Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4341 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הדגם הראשון: UAZ 469a מבית IXO/DeAgostini

טעימה ראשונה מהחלק הרוסי באוסף שלי.

 

 

זהו רכב שטח שהיה (לא יודע אם עדיין) בשימוש הצבא של ברית המועצות (או חלקיה).

ה-UAZ הוצג ב1971 והיה מבוסס על מספר כלי רכב מערביים שהועתקו ועוצבו מחדש

עדיין נמצא בשימוש במזרח אירופה וארצות דרום אסיה (וייטנאם למשל)

 

 

מקור:

UAZ469_IRL.jpg

UAZ_469.JPG

UAZ-469_on_Garbarska_street_in_Krak%C3%B3w_(3).jpg

 

 

עכשיו, תמונות מהגינה שלי

 

 

IMG_3023.jpg

IMG_3020.jpg

IMG_3021.jpg

IMG_3022.jpg

IMG_3024.jpg

IMG_3019.jpg

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

אחל'ה דגם. סחטיין על התמונות היפות - אהבתי.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

עם הסלעים שיש לך בגינה מקווה שנעלת דפרנציאלים אהה?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תשקיע קצת ותקנה את הדגם המקורי באי ביי. אלה של דיאגוסטיני - מסין, ודי גרועים למען האמת. יש לי את רובם - אספתי בזמנו את "avtolegendi sssr ".

http://www.ebay.com/itm/UAZ-469-A34-metal-base-frame-NOVOEXPORT-USSR-UDSSR-URSS-RUSSE-DDR-boxed-scarce-/301149507432?pt=Spielzeugautos&hash=item461de8cf68

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

תודה צביפר!

 

יוליאנקס, אכן, הוא הראה עבירות מופתית לאחר הנעילה

 

פאטבוי1340, אני פחות אוהב את הדגמים שיוצרו בברית המועצות, הבעיה איתם שהצבע שלהם נסדק והחיבורים של הדלתות מתפוררים (יש לי וולגה שנשרו לה הדלתות, מוסקביץ' ו2 ז'יגולי עם סדקים בצבע למרות שנשמרו רק בתוך ויטריה)

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

יש לי צ'איקה (GAZ 13) קרוב ל25 שנה - במצב מעולה. מתי קנית את הוולגה שלך? אם זה היה בשנות 90 - אכן מדובר במוצרים גרועים. דגמים תוצרת בריה"מ של שנות 80 - הינם באיכות גבוהה.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם (נערך)

דגמים של ברה"מ היו ברמה גבוהה מאוד יחסית לתקופתם, הם היו מפורטים ובעלי דלתות נפתחות, מכסה מנוע וכד'. זה היה נדיר לגודל 1:43. אבל יחסית לדגמים מודרניים, רמת הפירוט שלהם לא מתקרבת, בדגמים החדשים יש לוח שעונים מפורט, סאלון מפורט עם צבע הנכון במקומות הנכונים, כולל כפתורים בצבעים שונים. הבעיה שברוב המקרים שום דבר לא נפתח, אבל כאשר נפתח, למשל מנוע יוצא בפירוט מטורף. אפילךו הדגמים הזולים של דה אגוסטיני יחסית מפורטים למדי, למרות שחסכו עליהם בכל דבר אפשרי: מראות, לוח שעונים, ציפויי כרום וכד' - למעשה מדובר על הזמנה של דגם מוזל של IST שיודעים לעשות דגמים מפורטים ואיכותיים ביותר.

את הדגמים של ברה"מ אי פשר לצלם מקרוב שזה יראה כמו רכב אמיתי, רואים שזה צעצוע.

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

תמצא, תצלם ותפרסם!

יש לך ניבה?

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

ניבה הייתה,לא מוצא אותה,מצאתי זי'גולי כחול,אין לי מצלמה נורמלית בבית,או שאקח מחבר או אוצלם סרטון וידאו עם מצלמת וידאו:)

פורסם

אמרת מצלמת וידאו? יופי, אבל צריך לנצל את המדיום הזה.כלומר לא5 תמונות סטטיות אלא לצלם מירדף בין הדגמים שלך או משהו כזה.

הנה דוגמא לתסריט לסרט דל תקציב שכתבתי, במקור זה היה סרט ערבי עם אלפות ופיאטים. אתה יכול לעשות במקום סקט עם לדות וז'יגולי. אם אין לך בובות בנוטסף למכוניות, פשוט קח חבר ותגידו את הטקסטים.

עזור לי להגשים חלום.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?481329-%D7%A9%D7%A8%D7%A9%D7%95%D7%A8-%D7%94%D7%A7%D7%90%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%94%D7%9E%D7%90%D7%95%D7%97%D7%93/page14

חפש הודעה 205 207.

קדימה סרט דגמים. אבל בעברית, כן?

פורסם

בחירה שלך

אני אמשיך להעלות פה (ברגע שאני אסיים עם הצו 8). אם זה דגמים סובייטים אפשר להמשיך כאן

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
×
×
  • תוכן חדש...