Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4420 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מנסה להבין למה רק בנסיעה נעלמים מים. הסתכלתי על כל הצנרת שום דבר לא נראה חריג. כנל לגבי הרדיאטור חימום.

לאן נעלמים המים?

אגב. כשהמנוע עובד אם אני פותח את הפקק של מיכל העיבוי מה אמור לקרות במצב תקין?

פורסם

בזמן נסיעה נוצר לחץ גבוה במערכת הקירור ולפעמים רק אז מתחילה הנזילה. לעיתים מאד קשה למצא את הנזילה, צריך לעשות בדיקת לחץ.

 

כשהמנוע עובד, עודפי נוזל קירור נשפכים למיכל העיבוי אז אתה אמור לראות את מפלס המים במיכל עולה ככל שהמנוע חם.

פורסם

האם יש ברכב נוזל קירור או מים רגילים? במידה ויש נזילה ויש מים רגילים לא תראה שום סימן כי הכול יתאדה מהחום.

אם יש נוזל קירור הוא אמור להשאיר סימנים בדמות אבקה לבנה/ירוקה מאיזור הנזילה.

יכול להיות גם שפקק הרדיאטור לא תקין ופורק מהנוזל כשהלחץ עובד.

כמו שמרטינס אמר, הכי טוב לפנות למוסך ולבצע בדיקת לחץ עם משאבה ושעון למערכת הקירור וגם לפקק.

פורסם

בפעם האחרונה שעשיתי בדיקת לחץ במוסך. לא היו נזילות לפני. קבלתי את הרכב עם שלולית בשטיח ומאז המים נעלמים.

×
×
  • תוכן חדש...