Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4444 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם מדובר בשריטות מינוריות משימוש יומ-יומי , מה שתמצא בגוגל כ-swirl scratches , יש בחנות של יעקובי מוצר שנקרא "סופר-ווקס" .

זה פחות פוליש ויותר ווקס שיש לו תכונות למילוי של שריטות שטחיות , כלומר הוא לא יסיר אותן אבל הוא יסתיר אותן לתקופה עד שתצטרך למרוח אותו שוב .

 

כל שאר השריטות , יענו לך שרוטים אחרים .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם

אם אתה רוצה להעלים שריטות ממפתח (כאלה שחדרו את שכבת הצבע), תצטרך לצבוע את השריטה בהתאם לקוד הצבע של הרכב עם מכחול קטן, לשייף ואז לעבור עם מכונת פוליש, פד פוליש וחומר שמיועד לזה.

 

זה הסבר מאוד מאוד קצר ותמציתי כמובן, אבל אם זו שריטה שטחית על שכבת הלקה תוכל לנסות לשייף עם מים ולאחר מכן פוליש עם מכונה וכו׳ כמו שהסברתי למעלה.

פורסם
אם אתה רוצה להעלים שריטות ממפתח (כאלה שחדרו את שכבת הצבע), תצטרך לצבוע את השריטה בהתאם לקוד הצבע של הרכב עם מכחול קטן, לשייף ואז לעבור עם מכונת פוליש, פד פוליש וחומר שמיועד לזה.

 

זה הסבר מאוד מאוד קצר ותמציתי כמובן, אבל אם זו שריטה שטחית על שכבת הלקה תוכל לנסות לשייף עם מים ולאחר מכן פוליש עם מכונה וכו׳ כמו שהסברתי למעלה.

 

היי,

 

תודה על התגובה, אבל הייתי רוצה לקבל המלצה על חומר ספציפי, שמוכרים ברשתות הנ"ל.

תודה!

פורסם

פות"ש, יש הרבה סוגי פוליש וכל אחד מתאים למצב טיפה שונה, תסביר קצת על מה אתה רוצה לעשות (שריטה עמוקה\ שריטה לא עמוקה\ רענון צבע) איך אתה עושה את זה (מכונה\ ידני) והאם יש לך ניסיון בפוליש (אני מניח שאין אם השאלה עולה).

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם
אם אני לא טועה באייס מוכרים את ה-Ultimate Compund של מגוויירס, אופיס דיפו ממש לא קשורים לכל הנושא הזה.[/quote

 

האמת, אני דיברתי על אוטו דיפו, אחי.

פורסם
פות"ש, יש הרבה סוגי פוליש וכל אחד מתאים למצב טיפה שונה, תסביר קצת על מה אתה רוצה לעשות (שריטה עמוקה\ שריטה לא עמוקה\ רענון צבע) איך אתה עושה את זה (מכונה\ ידני) והאם יש לך ניסיון בפוליש (אני מניח שאין אם השאלה עולה).

 

היי,

 

יש לי שכן נחמד (aka "הישראלי המכוער") שפותח דלתות כאילו שום רכב לא עומד לצד הרכב שלו ותמיד משאיר לי סימנים/שריטות על אוטו שלי למרות שהערתי לו מיליון פעם. עכשיו שמתי גדר בגבול חנייה שלי, כך שהוא ידפוק רק אוטו שלו אם לא איכפת לו. עכשיו אני רוצה לעשות פוליש כדי להעלים את הדפיקות על אוטו שלי.

×
×
  • תוכן חדש...