Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוטומוטור 2014


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4450 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שאלה קטנה - לאיזה תמורה אתה מצפה ל-50-95 ש"ח ששילמת על הכרטיס? דייט עם דוגמנית? ידית הילוכים של קורבט? נקניקיה בלחמניה מקמח מצה?

דוכנים עם מכוניות...

לא מבין למה אתה תוקף אותו

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
  • תגובות 101
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
שאלה קטנה - לאיזה תמורה אתה מצפה ל-50-95 ש"ח ששילמת על הכרטיס? דייט עם דוגמנית? ידית הילוכים של קורבט? נקניקיה בלחמניה מקמח מצה?

 

גם אם התערוכה הייתה ב-10 ש"ח זה עדיין לחלוטין לא מה שהיה בשנים הקודמות.

3 יבואנים בסה"כ ועוד כמה דברים מגניבים (הפיסקאר, תצוגת רכבי משטרה\צבא, סדנאות למיניהן).

תמורה לכסף זה אינדיבידואלי. אני לא הייתי משלם 100 ש"ח (אני עובד שם).

ושוב, אני משווה לתערוכות קודמות, וחבל.

Citroen C4 2.0 SX-PK

Renault Clio ​Sport 172 ph2

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אם יש פה מישהו שכבר התלונן על התערוכות הקודמות ובכל זאת הגיע לנוכחית - he must be pretty stupid. :wink:

 

וברצינות, אם אותם אנשים בכל זאת הולכים ומתבאסים כל שנה מחדש, כנראה שהמחיר של להיות זה שמספר לכולם "הייתי באוטומוטור והיה על הפנים" שווה 50-95 ש"ח. אם לא היו כאלה שמוכנים לשלם על לראות בוגרות תיכון מרוחות על כמה מכוניות יפות ולאכול נקניקיה כשרה לפסח כנראה ש"אוטומוטור" מזמן היתה חודלת מלהתקיים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

רק אני תוהה איך כל תגובה שניה פה זה " קיבלתי כרטיס חינם"? חלילה אין לי שום דבר נגד אלה שקיבלו חינם אבל בכל זאת נראה לי מוזר....

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

אוטומוטור חילקו כרטיסים חינם כמעט לכל מי שעשה לייק לתמונה שהם מפרסמים בפייסבוק

לאומי עשו 1+1

להמשיך?

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם
דוכנים עם מכוניות...

לא מבין למה אתה תוקף אותו

 

תוקף אותו?! תגיד לי אתה שפוי? בסך הכל שאלתי שאלה...

 

עדיין לחלוטין לא מה שהיה בשנים הקודמות.

3 יבואנים בסה"כ ועוד כמה דברים מגניבים (הפיסקאר, תצוגת רכבי משטרה\צבא, סדנאות למיניהן).

תמורה לכסף זה אינדיבידואלי. אני לא הייתי משלם 100 ש"ח (אני עובד שם).

ושוב, אני משווה לתערוכות קודמות, וחבל.

 

אתה משווה לשנים קודמות?

אז איך אתה מסביר שכמות המתבכיינים בשנים הקודמות היתה גדולה מזו השנה, אם בשנים הקודמות היו תערוכות טובות יותר?

 

 

בקיצור, זה לא שיש פה תערוכה בקנה מידה עולמי (אלוהים יודע שזה רחוק מזה שנות אור), אבל יש פה תערוכה כלשהי אחת לשנה במחיר שכולנו יכולים להרשות אותו ובוא לא ניתמם. לא מושלם אבל זה מה שיש. צריך לדעת לנצל את המיטב מהקיים.

פורסם

הייתי היום ודווקא היו המון רכבים מעניינים ב... חנייה של פארק הירקון.

 

ועכשיו ברצינות- ביזיון

אחריי האכזבה בשנה הבטחתי לעצמי שקודם כל אני אקרא את התגובות בפורום ולפיכך אחליט אם ללכת או לא

חברה שלי, (שנה ראשונה יחד) שיודעת שאני אחובב רכב, החליטה להפתיע אותי וקנתה זוג כרטיסים דרך המבצע של לאומי קארד 1+1

 

חשבתי לעצמי שיהיה נחמד להעביר יום חופש בחול המועד מה גם שמדובר בחצי מחיר והלכנו.

 

תצוגה של ניידות משטרה, כיבוי אש וכלים של צה"ל- זו לא תערוכת רכב אלא משהו שאולי מתאים ליום העצמאות

תצוגת רכבי אספנות -נו באמת... זה קיים ובחינם בכל המפגשים של מועדון ה-5 ושם אפשר להתקרב בכיף ולגעת.

 

סדנאות לשיפורי רכב- זה נחמד אבל אי אפשר לבנות על זה תערוכה.

 

3 יצרניות בלבד שהציגו (אופל, קיה, ו-Ferrari) ואפילו הן לא הציגו את כל הדגמים.

ולא אשקר אם אגיד שמרוב הצפיפות לא הצלחתי לראות את דגמי Ferrari שנסעו בביתן.

 

אני גם מאלו שמגחכים על אלו שכל שנה הולכים ואז מתבאסים, אבל הפעם הם באמת עברו את הגבול לדעתי.

תעשו לעצמכם טובה ותחסכו מעצמכם את הביזיון השנתי הזה שנקרא "אוטומוטור".

פורסם

תצוגת רכבי אספנות -נו באמת... זה קיים ובחינם בכל המפגשים של מועדון ה-5 ושם אפשר להתקרב בכיף ולגעת.

