Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אירוע מרצדס לחברי CarsForum


Tzvika-Pick
שימו לב! השרשור הזה בן 3734 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • אחראי פורום

הרשמים שלי מאתמול בסה"כ חיוביים. הם לקחו אותנו ברצינות תוך שברור לכל הצדדים שרובנו הגדול לא ייפגש איתם שוב.

ההרצאה של עמית היתה מעניינת מאוד גם אם ארוכה מדי. היה מקום לקצר מעט או להתמקד בנקודות יותר ברורות אך בכל זאת למדתי הרבה.

זה קטע שאני מאוד אוהב ומחכה לו, לשמוע דברים שאנשים מבפנים מספרים, גם מבלי שהוסגרו שם פרטים שלא מפורסמים או כמה באמת $$ היבואן מרוויח.

קטע הנהיגה אכן היה קצר מדי, לא ממצה ולא מאורגן. לא הביאו אותנו לנסיעה לטובת כתבה, ברור, אבל גם התרשמות שטחית היה קשה לקבל ככה.

ובכל זאת דגמתי את ה-E250 וה-GLK300.

ה-E מצויינת למי שמחפש רייד מושלם, מראה מכובד ולא מצועצע, אבזור שלא נגמר. היא נוחה מאוד לנהיגה ונסיעה, אינטואטיבית בתפעול,

אטומה לרעשי מנוע וחוץ כמעט לגמרי, מרווח אדיר מאחורה.

המנוע מספק כוח אבל עושה את זה עם דיליי לא קטן שאחריו מגיעה מעין מכה ורק אז תאוצה. מכאן התנועה מתקדמת מהר ועגול, הבלימה מצויינת.

הבודי נשען ומושך החוצה בסיבובים, זויות גלגול גדולות, ההגה קל מדי ונטול תחושות.

ה-GLK הוא הפתעה נעימה. יצור חסר חן בעליל מבחוץ, לא רע מבפנים. והמנוע. הקובייה הזאת (306 כ"ס) יוצאת חזק מאוד מהמקום,

ממשיכה הלאה מהר מאוד עם עזרה מהגיר המהיר והחלק, האחיזה גבוהה, הגוף מרוסן ונותן ביטחון, ההיגוי לא רע (כבד יותר מה-E אך עדיין לא תקשורתי).

 

ואתכם תמיד כיף. לא משנה איפה ניפגש, גם במרצדס וגם בהשקה של חנות הלו קיטי בקריית מלאכי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 151
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

תודה לאלירן על היזמה הברוכה והכוון המעניין שמתחיל. שמח לראות שהיבואנים מתחילים להבין את תועלת הפורום כפלטפורמה שווקית מול השקעה נמוכה (אולי קצת מדי במקרה של כלמוביל).

חלק הנהיגה היה קצר ולא ממצה, היה נחמד לשבת מאחורה לפרקים במונית בנזין מאוד מאובזרת עם נהג שלא משלם על הדלק...

את מהות ההרצאה פחות הבנתי, החישוב של כמה עולה A קלאס בארץ מול שטוטגארט פחות מעניין אותי מפתיחת עונה מדהימה של מנועי מרצדס בF1, עונה של מנוע טורבו כל חדש, אבל זה אני.

אלירן (תשקול להחליף מצביקה לקצינת קישור) בדיוק כמו במילואים, תקראו לי ואני אגיע כל פעם בשביל החבר'ה:)

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וחוצמיזה, צביקה פיק, מחכים לתמונות.8)

גם אני מחכה לתמונות, אעלה אותם לכאן ברגע שאקבל אותם מרונן טופלברג התותח.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבאס שלא הוזמנתי, יש לי פינה חמה בלב למרצדס.

+1:oops:

GOLF, אתה כבר לא עם מרצדס?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוץ מזה דיברנו קצת על נושא דגמי הסטיישן שאין בארץ ("הבאנו CLS שוטיינג ברייק אחת לניסיון. היא עמדה אצלנו באולם 364 ימים ונמכרה ביום האחרון במחיר הפסד" - זה ציטוט לא הכי מדויק),

 

אם מישהו היה יודע על הרכב הזה אז יש סיכוי שהיה נימכר, פשוט לא טרחתם לידע את הציבור.

