Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7883 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש למישהו אופנוע שרוצה למכור לי אותו במחיר מצחיק עכשיו

האופנוע נגנב ואז נמצא

וכאשר הוא נמצא גילינו שמחקו לו את המספרים מהשילדה וכנראה (לא בטוח) גם מהמנוע

אז האופנוע ירד מהכביש

אבל יש תרשיונות ויש הכל

השאלה שלי איך לעזאזל אני מעלה אותו לכביש מחדש יש דרך או שזה אבוד כל מי שיודע בבקשה שיגיב זה ממש דחוף האופנוע במצב טוב מאוד ובמחיר טוב מאוד ומודל יחסית גבוהה

אני חייב את עזרתכם כדי לדעת אם שוה לסגור על האופנוע

תודה רבה לכל העוזרים

פורסם
יש למישהו אופנוע שרוצה למכור לי אותו במחיר מצחיק עכשיו

האופנוע נגנב ואז נמצא

וכאשר הוא נמצא גילינו שמחקו לו את המספרים מהשילדה וכנראה (לא בטוח) גם מהמנוע

אז האופנוע ירד מהכביש

אבל יש תרשיונות ויש הכל

השאלה שלי איך לעזאזל אני מעלה אותו לכביש מחדש יש דרך או שזה אבוד כל מי שיודע בבקשה שיגיב זה ממש דחוף האופנוע במצב טוב מאוד ובמחיר טוב מאוד ומודל יחסית גבוהה

אני חייב את עזרתכם כדי לדעת אם שוה לסגור על האופנוע

תודה רבה לכל העוזרים

עזוב רד מזה כל הסיפור נראה מסריח. את הכסף שתחסוך על הקנייה תצטרך להוציא על עו"ד שיוציא אותך מהבוץ הזה.

איך אתה יודע שלא מנסים להלביש אופנוע גנוב על ניירות /רשיונות של אופנוע אחר אך מאותו הדגם?

ממליץ לך לרדת מקומבינות כאלה.

פורסם
עזוב רד מזה כל הסיפור נראה מסריח. את הכסף שתחסוך על הקנייה תצטרך להוציא על עו"ד שיוציא אותך מהבוץ הזה.

איך אתה יודע שלא מנסים להלביש אופנוע גנוב על ניירות /רשיונות של אופנוע אחר אך מאותו הדגם?

ממליץ לך לרדת מקומבינות כאלה.

אכן מריח מאד לא טוב, אף אחד לא יוותר על כזה כלי כשאת הבעיה שאתה מתאר אפשר לפתור בקלות.

 

(ואני לא מתכוון להגיד איך - תרים טלפון למוסך היבואן ושאל ת'שאלה...)

למכירה -CBR 929 RR , מטופל בסטארסייקל ,ניתן להציג "היסטורית טיפולים" , אזעקה+ ביפר, FREE FLOW, זוג צמיגים חדשים.

פורסם

אם יש לבעל האופנוע אישור מהמשטרה שהאופנוע נבדק במז'פ ,ואכן זהו האופנוע, אתה ניגש למשרד הרישוי עם הניירת, הם ישלחו אותך להטביע מספרי שילדה חדשים במכון שעובד עבורם, ואז ירשם ברשיונות שהוטבע מ'ס שילדה חדש.

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

פורסם
אם יש לבעל האופנוע אישור מהמשטרה שהאופנוע נבדק במז'פ ,ואכן זהו האופנוע, אתה ניגש למשרד הרישוי עם הניירת, הם ישלחו אותך להטביע מספרי שילדה חדשים במכון שעובד עבורם, ואז ירשם ברשיונות שהוטבע מ'ס שילדה חדש.

אני יכול רק לנחש שאישור כזה לא ימצא לעולם. אבל סיני צודק זה סיפור למשטרה.

 

כל הסיפור מאוד מסריח, אם המספר מחוק איך הוא בדיוק מצא את הדרך הבייתה?

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם
ובכן. אתה יכול למצוא מישהו שיטביע לך את המספרי שלדה הישנים

כמובן, שזה לא חוקי!

זו ממש הודעה בוגרת, במיוחד כשמנהל הפורום לא יכול למחוק.

 

אולי תוסיף גם הוראות איך לנטרל אזעקות ואיך לפרוץ מנעולים?