.

 

בשביל מה יש צורך לגעת ברכב?

אני בטוחה שגם המציגים במועדון ה 5 בנוקיה ובכל מפגש לא אוהבים את הרעיון של מישוש וליטוף הרכבים שלהם.

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

לקחתי את שני הבנים, שניהם נהנו, במיוחד הקטן. בכל זאת,להתחפש לכבאי ולהיכנס לכבאית,או להיות בתוך ניידות משטרה,זו אטרקציה לגיל 3.5

בכלל היו שם המן נשים וילדים קטנים, ובהחלט מדובר בבילוי משפחתי יקר, ולא בתערוכת רכב.

אין לנו על מי לסמוך,אלא על ABS,ESP ושאר צירופי האותיות באנגלית.

פורסם

אתה משווה לשנים קודמות?

אז איך אתה מסביר שכמות המתבכיינים בשנים הקודמות היתה גדולה מזו השנה, אם בשנים הקודמות היו תערוכות טובות יותר?

 

 

בקיצור, זה לא שיש פה תערוכה בקנה מידה עולמי (אלוהים יודע שזה רחוק מזה שנות אור), אבל יש פה תערוכה כלשהי אחת לשנה במחיר שכולנו יכולים להרשות אותו ובוא לא ניתמם. לא מושלם אבל זה מה שיש. צריך לדעת לנצל את המיטב מהקיים.

אני הראשון שמברך על כל פרוייקט מוטורי שמתקיים בארץ גם אם זה מפגש אודיו של 3 ולוסטר.

אני באמת מאמין שזה דבר חיובי וחיוני, ועובדה שאנשים קונים מגיעים וגם נהנים!

חבל לי שיבואנים אחרים מדירים את גלגליהם מהתערוכה, ועם כל התלונות שהיו בשנים קודמות - תסכים איתי שהיה מגוון יותר...

 

בכל מקרה אני מעריך את מי שכן הקים וארגן ותרם והגיע, מקווה ששנה הבאה נראה יותר יבואנים.

Citroen C4 2.0 SX-PK

Renault Clio ​Sport 172 ph2

פורסם

הלכתי היום , לא הייתי בתערוכות קודמות , היה נחמד מאוד חבל רק יש לתערוכה המון פוטנציאל , המופעים המוטורים היו נחמדים אך מעט מסורסים , סה"כ בשביל 50 ש"ח שווה ללכת ביקור נחמד מאוד .

פורסם

אז איך אתה מסביר שכמות המתבכיינים בשנים הקודמות היתה גדולה מזו השנה, אם בשנים הקודמות היו תערוכות טובות יותר?

 

כנראה שאנשים למדו משנים קודמות לא להגיע לתערוכות נוספות בעתיד, לפי כך פחות תלונות :wink:

התערוכות הקודמות לא היו טובות יותר, הן היו פחות גרועות.

.When a man opens a car-door for his wife, it's either a new car or a new wife

טבלאות השוואה לפולישים,פדים ועוד.

פורסם

היה נחמד, קניתי מכשיר שקוצץ סלט.

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם
תוקף אותו?! תגיד לי אתה שפוי? בסך הכל שאלתי שאלה...

 

עדיין לחלוטין לא מה שהיה בשנים הקודמות.

3 יבואנים בסה"כ ועוד כמה דברים מגניבים (הפיסקאר, תצוגת רכבי משטרה\צבא, סדנאות למיניהן).

תמורה לכסף זה אינדיבידואלי. אני לא הייתי משלם 100 ש"ח (אני עובד שם).

ושוב, אני משווה לתערוכות קודמות, וחבל.

 

אתה משווה לשנים קודמות?

אז איך אתה מסביר שכמות המתבכיינים בשנים הקודמות היתה גדולה מזו השנה, אם בשנים הקודמות היו תערוכות טובות יותר?

 

 

בקיצור, זה לא שיש פה תערוכה בקנה מידה עולמי (אלוהים יודע שזה רחוק מזה שנות אור), אבל יש פה תערוכה כלשהי אחת לשנה במחיר שכולנו יכולים להרשות אותו ובוא לא ניתמם. לא מושלם אבל זה מה שיש. צריך לדעת לנצל את המיטב מהקיים.

אני שפוי. אתה סתם בא בטענות

התערוכה ב-2012 או 2010 היו לא רעות במונחים שלנו.

 

מה אני רוצה בסכום של 95 שקל?

אני אכתוב מה מקבלים בז'נבה ב60 שקל ונגזור מזה:

1. כרטיסי נסיעה באוטובוס לתערוכה - אין בעיה, ויתרתי

2. כמעט כל יצרן אפשרי - עזוב קואניגסג, פאגאני ובוגאטי, שתהיה נציגות רק למה שיש לו יבואן בארץ

3. דגמי קונספט - אני מוכן שיציגו קונספטים מ2010-2013 ולא הכי חדשים שיש

4. השקות חדשות - השקות חדשות אבל בישראל, כמו שאופל עשו עם מוקה ואדם

 

עזוב, הם השאירו את רחוב המסגר בחוץ - עדיף שכבר היו מביאים אותו

 

הבנת את הכיוון?

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

הסבר שלי? ישראלים בכיינים. הולכים כדי להתבכיין.

אל תשווה לג'נבה כלום אתה לא בג'נבה אתה בישראל.

ודי כבר עם ה-95 ש"ח האלה, אנשים ספורים שילמו את הסכום הזה.


×
×
  • תוכן חדש...