Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4361 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כפי שכתבתי קודם. אני יכול להגיד על עצמי, ועל עוד שלושה חברים שהיה להם מגאן או סניק מהשנים שנחשבות למוצלחות יותר.

 

כלנו נאלצנו להוציא סכומים של חמש ספרות כדי להתמודד עם תקלות שונות במגאן/סניק שלנו - כל המכוניות טופלו בקפידה לפי הספר.

 

אני לא אומר שאין מגאן חפה מתקלות אני רק אומרים שהסיכון לתקלות יקרות להחריד (ודווקא לא מהגיר) הוא ניכר מאד. ולכן קניה של מגאן/סניק מהדגם שבין 2004-2009 צריכה להיעשות בידיעה ברורה שזה יכול להגמר רע, אפילו רע מאד.

 

אתה יכול להגיד באיזה קילומטרז' בערך התחילו התקלות?

שמעתי שהגיר מתחיל לעשות בעיות ב- 150K, אז אולי שווה לקנות מגאן עם ק"מ נמוך.

 

אגב, מה לגבי הוספת יונדאי אלנטרה לרשימה?

פורסם

התקלות לא היו תלויות קילומטראז' היונדאי אלנטרה היא מכונית בסיסית מאד ושתיינית דלק כרונית.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אז רכבים שידועים בכך שאין להם תקלות כרוניות:

לאנסר, אלמרה...?

 

חושב שעדיין לא אוריד את האימפרזה... אחרי הכל זה גם כן רכב אמין ומוצלח.

 

יש לי היכרות ארוכה עם אלמרה.

זכור לי כרכב שלא יודע מה היא תקלה ומבחינת צריכת דלק סבירה עד טובה.

פורסם
התקלות לא היו תלויות קילומטראז' היונדאי אלנטרה היא מכונית בסיסית מאד ושתיינית דלק כרונית.

 

מה הכוונה מכונית בסיסית? היא פחות מאובזרת מהגטס או האקסנט?

אם בעיקר מה שמעניין זה אחזקה זולה ואמינות, האם יש הבדל בין המכוניות?

פורסם

הניסיון שלי עם הרנו מגאן הזאת שנוי במחלוקת הכרתי רק כאלה שהיו בליסינג בשנים 2006-2007, בשניהם היו בעיות אבל לא משהו שהעמיד את הרכב באמצע הדרך, צריכת הדלק טובה משל כמה אלטרנטיבות שעלו פה. סך הכל אחלה מחיר לרכב, מה שכן אתה לוקח פה סיכון

עוד הוצא פה אלמרה ואימפרזה, אלמרה החזקתי כשנה וחצי, תשמע זה סוס עבודה אוטו אמין ומצויין שלי הייתה עם 200 K ונסעה כמו חדשה, גם השוק שלה חזק כשרציתי למכור אותה היא נמכרה תיק תק.

אימפרזה, בבעלותי אחת כזאת כיום שנת 2004, שלחתי לך הודעה פרטית לגביה, היא תכף תועמד למכירה גם פה בפורום, מבחינת דלק היא עושה כמו האלמרה 1-10 אם תיסע מאוד רגוע 1-11 גם תוציא ממנה ( הכל זה בנסיעה משולבת ) אם תשאל אותי את האלמרה אהבתי יותר אם תשאל את הוריי הם יגידו שלא, האלמרה הרגישה נמרצת יותר, הסובארו נוחה יותר לנסיעה ביום יום, הסובארו מרגישה חדשה יותר אבל זה כנראה כי יש לה בדיוק חצי מהקילומטרים שהיה לאלמרה

×
×
  • תוכן חדש...