שלום לכולם .
רציתי להתייעץ בנוגע לקונסולה מרכזית לרכב מסוג רנו מגאן 2004.
לדעתי, הקונסולה נראית דומה גם בדגמים מתקדמים יותר עד שנת 2008,
בכל אופן נוצר שבר בצד הימני של הקונסולה ובנוסף, הבעלים הקודמים של הרכב התקינו מערכת מולטימדיה ברכב.
ואיך לומר ... המערכת לא הותקנה בצורה הכי יסודית וקיימים רווחים גדולים בין המערכת לקונסולה ...
בצעתי מספר בדיקות במכוני רישוי של רנו והעלות לקונסולה מרכזית (משומשת) נע בין 400-700 ש"ח .
אני אשמח אם מישהו יודע/שמע/ראה/יודע איך אני אוכל להשיג את הקונסולה במחירים קצת יותר סבירים (ניתן גם ללא התקנה)
ובכלל לכל מידע בנושא, אגב ביררתי גם באתר ג'אנקיארד ... אבל ללא הצלחה או שהמוכרים נמצאים בסוף העולם ..
ואני מאזור השפלה ...
(צירפתי תמונה של המוצר)
תודה רבה לכולכם !!
ניר.