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם
תודה רבה לכל העוזרים ירדתי מהעניים כי זה באמת סיפור מהתחת ואין לי כח לכל החרטה הזה
לפני שאתה יורד מהעניין , אשמח לקבל בפרטי מידע נוסף על הבחור שמעוניין למכור לך את האופנוע.

אתה יודע .. הייתי מעוניין להחליף איתו מספר מילים .:2gunfire::mad2:

המהירות מהשטן ואנחנו חברים טובים

©

למכירה MV-AUGUSTA F4S , שנת 2002 .

©

פורסם
לפני שאתה יורד מהעניין , אשמח לקבל בפרטי מידע נוסף על הבחור שמעוניין למכור לך את האופנוע.

אתה יודע .. הייתי מעוניין להחליף איתו מספר מילים .:2gunfire::mad2:

אולי כדאי שאני יבוא איתך, יש לי כמה חשובים לומר לו :bad-word::snipersmi:evil::x

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם
לפני שאתה יורד מהעניין , אשמח לקבל בפרטי מידע נוסף על הבחור שמעוניין למכור לך את האופנוע.

אתה יודע .. הייתי מעוניין להחליף איתו מספר מילים .:2gunfire::mad2:

לאור הפופאלריות של הבחור הייתי מציע להזמין אותו למפגש פורום.

ורצוי למפגש שנערך במקרה מייד לאחר שחברי הפורום סיימו את משחק הבייסבול השבועי במגרש החניה החשוך.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם
לאור הפופאלריות של הבחור הייתי מציע להזמין אותו למפגש פורום.

ורצוי למפגש שנערך במקרה מייד לאחר שחברי הפורום סיימו את משחק הבייסבול השבועי במגרש החניה החשוך.

הטיגר מעדיף הוקי...

 

מומנט יותר טוב.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם

תרגעו כולכם. יש כאן לעיתים נטיה לשפוט ולפסוק מבלי להכיר את כל פרטי הפרטים. אכן לא חסרים מקרים מסריחים... אך קרו דברים מעולם, ויקרו עוד דברים כאלו.

 

לפני כשש או שבע שנים...

האובייקט : FZR1000 שנת 93 שנגנב, נצבע עם ספריי כחול, נמחק מספר השילדה, האופנוע נמצא, נוקה משאריות הספריי, נצבע בחלקו, עבר הטבעת מספר עם כל האישורים המתאימים כפי שסיני ציין ונמכר עם שילדה מוטבעת. האופנוע נע עד

היום על כבישי הארץ לאחר שנמכר שוב.

 

אי אפשר לדעת מה קרה כאן בסיפור, אבל יש לכם נטיה לפעמים להגזים ולשפוט.

אפשר להימנע מזה בקלות ע"י תשובה עניינית ולא מתחכמת ועוקצנית.

:evilbat: ...השדון

------------------

May the Force be with you...always

------------------

כשאני אמות, אני רוצה למות כמו סבתא שלי, בשלווה, תוך כדי שינה. לא בצרחות, כמו הנוסעים באוטו שלה...

פורסם
תרגעו כולכם. יש כאן לעיתים נטיה לשפוט ולפסוק מבלי להכיר את כל פרטי הפרטים. אכן לא חסרים מקרים מסריחים... אך קרו דברים מעולם, ויקרו עוד דברים כאלו.

 

לפני כשש או שבע שנים...

האובייקט : FZR1000 שנת 93 שנגנב, נצבע עם ספריי כחול, נמחק מספר השילדה, האופנוע נמצא, נוקה משאריות הספריי, נצבע בחלקו, עבר הטבעת מספר עם כל האישורים המתאימים כפי שסיני ציין ונמכר עם שילדה מוטבעת. האופנוע נע עד

היום על כבישי הארץ לאחר שנמכר שוב.

 

אי אפשר לדעת מה קרה כאן בסיפור, אבל יש לכם נטיה לפעמים להגזים ולשפוט.

אפשר להימנע מזה בקלות ע"י תשובה עניינית ולא מתחכמת ועוקצנית.

שדוני יקרי.

הסיפור מסריח, לפעמים זה בסך הכל ריח לא נעים והכל בסדר. אבל בשביל לדעת את זה צריך להכיר א המוכר, לבטוח בו.

מתוך הסתברות פשוטה אני מניח שיש יותר סיכויים שהמקרה הזה שייך לצד הלא כשר של המשוואה.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

×
×
  • תוכן חדש...