Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4381 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי חברים.

מתחיל להמאס לי מהגרוטאה שלי אחרי 3 שנים ביחד.

כרגע אני נוהג על עגלה איטית ומשעממת פולו מנוע 1.4 75 סוסונים.

ההתנהלות איתה היא בעיקר בקיקים רגל כבדה והרבה זעקות שבר של "נו כברררר".

זה לא יכול להמשך.

אני מחפש רכב מעניין, אפשר לומר "יוקרתי" שיהיה גם יפה וגם אופה. אני לא מצפה לביצועי GTI וזה גם לא מה שאני מחפש.

פשוט רכב שאפשר לעקוף איתו רכב פרטי ממוצע, או משאית בלי יותר מדי מאמץ או עצבים.

עדיפות לאוטומט אבל גם ידני בא בחשבון.

 

החלטתי על סכום שאני מקצה עבור השדרוג, 65K רף עליון, 75K רף עליון אחו****טה.

התחלתי לחקור על דגמים מתאימים ולהלן הממצאים והקושיות:

 

א. וולוו C30 (לפני מתיחת פנים) מנוע 2.4 אוטומט: אין הרבה למכירה, לא הרבה נקנו מלכתחילה.

הדאגות העיקריות הן כמובן יוקר אחזקה (אני לא אוליגרך, נכון לכתיבת שורות אלה) וצריכת דלק,

ממה שקראתי בפורומים וביקורות היא נעה סביב ה9 לליטר.

אשמח לשמוע מבעלי C30 בעבר ובהווה על צריכת הדלק של המנוע הזה והאם זה באמת כל כך גרוע, הפולו שלי

עושה 11 לליטר, אז אין לי בעיה עם נתון כזה, פחות מזה קצת ירתיע אותי.

בנוסף אשמח לשמוע על עלויות טיפול ממוצע ותיקונים שחוויתם.

 

ב. DS3 לכאורה לא נכנס בתקציב, אולי דגמי 2010.

הדגם האוטומטי עם 120 כ"ס נשמע קצת עגלתי,

האם ידוע לכם על צ'יפ לדגם ה120 שיכול לתת לה קצת יותר פלפל?

ומה דעתכם הכללית על הדגם?

 

ג. מגאן קופה 143 כ"ס.

משוגע על העיצוב שלה, איך הביצועים של המנוע 2.0 עם 140 כ"ס?

שמתי לב שהמומנט המירבי מגיע יחסית מוקדת ב3700 סל"ד שזה טוב על הנייר.

איך האמינות של הדגם/מנוע? אני לא נוטה להסתמך על סטיגמות אבל עדיין...

 

ד. פולו 1200 TSI - האם עדיין לא מומלץ להתעסק עם המנוע הזה?

או שמנוע ששרד 3-4 שנים חף ממחלות הילדות האלה?

 

ה. פיאט בראבו 1.4T -

אני אגיד את האמת, לא התחברתי כל כך למראה, נראית די מיושנת.

האם יש לה יתרונות מיוחדים על פני שאר הדגמים שציינתי? (בדמות ביצועים, צריכת דלק, אמינות)?

 

תמיד פתוח לעוד הצעות.

עריכה אחרונה על ידי silent night

DrIvE AnD LeT DrIvE

פורסם

הוולו, טיפולים יקרים, צריכת דלק גבוה מ11 קילומטר לליטר, לא סחיר.

DS3 לא מרווחת, עייפה ( נטען בביקורת לא נהגתי), אמינה ולא סחירה.

מגאן קופה לדעתי לא מתקרבת לתקציב שלך

 

מכיר את התקציב הזה מקרוב, קשה למצוא בו משו יותר מידי מעניין, אולי מיני קופר ידנית תקפוץ ללחוץ באזור שנת 2007-2008.

אתה יכול להתפשר על איזה איביזה קופרה או FR ב70 תוכל למצוא אחת יחסית שמורה. או פולו גיטיאי מהשנים 2007-2008.

