Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4433 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם. ברשותי איביזה שנת 2013 ולאחרונה אחרי החלפת הנורות הסטנדרטיות שמתי לב למשהו מוזר. בתוך הפנסי ערפל(אני בטוח שזה בתוך ולא בחוץ, ניקיתי מבחוץ עשרות פעמים) יש מין כתמים כאלה כמו כתמי מים כאלה שהתייבשו בשמש. מישהו פעם ראה דבר כזה ויודע ממה זה נגרם ואיך לנקות את זה?

פורסם

אולי באמת חדרו מים לפנסים. האם הכתם הוא בחלק התחתון של הפנס (היכן שאולי תיאורטית "עמדו" מים) ?

האם תוכל להעלות בבקשה תמונה (ש-שווה אלף מילים במקרה זה) ?

alfa 156 2.5.

פורסם

כן אתה צודק שתמונה פה באמת שווה אלף מילים הבעיה היא שקצת קשה לתפוס את זה בתמונה כי באור יום כמעט ולא רואים את הכתמים האלה, ובלילה כשהאור הלבן מאיר זה בלתי אפשרי לתפוס את זה בתמונה. זה נראה בדיוק כמו כתם שנוצר ממים שנשארו על האוטו והתייבשו בשמש. תאורטית מים לא אמורים להגיע לשם...

פורסם

תצלם ותשתף כאן את התמונה. אולי מישהו יוכל לפענח האם הנזק קבוע.

 

ההימור שלי:

אם הכתמים הם לבנים, ובעלי פסים החוצים את הפנס לאורך או לרוחב, לדעתי, הנזק קבוע.

והסיבה היא שהחלפת את הנורות הרגילות שהיו שם, לנורות שטיגנו את הפלסטיק מבפנים.

פורסם

את האמת מה שאתה אומר מדאיג אותי, כי הנורות הוחלפו לנורות עם זרם גבוה יותר

הנורות המקוריות היו 35w h8ואלה ששמתי הם 55w h11.

לפי מה שאני זוכר(מה שבדקתי היום בצהרים) אין פסים החוצים את הפנס, והכתמים הם לא בדיוק לבנים אלא יותר שקופים כאלה.

פורסם
את האמת מה שאתה אומר מדאיג אותי, כי הנורות הוחלפו לנורות עם זרם גבוה יותר

הנורות המקוריות היו 35w h8ואלה ששמתי הם 55w h11.

לפי מה שאני זוכר(מה שבדקתי היום בצהרים) אין פסים החוצים את הפנס, והכתמים הם לא בדיוק לבנים אלא יותר שקופים כאלה.

סביר להניח שעשית נזק בכך שהגדלת את עוצמת התאורה בתוך הפנס והפלסטיק פשוט נפגע מכך,יצרן מייצר מוצר בתקן מסויים ואם חורגים ממני עושים נזק

m7kj.jpg
פורסם

קצת קשה לתפוס את זה במצלמה אבל מקווה שתבינו על מה אני מדבר. מה שמוזר הוא שבספר הרכב מצוין שהנורות לאור ערפל הם H11 ואין שום אזכור ל H8. מה גם שהנורות מבחינה חיצונית זהות למעט קליפס ברזל אחד שתוך כמה שניות נכנס בצורה מושלמת לבית הנורה.

 

IMG_1298.jpg

×
×
  • תוכן חדש...