Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקר!! מה הפירוש השם שלכם בפורום?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8104 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השם שלי לקוח מהסרט מהיר ועצבני..

 

אהבתי ששליח הפיצה באותה סצינה מגיע לאיזור התחרות והוא אומר :

 

God Damn StreetRacers.

 

ומשם זה לקוח.. :o

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

  • תגובות 149
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

השם שלי מגולל אחריו סיפור ארוך...

 

כבר מגיל קטן אני זוכר את עצמי עם מכוניות

לאבא שלי הייתה GOLF GTI 82 יד ראשונה עד שנת 87, היו לנו גם אאודי 80 וטרנספורטר, בגיל 5 בניתי לראשונה באגי עם אבא שלי, הוא הרכיב אני הבאתי כלים.

בגיל 7 היה לי רכב משלי, עם מנוע 200 של ווספה, בגיל 10 היה לי TSX שאבא קנה לי ליומלדת. התאונה הראשונה שלי הייתה בגיל 13 בפרדס כשלקחתי לאבא שלי את הCJ7 ונכנסתי בעץ, מאז היו לי עוד הרבה חוויות, לאבא שלי הייתה לאנצ'יה קאפה טורבו משופרת בשנת 96 וב97 ההורים שלי התגרשו והוא עבר לקליפורניה, עכשיו הוא שותף בחברה לשיפורי רכב ויש לו קורבט סטינגרי, הונדה סיוויק TYPER למשחקים של שבת, הונדה NSX והאמר... הוא מחפש עכשיו דיאבלו שחורה אבל השבוע הוא אמר לי שהשותף שלו קנה מרצדס SL ושהוא שוקל לקנות גם אחת ועוד איזו שנה הוא כבר יקנה מורצ'ילאגו...

 

האהבה למכוניות זורמת אצלי בדם... וקוראים לי בן כי אני הבן של אבא שלי.

haters will hate

פורסם

אייל 147 בגלל האלפא שמחכה בארץ. בעיקרון הכינוי שלי היה צריך להפוך ל אייל M3 אבל כבר התרגלתי לכינוי הישן - עוד מימי YNET

147 selspeed_3.jpg

m3.jpg

8) I plan to live forever, so far so good
פורסם
אייל 147 בגלל האלפא שמחכה בארץ. בעיקרון הכינוי שלי היה צריך להפוך ל אייל M3 אבל כבר התרגלתי לכינוי הישן - עוד מימי YNET

 

אייל - מה קורה עם ה-M באמת??

 

בנצי - אתה מדבר ברצינות?

 

רומאו - ככה כתוב בתעודת הזהות שלך?? ההורים שלך חובבי אלפא רציניים אה? :wink:

 

הפנצטה - זו ההזדמנות להגיד לך שאני משתגע מהשם שלך - בהתחלה הוא סתם נשמע מפגר, עכשיו, אחרי שהסברת אותו (ובעצם לא הסברת כלום) הוא, אהם, עדיין נשמע קצת מפגר... רק שתדע שאני קורא לך פנצטה עם קמץ. יענו פ' בקמץ, נ בקמץ' וצ' בשווא. למה? כי כותבים פינצטה!! עם י'!!

 

סליחה, אני נרגע.

 

ת'אמת, חשבתי לכתוב בציניות על השם שלי, אבל אני לא חושב שאני אצליח לכתוב את זה מצחיק יותר מ-boxer (כל הכבוד!) אז בפשטות:

 

למדתי שנתיים בטכניון לפני הצבא (מתכוון להמשיך אח"כ). למי שמכיר האימייל שם מתחיל ב-S לכל הסטודנטים. לכן S ראשונה. רוני הוא השם. ושם המשפחה מתחיל ב-S גם כן.

HENCE - SRONIS

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
ראלימן.

 

תמיד תמיד אהבתי ראלי ובמיוחד את ה205 ואחותה הצעירה יותר ה206 WRC. ה206 היא החלום הורוד, רטוב, מתוק וכו' שלי. הייתי מוכר כליה בשביל זה. אז ראלי, תוסיפו מן.

 

 

 

ראלימן

 

כליה היום שווה 80 אלף שקל !!!! ואפשר להסתדר עם אחת ... :-)

עכשיו אני מבין מאיפה הכסף לאוטו.... :D

פורסם

בטאמן[b/] - על שם המכונית הראשונה שלי - לנצ'יה בטא קופה.

