Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7893 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכולם,



 

חבר'ה, אתמול כנראה פיצצתי מנוע :cry:

 

אני אתאר:

הרכב הוא פורד אסקורט דגם אירופאי, מנוע 1600 גיר ידני, שנת 92, 145,000K

אתמול בלילה אני חוזר לכיוון הבית אחרי בילוי. נסיעה רגילה ולא ארוכה.

הרכב מתנהג בסדר, אין רעשים חשודים, ריחות או סימנים מקדימים למה שעומד לקרות.

מאה מטר לפני שאני מגיע לחנייה, הרכב מתחיל להשמיע רעש מוזר, מוזר מאוד אפילו. זה היה רעש שדומה לרעש שמייצר רכב עם חור באגזוז, עם רישרושים שעלו בקו אחד עם הסל"ד. בהתחלה לא הבנתי מה פשר הדבר, אז נתתי כמה מכות גז כדי לראות אם הרעש ממשיך. הרעש התחזק ופתאום הרכב נהיה חלש, והרגשתי ירידה בכוח בלחיצה על הגז.

כמה רגעים לאחר מכן הגעתי לחניה, וישירות חניתי את הרכב וניסיתי להבין מאיפה הרעש. יצאתי ופתחתי את מכסה המנוע, תוך כדי שחבר שהיה באוטו לוחץ על הגז לפרקים, בעוד אני בוחן את מקור הרעש הרע. :???:

 

למראית עין, לא ניתן היה להבחין במשהו לא תקני (היה חושך, ועבדכם אינו מבין גדול, לצערו).

 

השארתי את הרכב ככה ועליתי הביתה.

למחרת בבוקר אבי יצא עם הרכב לנסיעה בעיר. לא היה לו מושג מה קורה עם הרכב. הוא חזר ואמר לי בפנים מודאגות שכנראה הלך המנוע ושהוא לא מבין למה...

היום הוא (בקושי) לקח את הרכב למוסך ולפי מה שהוא תיאר, לאחר שהרעשים התחילו הרכב נסע על שני פלאגים בלבד, וז"א שני צילינדרים עובדים.

לטענת המכונאי, משהו התפרק\ התפוצץ באזור השסתומים, קרע שם כמה גומיות, גרם לנזילת דלק ושמן ולעוד כמה דברים טובים. :neutral:

הוא הציע להחליף מנוע ולרכוש אחר בכששת אלפים שקל :roll:

הוא גם טען שאפשר איכשהוא לסדר את הבעיה ע"י פירוק הראש וחריטתו :idea:, למרות שאין לי מושג למה ובמה זה יעזור...

בכל אופן העדפנו ללכת על הפתרון של החריטה מפאת חוסר תקציב לקניית מנוע חדש.

עכשיו מספר שאלות:

 

1. מה פשרו של הפתרון לחרוט את הראש מנוע ובמה זה יכול לעזור?

2. מה יכול לגרום למצב הזה במנוע?

3. המלצות לדרך פעולה נוספת, ומה ניתן לעשות בנוסף?

 

אני חוזר ואומר, לא היו סימנים מקדימים, רק הרעש שהתחיל פתאום לקראת סוף הנסיעה.

 

אודה לעזרתכם האדיבה!

 

מיקי.

 

Now: Fiat Bravo Dynamic 1.4T T-Jet Auto 10 Before: Subaru Impreza GX 2.0 AWD Auto 03 | Fiat Punto 1.8 16v HGT Manual 02 | Subaru Impreza LX 1.6 Auto 04 | Ford Escort MK V 1.6 Manual 92

פורסם

ערב טוב לכולם,



 

 

חבר'ה, אתמול כנראה פיצצתי מנוע :cry:

 

אני אתאר:

הרכב הוא פורד אסקורט דגם אירופאי, מנוע 1600 גיר ידני, שנת 92, 145,000K

אתמול בלילה אני חוזר לכיוון הבית אחרי בילוי. נסיעה רגילה ולא ארוכה.