דווקא היום יש פריחה ביקוש לרכבי סטישן לדעתי כזה מאובזר בגיר ידני זה רכב מדהים יור ממקבילו הסדני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם הפעם, במרצדס לא הסתירו מאיתנו דבר. היום התחיל בשיחה של כשעתיים עם עמית, מנהל היבוא והסחר של מרצדס ישראל. הייתה שיחה מרתקת (לפחות בעיני) ומאוד פתוחה. כולל, כן כן, נושא התמחור של דגמי מרצדס השונים בישראל

 

שאלת למה C קלאס עם מנוע עלוב יחסית עולה 100 אלף (או כ-50%) יותר מ-S60 שאחרי מתיחת פנים עם מנוע מצוין? אין שום הגיון בהפרש מחירים שכזה, לדעתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההתייחסות שלי מהמכוניות בהן נהגתי בזמן הקצר שהיה:

 

ראשית ה A180 - אני יכול לציין ששקלתי לקנות אותה בזמן שרכשתי את הריו עד כמה שזה נשמע מצחיק ולא לעניין (כמו גם פיאט 500 ו מיני ONE), ובסופו של דבר העדפתי להוציא 100,000 שקל פחות, לדחוף קצת כסף למשכנתא ולקנות כמה מניות.

תחילת הנסיעה ישבתי מאחורה, יחד עם שמרון.

הישיבה זקופה מאוד, ולי היא לא היתה נוחה. הרכב היה קשה מאוד ובעט לנו בגב. היה לא נוח. יש בהחלט אפשרות שכל הבורקסים והאנטריקוטים ששמרון ואני אכלנו בשנים שעברו ועזרו לנו לתפוח למימדים "בריאים" - היו מעט כבדים על האוטו מאחורה.

בנהיגה האוטו היה מעט נוח יותר. לוח השעונים, הקונסולה והמכוונים השונים שעל ההגה היו לי עמוסים מדי, לא אינטאיטיביים, ומסך התצוגה של של הרדיו נראה כאילו מישהו סיים להרכיב את הרכב ואז טפח על המצח "שכחתי מקום למסך, מילא, ניכנס לדילאקסטרים ונזמין מסך". ממש לא מתאים ולא צפוי לקבל כזה ממרצדס.

את תנוחת הנהיגה ניתן להתאים בקלות עם כל הכיוונונים של המושבים וההגה.

אני מסתייג ממה שרשמתי תחת ההנחה שבכל זאת מישהו שם הגרמניה באמת הפעיל מחשבה, עשה קבוצות מיקוד והגיע למסקנה על העיצוב. זה שאיזה יואב אחד חושב שזה לא מתאים - בעיה שלו. אני לא אהבתי.

הגיר של ה A רובוטי ובזה מסתכמת ההבנה שלי בנושא. בנהיגה, התגובה הראשונית מאוד מהוססת, ורק אח"כ הרובוט שעובד בליין של הגיר קורא לחבר'ה והם מתחילים להזיז את העניינים.

בהמשך היום שוחחתי עם אחד המלווים והוא הסביר כי ה A נועדה לפנות לקהל אחר וצעיר יותר שמחפש התנהגות כביש שונה מהלימוזינות הרגילות ולכן הכיול הנוקשה. כלומר, עניין של ציפיות מוקדמות שגויות שלי. בשורה התחתונה - לא אהבתי.

 

להבנתי, ה-A אמורה להיות "המרצדס הראשונה שלי" - סוג של introduction למותג לאלו שרוצים כוכב על המפתח אבל גם לא בהכרח רוצים ספינה (C ומעלה) בחניה. במצב E, הגיר מרגיש כמו DSG7 רגיל, עם נטייה לרוץ כמה שיותר מהר למעלה. במצבים אחרים (או אם בוחרים לשלוט בו ידנית), ההתנהגות טובה יותר. לגבי הכיול, מסכים, הכל קשיח אבל גם לא ציפיתי ל-C5. המסך באמת מיותר, לפחות הוא לא מסך מגע. את שלי אני מכבה כמה דק' אחרי תחילת הנסיעה.

