Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4435 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם .

 

רציתי להתייעץ בנוגע לקונסולה מרכזית לרכב מסוג רנו מגאן 2004.

לדעתי, הקונסולה נראית דומה גם בדגמים מתקדמים יותר עד שנת 2008,

בכל אופן נוצר שבר בצד הימני של הקונסולה ובנוסף, הבעלים הקודמים של הרכב התקינו מערכת מולטימדיה ברכב.

ואיך לומר ... המערכת לא הותקנה בצורה הכי יסודית וקיימים רווחים גדולים בין המערכת לקונסולה ...

 

בצעתי מספר בדיקות במכוני רישוי של רנו והעלות לקונסולה מרכזית (משומשת) נע בין 400-700 ש"ח .

אני אשמח אם מישהו יודע/שמע/ראה/יודע איך אני אוכל להשיג את הקונסולה במחירים קצת יותר סבירים (ניתן גם ללא התקנה)

ובכלל לכל מידע בנושא, אגב ביררתי גם באתר ג'אנקיארד ... אבל ללא הצלחה או שהמוכרים נמצאים בסוף העולם ..

ואני מאזור השפלה ...

 

(צירפתי תמונה של המוצר)

 

תודה רבה לכולכם !!

ניר.

9249_1.jpg

פורסם

מגאן 2 מככבת בפירוקיות.

לא תהיה לך בעיה למצוא את הקונסולה בפירוקיות במחירים הגיוניים יותר.

בהצלחה.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

תודה רבה לכם !

אני אבצע חיפוש נוסף ב (ebay) מקווה למצוא .

בנוגע לפירוקיות, בדקתי בכמה מקומות ללא הצלחה, יש אפשרות שאתה מכיר או יכול לכוון אותי למקום יותר ספציפי ?

פורסם
חפש באיביי renault Magen 2 radio surround יש בסביבות ה200 שקל וקצת פחות , מצטער שזה בלי קישור אני מהטלפון

 

תודה מתן!

יש אפשרות

שתעביר אליי קישור בהמשך ?

חיפשתי בebay אבל ראיתי רק קונסולות שכניסת המפתח (כרטיס) היא בצד ימין ..

תודה !

×
×
  • תוכן חדש...