מיותר לציין שכל בנאדם שני חושב שזה על שם הגיבור השחור עם הגלימה המגוכחת והמכונית המגניבה, אבל לא.

16V - על שם המכונית הנוכחית שלי - סיטרואן ZX16V.

 

אני מקווה שבאביב/קיץ יתווסף גם השם "ספיידר" איפשהו.

ברינג און דה סבבה

פורסם

אני חיפשתי וחיפשתי שם שקשור לאלפא ויש לו כתובת פנויה בדואר yahoo, בסוף מצאתי את Alfa Draco שזה קיצור מקובל לכוכב בשם Alfa Draconis (יעני הכוכב הכי בהיר במערכת הכוכבים דרקוניס).

 

בתקופת האדם הקדמון, כשכדור הארץ היה בזוית שונה מהיום, הכוכב הזה היה כוכב הצפון. מה שמוסיף לשם הזה מידה של זוהר...

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם
אייל 147 בגלל האלפא שמחכה בארץ. בעיקרון הכינוי שלי היה צריך להפוך ל אייל M3 אבל כבר התרגלתי לכינוי הישן - עוד מימי YNET

אייל - מה קורה עם ה-M באמת??

 

 

ה M בסדר גמור, אתמול עברתי את הקילומטר ה 8000

בתקופה האחרונה אני לא מצליח למצוא זמן לנסיעות כיף ארוכות, נראה לי שבסוף השבוע הזה אני אקח אותה למלאגה וחזרה - 250 קילומטרים של כבישי אגרה וכבישי שירות

מתפתלים :D

 

תתחדש על ה VTS

8) I plan to live forever, so far so good
פורסם

סיפור שמי הוא סיפור מאוד מעניין והוא הולך כך.....

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

היה זה יום יפה ושטוף שמש , אותו יום שקיבלתי את שמי , היום עם הסיפור הכי מעניין.

 

בצעירותי לפני כתריסר שנים.

היה לי כישרון מיוחד, מן יכולת מופלאה שכזאת, חוש שישי אפשר לומר

מה שכול הילדים חולמים עליו .

מה ששומעים עליו רק באגדות ,בסיפורי ילדים ,ובסיפורים של גל106ראלי.

נו הדבר הזה שיש לסופרמן , ומיטי מקס , ולתומר106ראלי.

בלי לקנאות בבקשה אבל...

 

בפורים כול שאר הילדים היו מתחפשים אלי.

 

כן כן תאמינו או לא אבל אני יכולתי...

לפגוע בעוצמה רבה בציפורים ממרחקים .

 

והסיפור שהיה כך היה...

 

אך אני זוכר את אותו יום לפני כתריסר ביצים אממ שנים.

שבו אני וחברי שיחקנו פינות בפינת הרחובות אנקור וזרזיר (הפינת רחובות שמעבר לפינה ביציאה מהשכונה שלי)

 

כול כך האהבתי פינות , כול יום הינו משחקים .

עד אותו יום לא היתי שחקן כול כך טוב.

שיחרורי הכדור שלי לא היו חזקים , תמיד הית מפסיד וכולם היו צוחקים עלי. כמו שכולם צוחקים על רוני (טוב בוא לא נגזים בכול זאת אני לא נוסע באקוריום על 4)

 

בדיוק בבוקר אותו יום החלטתי שאני הולך לשבור את המדרכה , לפוצץ את הכדור , ולהראות לכולם מה אני שווה.

בבוקר אכלתי דגנים , שתיתי חלב, לעסתי טבק.

בצהריים אכלתי פסטה , ירקות , פירות ,תרד , ושתיתי מיץ תפוזים טרי.

ואז הגיע אחר הצהריים , מגיעים למקום המשחק ומתחילים.

 

עוד מעט הרגע הגדול , עוד מעט תורי.

ואני מתכונן , מתמתח , משתחרר , אוכל עוד קצת תרד בשביל כוח .

ואז תורי מגיע , אני ניגש לעמדה נחוש יותר מתמיד , ומאוד מאוד מתרגש .

אתם יודעים איך זה הבטן מתכווצת ומתהפכת , מרגישים צמרמורת בכול הגוף .

 

ידעתי שזה עכשיו הוא לעולם לא.

