Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4341 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הפלואנס דיזל נשמעת מאוד מעניינת, אך מקריאה כאן בפורום מה שהכי הדאיג אותי זה עניין המזגן החלש, קראתי את זה משרשור כאן. אולי זה נקודתי ולא משהו כללי, ראוי לבדוק, בשונה מהפריוס שהמזגן בו הוא טוב מאוד וכמובן, מנוע חרישי, לא שעל זה יקום ויפול דבר אבל בכל זאת. לרכב שנת 2008 קצת צורם שבעים אלף שקל, אבל השאלה היא מה האלטרנטיבה לסוג רכב כזה? שנתון חדש יותר כנראה גם ישפר עוד יותר את צריכת הדלק, ואני חושב שישנם גם שיפורים כלליים כמו מולטימדיה משופרת וכו' ראוי לשאול אנשים עם פריוס שנתון 2009 צורה חדשה.

פורסם

נראה שאת די נעולה על הרכב הזה ללא סיבה מוצדקת:

 

1. המודל החדש שיצא ב 2009 יותר חסכוני בנסיעות בינעירוניות שציינת שזה חשוב לך. הוא גם יותר חזק ותרגישי יותר טוב במיוחד בדרכים הרריות.

2. ציינת שהרכב עבר טיפולים במוסך מורשה, לא להסתנוור, כל הפריוסים עברו טיפולים במוסך מורשה, קשה להאמין שבעל פריוס ייתן את הרכב המשוכלל הזה בידיים של חאפר.

3. המחיר גבוה מידי ומתקרב למחיר של הדגם החדש, זה לא סתם דגם חדש או מתיחת פנים מדובר בדגם שעולה על הישן בעשרות מונים.

4. הדגם החדש הוא בגדול אותו דגם שמיוצר גם היום בשנת 2014 כך שאת קונה את הדגם העדכני ביותר ולא מתפשרת על כלום.

5. מסנוור אותך הקילומטראז הנמוך ? בעצמך אמרת שהרכב של אבא שלך עבר 300 אלף ק"מ ללא בעיות מיוחדות, תתפלאי אבל בלאי גבוה נגרם דווקא מהתיישנות הרכב ונראה שהרכב הזה, עם הק"מ הנמוך שלו, סובל מהרבה בעיות. מכניות ולא לזלזל גם בקוסמטיות. קשה להבין בעל רכב כזה שמשאיר פגיעות בפח ולא מתקן אולי זה מצביע על היחס שלו לרכב באופן כללי, אני מהמר שזה לא אחד שיעשה דיטיילינג מקיף לאוטו שלו.

6. תחשבי על המכירה, הדגם הזה הופסק היצור ב 2009, את הדגם החדש שמיוצר עד 2015 יהיה לך קל יותר למכור.

 

הנה נתתי לך 6 סיבות, מה שאת צריכה לעשות זה להוסיף כמה אלפים, להתפשר בקילומטראז וללכת על הדגם החדש. את מוזמנת להתייעץ עם חברים בפורום שרכשו את הדגם החדש וזורחים מאושר כמו שמלוב לדוגמא, תקראי את הפוסט היפה שלו על הפריוס 2010 שרכש.

 

אגב, ב 80 את יכולה למצוא פריוס דגם חדש גם במודל 2010, לדעתי האישית הדגם הזה מומלץ בצבע לבן.

 

בהצלחה!!!

נוסע בפריוס 2008

פורסם

ממש מסכים עם מה שספרינג אומר, אומנם כ"כ חשוב לך הקילומטרז' אבל יש עוד דברים חשובים שצריך להכניס למשוואה, אני בעצמי מחזיק פריוס 2008, מרוצה ב"ה מאוד, ואחת הסיבות שבגללה לא רכשתי דגם מתקדם יותר היא אך ורק כלכלית, אם את חושבת שתוכלי להתאמץ יותר ולהצליח להחזיק שנתון מתקדם יותר, מה טוב. אגב, את יכולה גם פשוט לנסות ולמצוא מחיר יותר טוב על שנת 2008, אין חובה להוציא סכום כסף גדול יותר שאין צורך. הכל לפי הצרכים והעו"ש:)

×
×
  • תוכן חדש...