות ואלך פשוט ואקנה כי אני לא חשב שאני באמת ידע מה טוב ומה לא

×
×
  • תוכן חדש...