פורסם

אולי תוכל למצוא ולוסטר ידנית שנת 2011 בתחום העליון של התקציב שלך

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

עזוב את ה DS3. נהגתי בה לפהני כמה ימים - בגרסת ה 156 כ"ס הידנית. הרכב ממש צפוף ולא נוח בפנים (אפילו ביחס ל XS שלי), איכות הפניה על הפנים (פלסטיקים שמקומם בטויז-אר-אס) והרכב הרגיש עייף וחלש - טורבו או לא טורבו. גם האבזור לקה בחסר - מסך מגע שלא רואים עליו כלום בשמש, ידיות תפעול מאוד לא נוחות ביחס למיקום ההגה. זה רכב שאין לו מה להציע לך מלבד מראה חיצוני (בזה הוא דווקא מצטיין).

 

אתה יכול למצוא לאון 1.8T בתקציב הזה אם כי בשנתון לא מדהים. לא יודע מה מצבן מבחינת אמינות או צריכת דלק - אני אישית גם לא אוהב את המראה החיצוני, אבל זה רכב חזק, חולק פלטפורמה מוצלחת עם הגולף, מרווח דיו ודי אהוד בארץ. מצב טוב שזה מעבר למה שאתה מחפש.

 

אם אתה רוצה רכב בגודל ואבזור דומה אבל יותר מהנה לנהיגה אולי תוכל למצוא XS משנתונים מתקדמים יחסית, שמורה היטב. צריכת דלק טובה, נוחה, עוקפת כל משפחתומטית ממוצעת - אבל בסופו של יום מתפקדת כסופרמיני רגילה ושפויה לאחזקה.

 

לא יודע מה עוד להציע :)

Chevrolet Sonic RS 2014, 1.4T

פורסם

מגאן קופה בהחלט הכי מעניינת ברשימה, אפשר למצוא אחת מודל 2010-2011 בתקציב הזה.

הייתי בודק גם מיצובישי לנסר ספורטבק.

פורסם

תודה.

אתייחס לתגובות:

 

@shandor

אני מתחיל לרדת מהרעיון של הוולוו. אמנם הרכב מאוד יפה (למרות שפגושים לא בצבע הרכב ב2008 זאת תועבה).

ויש אחת כזאת שנוסעת קבוע בדרך שלי לעבודה בבוקר ואני כל פעם מתפעל,

האחזקה תהיה יקרה מדי כנראה עבור המשכורת הלא כל כך שמנה שלי.

לגבי איביזה, אני די מחפש להיות קצת יותר ייחודי על הכביש, איביזה היא כבר מזמן שם נרדף למאזדה 3, אז גם היא יורדת מהפרק.

 

@InFlames

ולוסטר רכב מעניין אם כי לא התחברתי לגמרי למראה ולתדמית ה"רייסר בוי" שלו.

 

@MR.MAG

אם אלה הרשמים שלך מהידנית טורבו החזקה יותר אז אני מבין שאין על מה לדבר לגבי ה120 האוטומטית.

לגבי הXS, מאחר והיא תוכננה אי שם בשנות ה90 אני אאלץ לוותר.

 

@kost

הספורטבק הייתה הראשונה שעלתה לי לראש, אני רק לא בטוח לגבי הגודל שלה (סוג של סטיישן)

ולגבי איך מנוע ה-1800 מסתדר עם הכובד שלה.

מה שעניין אותי לגביה היא גירסת ה-LIMITED עם מערכת רמקולים טובה (לפי ביקורות) ושיפטרים מאחורי ההגה.

 

אני מגיע למסקנה שאולי שווה לי להמתין קצת עד שמגאן קופה מודל 2011 תיכנס לי לתקציב,

אולי גם פוקוס טיטניום עם 170 כ"ס וקליאו 1.2 טורבו.

DrIvE AnD LeT DrIvE

×
×
  • תוכן חדש...