Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3958 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי מאוורר עמוד 16" מyad 2 של חברת "פמילי ליין" ורק עכשיו שמתי לב שהכפתורים נראים לא מקוריים ונראה שעשו פה קומבינה , יכול להיות שנשברו הכפתורים המקוריים והוחלפו לאחרים אבל באותו צבע כמו המקוריים.

 

אשמח לחוות דעתכם + תמונות של אותו מאוורר :

 

 

20140606_025156.jpg20140606_025218.jpg

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

פורסם

ונגיד ועשו קומבינה? כל עוד הכל עובד זה לא כזה משנה.

מעניין אותי לדעת בכמה רכשת, כי לדעתי כזה מיד 2 לא שווה יותר מ 30 ש"ח.

Miata ND2

 

פורסם (נערך)

20 שקל!! בגלל שזה דגם טוב ועמוד יציב. מה שמוכרים ב100-150 שקל זה סתם תוצרת סין שמתפרקים מהר.. חוץ מבלוסטאר blue star תוצרת אלקטרוסטאר שהם באמת טובים. חברת פמילי ליין היום מייצרת מזגנים (בעבר גם מאווררים ) נחשבת חברה טובה מאוד :) אגב שתי החברות ישראליות ! מוצר כחול לבן עדיף על מוצר סיני זול.

מי שמכיר את חברת גל-און מהעבר עם המאווררים שלהם (עם הלהב בצבעים כחולים/חומים/אדומים/אפורים) יודע שהיה להם שוק חזק עד אמצע שנות ה90 ואז הם קרסו בגלל שהשוק הוצף במאווררים תוצרת סין. היום הם משווקים רק מאווררים לתעשייה

עריכה אחרונה על ידי sfargol

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

פורסם

אני מופתע שבכלל קונים דברים כאלה, הייתי בטוח שלמוכר יותר קל יהיה לזרוק לפח מאשר להתעסק במכירה.

 

המאווררים של ה-100 ש"ח בדרך כלל קונים אותם לעונה אחת ולקראת החורף זורקים אותם לפח.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

אם 100 ש"ח בא אצלך בקלות דבר איתי- מוכן לדאוג לך למאוורר לכל עונה לטווח ארוך באותו סכום :wink:

פורסם

הרבה דגמים של מאווררים מגיעים כך שהכפתורים בצבעים שונים כדי להבדיל בין רמות עוצמה שונות.

מכיר את המאוורר הזה וככה זה צריך להיות.

אוף טופיק, מי קונה דברים כאלה יד שנייה.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם
אם 100 ש"ח בא אצלך בקלות דבר איתי- מוכן לדאוג לך למאוורר לכל עונה לטווח ארוך באותו סכום :wink:

אני מהסוג השני של האנשים, יש לי מאוורר אחד של תדיראן 360 מעלות ואחד נוסף עומד מגדל מעוצב של בלוסטאר.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם
אני מופתע שבכלל קונים דברים כאלה, הייתי בטוח שלמוכר יותר קל יהיה לזרוק לפח מאשר להתעסק במכירה.

 

המאווררים של ה-100 ש"ח בדרך כלל קונים אותם לעונה אחת ולקראת החורף זורקים אותם לפח.

יש לי מאוורר של זק"ש שנמצא אצלי כ 12 שנים אאל"ט שלפני שהיה מזגן היה עובד 24/7 בקיץ וכ 5 שנים שעובד בלילות הקיץ באמינות וביעילות, אז לאו דווקא עונה אחת.

Miata ND2

 

פורסם (נערך)

המאוורר שעובד אצלי בבית (מלבד מאווררי התקרה) הוא "נחת רוח" מסוף שנות ה-50 (?) של המאה הקודמת. מנוע מקורי, אגב.

 

(לא הדגם הנכון אבל פרסומת יפה)

 

FAN.jpg

עריכה אחרונה על ידי yuvk
:turn-l:
פורסם
חוץ מבלוסטאר blue star תוצרת אלקטרוסטאר שהם באמת טובים.

 

ספר את זה לבלו-סטאר שקניתי אך לפני יומיים ולא עבד ברגע שחיברתי אותו לשטקר. מאוורר חדש!! ראבק, איזה זבל מוכרים לנו.

אלקטרוסטאר כבר מזמן לא מייצרים שום דבר בארץ.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
המאוורר שעובד אצלי בבית (מלבד מאווררי התקרה) הוא "נחת רוח" מסוף שנות ה-50 (?) של המאה הקודמת. מנוע מקורי, אגב.

אתה גמרת אותי עכשיו מצחוק, אתה רציני?

 

 

ספר את זה לבלו-סטאר שקניתי אך לפני יומיים ולא עבד ברגע שחיברתי אותו לשטקר. מאוורר חדש!! ראבק, איזה זבל מוכרים לנו.

אלקטרוסטאר כבר מזמן לא מייצרים שום דבר בארץ.

 

איתמר

לא מפתיע ובשביל זה יש אחריות, אני יכול לספר שפעם נתקלתי אפילו באייפון תקול חדש מאריזה אבל אל תספר לאף אחד אה?

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

×
×
  • תוכן חדש...