Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4440 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה יש ברשותי סיאט לאון 1.8 אוטומט בנזין 2010.

אני מקצין אבל איך אוכל לנהוג הכי חסכוני שאפשר ברכב שכזה?

ע"פ הסלד? להסתכל על המונה צריכה במחשב של הליטרים פר שעה? איך?

 

תודה!!!

פורסם

לחץ אוויר מתאים בצמיגים ואף גבוה במעט מהמומלץ.

לא לשאת משקל מיותר ברכב.

לא לעבור את ה 90-100 קמ"ש.

לתכנן נכון עצירות, להביט רחוק ולתת לרכב לגלוש כמה שאפשר לפני עצירה.

להאיץ בצורה מתונה.

 

הקפדה נכונה על הכללים האלה תורמת לבטיחות, לשמירה על מכלולי הרכב ולצריכת הדלק.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
לחץ אוויר מתאים בצמיגים ואף גבוה במעט מהמומלץ.

 

איתמר

 

היי איתמר, גבוה מהמומלץ ? למה לא המומלץ לפי הספר ? ואם גבוה מהמומלץ אז בכמה גבוה ? יותר ב 1 ? ב 2 ?

נוסע בפריוס 2008

פורסם

מצטרף להמלצות של איתמר.

בהקפדה על כללי נהיגה כאלה הגעתי לצריכה של 1:11 בתוך העיר ו-1:14 מחוץ לעיר.

רק שאצלי המודל הוא 2012 עם ג'אנט 18", כך שאתה אמור להגיע לצריכה אפילו טובה יותר.

פורסם
דווקא שמתי לב ששימוש בקרוז-קונטרול נותן תוצאות הכי טובות בבין עירוני.

 

למה "דווקא"? בקרוז קונטרול אתה נוסע סביב 100 קמ"ש וממעט לבלום, וזה די חופף למה שהומלץ כאן קודם.

-----------------------------

לא אפוי, לא כפוי, לא צפוי, לא רפוי ולא שפוי 

פורסם

הקרוז יודע כמה דלק להזרים כדי לשמור על המהירות שקיבעו אותו עליה, ועושה את זה באופן הרבה יותר מדויק מאשר רגל ימין על דוושת הגז, לכן חסכוני יותר בשמירה על מהירות קבועה.

כמובן שיש לכוון למהירות מתאימה לחסכון.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

ללא כל ספק שימוש במערכת "קרוז-קונטרול" תתן את התוצאות הטובות ביותר מכיוון שהמחשב יודע לחשב את כל הפרמטרים בכדי לשמור על המהירות ובירידה, הוא אף מפסיק להזרים דלק בכדי לשמור על אותה המהירות ( 0 צריכה בירידה, כמו כן הורדת הילוך במידה וצריך מן הסתם ) וכו', בקיצור? המחשב עושה הכל כמו שצריך, רק להיות עירניים.

 

רק צריכים להיות זהירים, שימוש בקרוז קונטרול נותן את האופציה להזיז את הרגל מרחק מה מהדוושות ולכן בזמן או במקרה חירום או במקרה כלשהו, התגובה תהיה איטית יותר.

×
×
  • תוכן חדש...