הרכב מתנהג בסדר, אין רעשים חשודים, ריחות או סימנים מקדימים למה שעומד לקרות.

מאה מטר לפני שאני מגיע לחנייה, הרכב מתחיל להשמיע רעש מוזר, מוזר מאוד אפילו. זה היה רעש שדומה לרעש שמייצר רכב עם חור באגזוז, עם רישרושים שעלו בקו אחד עם הסל"ד. בהתחלה לא הבנתי מה פשר הדבר, אז נתתי כמה מכות גז כדי לראות אם הרעש ממשיך. הרעש התחזק ופתאום הרכב נהיה חלש, והרגשתי ירידה בכוח בלחיצה על הגז.

כמה רגעים לאחר מכן הגעתי לחניה, וישירות חניתי את הרכב וניסיתי להבין מאיפה הרעש. יצאתי ופתחתי את מכסה המנוע, תוך כדי שחבר שהיה באוטו לוחץ על הגז לפרקים, בעוד אני בוחן את מקור הרעש הרע. :???:

 

למראית עין, לא ניתן היה להבחין במשהו לא תקני (היה חושך, ועבדכם אינו מבין גדול, לצערו).

 

השארתי את הרכב ככה ועליתי הביתה.

למחרת בבוקר אבי יצא עם הרכב לנסיעה בעיר. לא היה לו מושג מה קורה עם הרכב. הוא חזר ואמר לי בפנים מודאגות שכנראה הלך המנוע ושהוא לא מבין למה...

היום הוא (בקושי) לקח את הרכב למוסך ולפי מה שהוא תיאר, לאחר שהרעשים התחילו הרכב נסע על שני פלאגים בלבד, וז"א שני צילינדרים עובדים.

לטענת המכונאי, משהו התפרק\ התפוצץ באזור השסתומים, קרע שם כמה גומיות, גרם לנזילת דלק ושמן ולעוד כמה דברים טובים. :neutral:

הוא הציע להחליף מנוע ולרכוש אחר בכששת אלפים שקל :roll:

הוא גם טען שאפשר איכשהוא לסדר את הבעיה ע"י פירוק הראש וחריטתו :idea:, למרות שאין לי מושג למה ובמה זה יעזור...

בכל אופן העדפנו ללכת על הפתרון של החריטה מפאת חוסר תקציב לקניית מנוע חדש.

עכשיו מספר שאלות:

 

1. מה פשרו של הפתרון לחרוט את הראש מנוע ובמה זה יכול לעזור?

2. מה יכול לגרום למצב הזה במנוע?

3. המלצות לדרך פעולה נוספת, ומה ניתן לעשות בנוסף?

 

אני חוזר ואומר, לא היו סימנים מקדימים, רק הרעש שהתחיל פתאום לקראת סוף הנסיעה.

 

אודה לעזרתכם האדיבה!

 

מיקי.

 

 

למיקי שלום רב!

ראשית השתתפותי בצערך!

אתה לא אשם זה קורה!

ולשאולתיך אתת לאחת!

מכיוון שלא ניתן דרך עכבר המחשב לנחש/לאבחן את מידת הנזק, לכן ניתןלתת

לך איבחון משוער בלבד, וקחאותו בערבון מוגבל:סבירות גבוהה, שקפיצי השסתומים נשברו,

השסתום פגע בבוכנה, ןלכן הדפיקות!

באם לא קרה לבוכנה נזק, יש לשקול ישור ראש,(הוא לא מאלומיניום למזלך)החלפת שסתומים

וליטוש שסתומים\ והרכב יכול להמשיך לסוע שנים, בעלות שליש מהחלפת מנוע.כדאי!

לשאלתך השניה ,התשובה:עייפות החומר!

