Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4416 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה לי לתזונאים בקהל.

 

למקדונלדס יש פרסומת בה היא משווה את המבורגר ג'וניור 90 גרם שלה ל-5 פירכיות אורז וגבינה 5%.

 

לטענתה הערכים התזונתיים זהים. אותם קלוריות, אותם אחוזי שומן.

 

עכשיו... שאלתי כמה "מביני עניין" ולא הגעתי למסקנה - איפה הקאטץ'?

 

קיבלתי כל מיני תשובות מסביב "במקדונלדס אתה צריך לחשב בנוסף גם צ'יפס ושתייה", "המבורגר 90 גרם לא מספיק לאף אחד".

 

אבל נניח והמבורגר 90 גרם מספק אותי ואני לוקח בצד סלט ירקות ושותה מים - מה ההבדל התזונתי ביניהם?

למה כל הפקידות מכרסמות את הפירכיות האלו שבא להקיא מהלריח אותן ולא דופקות המבורגרים?

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש הבדלים בריאותיים. לדוגמה שהשמן מחומצן, שבהמבורגר יש גלוטן וכו'.

ויש הבדלים שאתה שאלת עליהם - שפשוט פירכיות יותר משביע מהמבורגר.

פורסם
פשוט פירכיות יותר משביע מהמבורגר.

חוששני שאתה מבלבל "הורג לך את התיאבון" עם "משביע".

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
מה הבעיה עם גלוטן? :shock:

 

תחפש קצת באינטרנט, תקבל תמונה כללית לגבי זה שגלוטן זה קקה רצינית.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

אני יכול לזרוק לך שאלת קידבג - כדי לרזות צריך לאכול פחות מ800 קלוריות ביום, אז למה לא לאכול כל יום סופגניה עם 500 קלוריות?

 

הקאטצ' הוא בתהליך האיבוד של המזון.

 

הקציצה של ההמבורגר עברה טיגון בתוך שמן, מה ששינה את המבנה של השמן וצורה שהגוף מטפל בו.

 

שמן מטוגן בהמבורגר שונה משמן "חי" בסלט, אפילו שערכים תזונתיים זהים.

 

תתפלא, אבל אם אתה מבשל פסטה יותר ממה שצריך - זה יגרום להשמנה, אם פחות ממה שצריך, אז בדיוק ההפך.

פורסם (נערך)

תקרא דעאל שלו. פליאו וזה.

 

אגב, מי שיאכל סופגניה אחת ביום ירזה. זה לא יהיה בריא, אבל הוא ירזה. ברזיה ובריאות אלו שני נושאים שונים. כל מה שצריך בשביל הרזיה הוא להיות במאזן קלורי שלילי והגוף שלך יעשה את השאר. יש דרכי בריאות וטובות להגיע לשם, ויש פחות.

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

 

תתפלא, אבל אם אתה מבשל פסטה יותר ממה שצריך - זה יגרום להשמנה, אם פחות ממה שצריך, אז בדיוק ההפך.

 

הערך הקלורי של הפסטה כלל לא משתנה ולכן פסטה יבשה או פסטה מבושלת היטב או מבושלת אל דנטה תשמין בדיוק באותה צורה על שלל צורותיה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לא תשמין אם לא תהיה בפלוס קלורי ולא משנה מה תאכל

 

והפוך

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
תחפש קצת באינטרנט, תקבל תמונה כללית לגבי זה שגלוטן זה קקה רצינית.

תחפש קצת באינטרנט ותגלה שיש דבר כזה "זומבים"

ושה-9/11 היה קונספירציה אחת גדולה

ושביבי הוא בכלל חייזר שמסתיר את האנטנות.

 

אין שום דבר רע בגלוטן. יש אחוז זעום של אנשים באוכלוסיה שרגיש לגלוטן,

ומכאן והלאה כל מה שמופיע באינטרנט זה אוסף של שטויות חסרות בסיס

של אנשים נטולי עמוד שדרה שרק יודעים לצטט את קודמיהם בלי טיפה של ביקורת.

 

בנוגע לשאלה המקורית - הכול בראש. פריכיות נתפסו כ"אוכל מרזה"

ולך תילחם בתדמית. נו, כמו יפניות אמינות, צרפתיות מתפרקות ואמריקניות זוללות דלק.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
אני יכול לזרוק לך שאלת קידבג - כדי לרזות צריך לאכול פחות מ800 קלוריות ביום, אז למה לא לאכול כל יום סופגניה עם 500 קלוריות?

כדי לרזות בקצב נורמלי (לא של אסיר צפון קוריאני) אתה יכול גם לאכול 1200 קלוריות ליום ולהרזות. כמובן כל עוד אתה זז במהלך היום.

חוששני שאתה מבלבל "הורג לך את התיאבון" עם "משביע".

כשמדובר בהמבורגר של מקדולנס מול פריכיות אורז, "הורג לך את התיאבון" רלוונטי לשניהם באותה המידה.

היתרון היחיד שיש לפריכיות זה שאפשר להשתמש בהן גם כבידוד אקוסטי בקירות גבס.

 

90 גרם המבורגר זה קציצה בסדר גודל של כדור פלאפל. לשבוע מזה אפשר רק אם דפקת לפני לאפה שווארמה בדוכן שליד הסניף.

אם אתה רוצה לאכול כמו בן אדם ולרזות, תתרחק מבשר טחון מעובד. עוף בגריל (לא מטוגן) זה החבר שלך.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אין שום דבר רע בגלוטן. יש אחוז זעום של אנשים באוכלוסיה שרגיש לגלוטן,

ומכאן והלאה כל מה שמופיע באינטרנט זה אוסף של שטויות חסרות בסיס

של אנשים נטולי עמוד שדרה שרק יודעים לצטט את קודמיהם בלי טיפה של ביקורת.

 

אם יצא לך לקרוא אז אני מבין שלא יצא לך לנסות.

ואם גם ניסית איזה חודש בלי גלוטן ואז לצרוך גלוטן ושום דבר לא קרא לך אז מזל טוב, זכית בלוטו של החיים.

אני לא חולה צליאק אבל יותר מדי גלוטן עושה לי רע.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

חודש בלי גלוטן זה חודש נטול פחמימות כמעט לגמרי.

ברור שהרגשת בהבדל...

 

אגב, בניגוד לדעה הרווחת (?) פחמימות זמינות למיניהן חיוניות לגוף.

וגם שומנים. תשמע, בלעדיהם אתה מת.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.


×
×
  • תוכן חדש...