Leasingfahrzeug oder nichts

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע מגניב לגמרי, אני שמח שעוד יבואן הרים את הכפפה ועשה 'יום כיף' לחברי הפורום.

כולי תקווה שבעתיד עוד יבואנים יעשו מהלכים דומים עם רכבים קצת יותר עממיים. (אם כל זה שנייתי רוצה להצטרף ליום כזה - לvRS ברבע מיליון או מרצדס בחצי מיליון אין ולא יהיה לי שום קשר)

 

פיק - שלב הבא זה לשכנע את קרסו שיעשו אירוע השקה לדאצ'יה לחברי CF, ואני דורש (בנימוס!) להיות מוזמן! :lol:

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני דווקא נהינתי גם מהחלק הראשון. מראש לא ציפיתי לאיזשהי הרצאה מרתקת מפי נציגיו של היבואן אבל להפתעתי היה דיי מעניין.

מה שקצת היה חסר לי הוא איזשהי מצגת מסודרת על נושא נבחר, חזון שלהם למחלקה מסויימת או משהו כזה.

הסרטון על AMG היה נחמד מאוד.

 

הספקתי לנהוג דקות ספורות ב-S400, חוויה ענקית. אני זוכר את המושב האחורי של ה-S בתור ילד ככיסא ענקי עם מקום לא נגמר והיה נחמד להרגיש שגם בתור אדם בוגר לא קומפקטי במיוחד היה לי שם מקום בלי סוף.

הנהיגה עצמה אמנם לא מרגשת במובן של הגה מתקשר אבל בשבילי זאת הייתה איזשהי חוויה אישית, בכל זאת זה רכב שיש הסכמה דיי רחבה סביב התואר שלו כהכי טוב שיש, כמעט בכל התחומים. בתוך הרכב קיבלנו הסבר קצר מהנציג של מרצדס על המערכת ההיברידית ועל רמת הגימור של הרכב הספיציפי. הנהיגה שלי הייתה קצרצרה אבל נהינתי.

אחרי ה-S עברתי ל-A, בהתחלה כנוסע מאחורה, היה צפוף אבל כנוסע בודד זה היה נסבל לכמה דקות. בהמשך גם נהגתי בה, והתאכזבתי.

אני לא חסיד גדול של גירים רובוטיים אבל ההתרשמות שלי היא שהרובוט של מרצדס איטי ולוקח לו דיי הרבה זמן להגיב לגחמותיו של הנהג. בנסיעה אחרי ה-S קלאס ה-A נאלצה ממש להזיע. בעיקר הפריעה לי התגובה האיטית של הגיר, הוא יוריד בלי בעיה 3 הילוכים אבל לוקח לו יותר מדי זמן להתעשת ולהבין שהדוושה נעוצה ברצפה והנהג דורש כוח (או power!!! בקלארקסונית).

הרכב היה ברמת גימור דיי בסיסית, אבזור שאמנם לא מעליב כמו הטאסות שעמית דיבר עליהן בסדרה 1 אבל לי עדיין חסר משהו אקסטרא מעבר לסמל על ההגה. הכל נראה מוצק ויושב במקום אבל הפלסטיקה לא מרשימה וכמה נקישות העלו תחושה דיי חלולה.

 

אני הגעתי דיי מרחוק לאירוע ובהחלט לא הצטערתי או התאכזבתי. היה נחמד מאוד להכיר חלק מהנפשות הפועלות כאן וכמובן להתחכך בריפודי עור איכותיים :)

רק אחרי שעליתי ליונדאי הדיי מטונפת שלי נזכרתי שלא צילמתי כלום, פאדיחה קטנה.

 

לגבי הנסיעה בשיירה, בהחלט לא היה מאורגן במיוחד, היו צריכים לארגן מסלול מראש או לצוות נציג של היבואן לכל רכב, למרות שהבנתי שברכבים שלא היה נציג היה יותר נחמד 8).