ושאלתך השלישית, לא ניתן לעשות שום דבר נוסף!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

לצערי שמתי לב שזה קורה הרבה בזמן האחרון לאנשים. אפילו לא רק ברכבים ישנים. לא מזמן זה קרה באיגניס עם איזה 20000 ק"מ עליה. דפיקות שעולות ומתחזקות עם הסל"ד, חוסר סחיבה - והמנוע הלך.

 

זה מאוד מטריד, במיוחד בגלל שזה יכול לקרות לכל אחד סתם כך, לא משנה כמה תטפל ברכב...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אחי מה המצב?!

 

תשמע היה לי רכב אסקורט 92 לדעתי אותו פצצה במחיר פצצה ואז קניתי עוד אותו כזה שנת 92

בכול אופן זה מוזר מה שאתה מתאר כי אף פעם לא נתקלתי או ראיתי משהו כמו שסיפרת.

אחי בוא תבין משהו לפי מה שכתבת היום הוא (בקושי) לקח את הרכב למוסך ולפי מה שהוא תיאר, לאחר שהרעשים התחילו הרכב נסע על שני פלאגים בלבד, וז"א שני צילינדרים עובדים.

לטענת המכונאי, משהו התפרק\ התפוצץ באזור השסתומים, קרע שם כמה גומיות, גרם לנזילת דלק ושמן ולעוד כמה דברים טובים. :neutral:

הוא הציע להחליף מנוע ולרכוש אחר בכששת אלפים שקל :roll:

הוא גם טען שאפשר איכשהוא לסדר את הבעיה ע"י פירוק הראש וחריטתו :idea:, למרות שאין לי מושג למה ובמה זה יעזור...

כאשר הרכב עובד על שתי בוכונות קרה ונכון מה שתיארת אך כאשר משהו התפוצץ באזור של הראש מנוע זה לא אומר שצריך להחליף מנוע עושים חריטה של הראש מנוע כמו שהציעו לך מחליפים שם את כול החלקים הדרושים וזה לא אמור לעלות יותר מ 1000 שקל

אך אחי הכי טוב לדעתי להחליף גם שסתומים וקפיצי שסתומים אם כבר פותחים את ראש המנוע.

פורסם

ראשית, תודה ענקית לעונים, לצביקה ולגביסאס במיוחד.



 

נכון לעכשיו, הרכב שוכב במוסך, כשהראש נשלח ע"י המוסכניק לחריטה.

צביקה פגע בול כשאמר "עייפות החומר", זה בדיוק מה שהמוסכניק הסביר לי.

 

עכשיו, המוסכניק העלה את ההצעה להחליף מנוע מכיוון שבתחילת העבודה של פירוק המנוע הוא שיער שהנזק הגיע עד לקראנקשאפט, והרס גם אותו.

במצב כזה, לטענתו העסק יעלה הרבה, ואולי יהיה עדיף להחליף את המנוע.

 

אחרי שהשארנו אצלו את הרכב, הוא החל בעבודה והתקשר להודיע שכנראה הנזק הוא רק באזור הראש, ולכן הוא ישלח אותו לחריטה, בתקווה שזה יפתור את הבעיה... :roll:

 

המחיר שהוא ביקש עבור העסק הוא 1700 ש"ח, במידה והנזק הוא רק לראש ולחלקים בסביבתו, ולא יותר לעומק.

 

אני אוהב את האוטו הזה, ומקווה שזה יעזור להחיות אותו...:neutral:

Now: Fiat Bravo Dynamic 1.4T T-Jet Auto 10 Before: Subaru Impreza GX 2.0 AWD Auto 03 | Fiat Punto 1.8 16v HGT Manual 02 | Subaru Impreza LX 1.6 Auto 04 | Ford Escort MK V 1.6 Manual 92

פורסם

ראשית, תודה ענקית לעונים, לצביקה ולגביסאס במיוחד.



 

 

נכון לעכשיו, הרכב שוכב במוסך, כשהראש נשלח ע"י המוסכניק לחריטה.

צביקה פגע בול כשאמר "עייפות החומר", זה בדיוק מה שהמוסכניק הסביר לי.