הנה זה בא , הנה הזריקה שתשנה את גורלי לעולם , הנה שיחרור הכדור המהיר ביותר בהיסטוריה של משחק הפינות.

 

ואז בלי שום אזהרה והודעה מוקדמת זה קרה...

 

פתאום התיישבה לה ציפור על המדרכה בדיוק ,ברגע ,בשניה ששחררתי אותו.

איך יכולתי , אתם הייתם צריכים לראות את הבעת פנייה של הציפור כשהיא הרגישה אותו.

זה היה שיחרור מהספרים, בעל עוצמה אדירה , בעל קול נפץ יותר חזק מהאוטו של רוני כשהמנוע מתפוצץ , כזה שנכנס להיסטוריה , כזה שמספרים עליו לילדים.

 

וזה פגע בציפור המסכנה בדיוק בשיא החוזק שלו , בפיק.

כול חברי הטובים ביותר , וגם חברי הלא כול כך טובים ביותר , ואפילו אלה ששונאים אותי (סך הכול 3)

הריעו לי בצהלות , מחיאות כפים , חיבוקים , ונשיקות רטובות (חלק עם לשון איכסססס)

 

פשוט היתי גיבור כאילו בזה ברגע זכיתי באולימפידה בענף הכי נחשק.

זה שכולם רואים נו איך קוראים לזה.

זה עם הספורטים האמיתיים.

אה נזכרתי קליעה למטרה בעזרת רוגטקה (שלומי על תעלב)

 

אבל למרות כול הזוהר והפירסום.

אני הרגשתי רע , הרגשתי כאילו כול אוכלוסיית הציפורים עברה תראומה בגללי , ושהם לא ישבו לחוג מעל שכונתי.

 

כול יום שעובר מאז אני לא יכול שלא לחשוב על הפרצוף של הציפור המסכנה כשזה פגע בה.

האף המקומט , העניים מלאות הדמעה , והפרצוץ האדום כמו עגבנייה.

לכמה שניות היא לא יכלה לזוז מרוב סבל , היא פשוט היתה בהלם , לפגיעה הזאת היא לא היתה מוכנה.

 

ואיך שהיא עפה משם בחולשה מסוימת , כאילו היא רק עכשיו למדה לעוף והיא אחרי 8 כוסות של ערק.

אני יודע שאתם כרגע מלאים בקנאה רבה אבל על תרגישו נחותים אני כבר לא ניחן בכישרון מדהים ונחשק זה.

 

טוב בעצם כן.

אבל מאז המקרה לא השתמשתי בתכונה יחודית זאת.

כן אני יודע שזה קשה להאמין שלמישהו יש כזה כישרון והוא בוחר שלא להשתמש בו.

אבל בשיא הכנות

מאז המקרה לא הפלצתי אפילו פעם אחת ליד ציפור (אלה עם מחשיבים את דרור)

 

אה ואת השם שלי קיבלתי מהשם של הרחוב שבו שיחקנו פינות.

החברים שלי התחילו לקרוא לי ככה

כשפגעתי בטעות באותו יום בשלט של הרחוב זרזיר עם הכדור.

 

זרזיר

נרתם למלחמה בחל"כ.

פורסם

אחחח... הכינוי שלי? אלמנטרי! מאיפה היו מגיעים כינויים בימים שלפני האינטרנט? פשוט כך קראו לי בצבא. היו חיילים שטענו שצריך ביחידה שלנו (יחידה של 20 איש...) להוסיף תקן קב"ן במיוחד בשבילי. הצבא בהחלט הייתה תקופה של פריקת עול מאסיבית מבחינתי. וזה לא סותר לרגע את העובדה שהייתי חייל מצטיין שהוחתם לשירות קבע (לא לפני שהסא"ל שהחתים אותי דרש שכאיש קבע אני אפסיק להסתובב עם שיער ארוך, עם חגורה של הגדנ"ע, נעליים של אבא מששת הימים עם ריצ'רצ'ים ודרגת רב"ט על שרוול אחד למרות שהייתי סמ"ר).

 

למה באנגלית? כי ככה כתבו באינטרנט בתחילת שנות ה-90 על מסופיVT100 של VAX במרתפי הטכניון. אחחח הימים הטובים של ה DCC CHAT, ה GOPHER וה PINE. וכמה טוב שהימים האלו חלפו!


×
×
  • תוכן חדש...