 

אם כבר הזכירו כאן את העיצוב הזקן של ה-C, אצלי אישית היא הפייבוריטית כרגע במבחר של מרצדס, אחרי ה-SL כמובן. הרכב בגימור AMG שעמד ליד הדלת היה נאה ביותר. הקוים שלה מזכירים את ה-CLA אבל פחות קיצוניים וחדים ועם המידות הגדולות יותר זה נראה טוב בהרבה לדעתי.

 

מקווה שירבו אירועים כאלה, ח"ח למארגנים וגם ליבואן ששיתף פעולה, לא מאוד אופייני בישראל ובמיוחד למרצדס שיש להם (או הייתה להם) מדיניות קצת מוזרה לגבי מבחנים של עיתונאות הרכב הישראלית.

עריכה אחרונה על ידי Mike808
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד לכלמוביל , וכמובן לפורום הנהדר , אז לפי מה שאני מבין עד עכשיו מכל מי שנהג ב A-CLASS התאכזב מעניין הנוחות והאיכות. אשמח לשמוע איך אתם משווים אותה למתחרות , אם יש מישהו שנהג במתחרות שלה , הייתה לי הרגשה שה A החדשה לא בדיוק מה שמצפים ממרצדס.

יש כאלה שאומרים חבל על מי שמת , אני אומר חבל על מי שחי ולא יודע איך....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד לכלמוביל , וכמובן לפורום הנהדר , אז לפי מה שאני מבין עד עכשיו מכל מי שנהג ב A-CLASS התאכזב מעניין הנוחות והאיכות. אשמח לשמוע איך אתם משווים אותה למתחרות , אם יש מישהו שנהג במתחרות שלה , הייתה לי הרגשה שה A החדשה לא בדיוק מה שמצפים ממרצדס.

 

יש לי A-class כבר כמעט שנה. הדבר היחיד שאכזב אותי זה התמחור של הגרסאות. עם זאת, המתחרות באותו סגמנט מחירים אכזבו אותי הרבה יותר -- בסדרה 1 הציעו לי טאסות (ברכב של 160 אש"ח :roll:), באאודי רצו 25 אש"ח על חבילת "שארפ" (שבלעדיה הרכב כמעט ערום).

 

מבחינת ביצועים והתנהגות, הרכב מספק אותי לחלוטין; הנסיעות שלי מנהלתיות, רובן בפקקים או בשיוט ארוך (אין ממש אמצע). אז לא, אני לא עושה דריפטים בכיכרות או פותח ראשון ברמזור, אבל בידוד הרעשים, המושבים, האבזור הכללי והמראה של הרכב "עושים לי את זה" כל בוקר וערב כשאני יורד לחניה.

Leasingfahrzeug oder nichts

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי A-class כבר כמעט שנה. הדבר היחיד שאכזב אותי זה התמחור של הגרסאות. עם זאת, המתחרות באותו סגמנט מחירים אכזבו אותי הרבה יותר -- בסדרה 1 הציעו לי טאסות (ברכב של 160 אש"ח :roll:), באאודי רצו 25 אש"ח על חבילת "שארפ" (שבלעדיה הרכב כמעט ערום).

 

מבחינת ביצועים והתנהגות, הרכב מספק אותי לחלוטין; הנסיעות שלי מנהלתיות, רובן בפקקים או בשיוט ארוך (אין ממש אמצע). אז לא, אני לא עושה דריפטים בכיכרות או פותח ראשון ברמזור, אבל בידוד הרעשים, המושבים, האבזור הכללי והמראה של הרכב "עושים לי את זה" כל בוקר וערב כשאני יורד לחניה.

 

טוב לשמוע שאתה נהנה מהרכב , בוא נסים את עניין התמחור בצד , כי בכל מקרה אצל כולם זה הזוי , נהגת פעם במתחרות ?

יש כאלה שאומרים חבל על מי שמת , אני אומר חבל על מי שחי ולא יודע איך....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3734 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...