 

עכשיו, המוסכניק העלה את ההצעה להחליף מנוע מכיוון שבתחילת העבודה של פירוק המנוע הוא שיער שהנזק הגיע עד לקראנקשאפט, והרס גם אותו.

במצב כזה, לטענתו העסק יעלה הרבה, ואולי יהיה עדיף להחליף את המנוע.

 

אחרי שהשארנו אצלו את הרכב, הוא החל בעבודה והתקשר להודיע שכנראה הנזק הוא רק באזור הראש, ולכן הוא ישלח אותו לחריטה, בתקווה שזה יפתור את הבעיה... :roll:

 

המחיר שהוא ביקש עבור העסק הוא 1700 ש"ח, במידה והנזק הוא רק לראש ולחלקים בסביבתו, ולא יותר לעומק.

 

אני אוהב את האוטו הזה, ומקווה שזה יעזור להחיות אותו...:neutral:

 

 

המחיר סביר!

כדאי להשקיע!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה תודה רבה לך!!!



Now: Fiat Bravo Dynamic 1.4T T-Jet Auto 10 Before: Subaru Impreza GX 2.0 AWD Auto 03 | Fiat Punto 1.8 16v HGT Manual 02 | Subaru Impreza LX 1.6 Auto 04 | Ford Escort MK V 1.6 Manual 92

פורסם

לפי דעתי ברגע ששומעים משהו לא בסדר יש לעצור בצד מהר ככל האפשר אבל בלי לגרום לתאונה חלילה ולכבות מנוע!!, לנסות להניע ואם הרעש ממשיך לסגור הכל, לתת לאוטו נשיקת לילה טוב וללכת הביתה!

 

אם יש ספק אז אין ספק, עלות מונית הביתה תהיה זולה יותר מאשר תיקון חמור יותר שיעלה יותר

 

אינני בא להטיף רק לעזור חס ושלום להבא......

פורסם

תודה על העצה,



למען האמת, הרכב התחיל להרעיש כמה עשרות מטרים לפני החניה שלי, ומיד אחרי שעצרתי כיביתי את המנוע והנעתי שוב, כדי לבצע בדיקה.

 

עדכון: בשעה טובה הרכב שוב על הכביש :grin:

המוסכניק חרט את הראש והחליף כמה גומיות שניזוקו וגם התקין מכסה חדש לשמן, כי המקורי דלף.

הוא אמר לנו לחזור אליו לאחר הרצה קצרצרה של 500 ק"מ, על מנת לחזק את הראש ולבדוק שוב שהכל תקין.

 

מהתרשמות שלי על הרכב לאחר שהוצאנו אותו מהמוסך היום, הוא נוסע חלק יחסית, ותגובת הדוושה טובה יותר. נחכה ונראה איך זה יחזיק.

 

דבר ששמתי לב אליו, הוא שכעת חום המנוע בזמן עבודה עולה מעט יותר ממה שהיה לפני השיפוץ, ואבי הסביר זאת בטענה שלפני השיפוץ, חום היה "בורח" מהמנוע. היש ביסוס לטענה?

Now: Fiat Bravo Dynamic 1.4T T-Jet Auto 10 Before: Subaru Impreza GX 2.0 AWD Auto 03 | Fiat Punto 1.8 16v HGT Manual 02 | Subaru Impreza LX 1.6 Auto 04 | Ford Escort MK V 1.6 Manual 92

פורסם

גרשון, לאחר כמה נסיעות ברכב, חום המנוע התייצב וחזר לנורמה. בנתיים הכל כשורה

:grin:

Now: Fiat Bravo Dynamic 1.4T T-Jet Auto 10 Before: Subaru Impreza GX 2.0 AWD Auto 03 | Fiat Punto 1.8 16v HGT Manual 02 | Subaru Impreza LX 1.6 Auto 04 | Ford Escort MK V 1.6 Manual 92

×
×
  • תוכן חדש...