Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4484 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אשמח לעזרה כי משהו מוזר קורה לאחרונה (לצורך דיוק- אני מתגורר בחו"ל).

ספק האינטרנט שלי מספק לי אינטרנט דרך חיבור pppoe ללא מודם. כלומר, בדירה יש לי רק ראוטר.

מעל שנה הכל היה טוב ויפה והראוטר סחב ללא שום בעיה שני ניידים, 2 טאבלטים ו-3 סלולרי ללא מצמוץ.

לפני כחודש התחילה בעיית ניתוקים של ה-wifi. שינוי ערוץ, סיסמא וכו' כולם לא עזרו.

מדובר על ראוטר dlink dir 615 C2 עם קושחה של dd-wrt גרסה 14896.

ניסיתי לשדרג גרסה - לא עוזר ואפילו הרע את המצב.

אציין שלדעתי אין מדובר בבעיית ISP היות והחיבור לספק לא נופל אלא רק ה-WIFI. המחשב הנייד הוא הנפגע העיקרי מכך וניתן לראות שאחרי כ-30 שניות, החיבור חוזר אליו.

למה יש לי dd-wrt על הראוטר - הקושחה המקורית לא הצליחה להתמודד בצורה טובה אפילו עם נייד וסלולרי בודד.

אם זה מוסיף משהו - ברטואר יש צ'פ של atheros.

מהירות מוצהרת של הספק היא 24 מגהביט אבל בבדיקה של speedtest אני מקבל סביב ה-12 (חייבים לציין שזה בחיבור אלחוטי ולא ייצא לי לבדוק עדיין בחיבור קווי).

מחיפוש ברשת, עלתה אפשרות שאולי מדובר בבעיית AES ב-WPA2 אז שיניתי את זה שיהיה רק TKIP במקום TKIP+AES אבל ופה הסימן שאלה - הכל היה בסדר עד לפני חודש גג חודשיים. הדבר היחיד שהשתנה בזמן הזה הוא שמחשב נייד אחד מת ונוסף נקסוס5 למלאי המכשירים שעושים שימוש ב-WIFI.

אחרי שכבר ניסיתי כל מיני דברים, אני פונה אליכם לעזרה לפני שאני צובע בכחול את הראוטר ומעיף אותו לים.

תודה מראש לעוזרים

ליאור

Veni Vidi Vici

פורסם

כאשר יש התנתקות של האלחוטי אין הפרעה כלל של הקווי ?

לגבי ה24 מגה, זה בגלל שיכול מאוד להיות שההתקן שבו אתה גולש הוא עם תקן G או לא תומך N "מלא" (300+)

נסה שוב פעם הצפנת רשת שונה, איך הניתוק של האלחוטי בא לידי ביטוי ?

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם

המחשב הנייד מתנתק בוודאות, כרטיס הרשת פשוט מאבד סיגנל מהראוטר.

למה הבעייה התחילה פתאום ? לפני כן היה צריך לעשות ריסטרט פעם בשבוע בממוצע.

Veni Vidi Vici

פורסם

מוצר חלש, גם רכיבים אלקטרונים מתבלים עם הזמן, כמובן שגם הקליינטים מתבלים

 

תשלב את כל זה וזה בדיוק המצב שאתה מתאר

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

בינינו ברור שהפתרון עם הכאב ראש הכי קטן זה ללכת לקנות ראוטר, כמה כבר עולה ראוטר היום ?

(איפה אתה נמצא ?) בסביבות ה20$ בכל מקום ויש ראוטר חדש שישרת אותך עוד תקופה.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם

אוקיי, מה כדאי לקחת על מנת שיהיה טווח קליטה סביר, יציבות טובה (למינימום 6 מכשירים) ועם תמיכה של dd-wrt (הממשק שלהם מעולה ובעל הרבה יותר אופציות קינפוג מאשר המקורי - לפחות בדילינק) ? צריך נטו ראוטר ללא מודם בתוכו.

Veni Vidi Vici

פורסם

לדעתי אין בכלל מה להסתבך עם ddwrt

זה לא שיש לך פיצרים מנדטוריים שהרשת הביתית שלך לא תתפקד בלעדם

 

פשוט קנה את הלינקסיס שנכנס לך בתקציב, חבר לחשמל, תן ססמת wpa2 וחזור בשלום לשגרה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

ה DLINK האלו, פשוט כבר לא עושים מוצרים טובים.

שום מוצר שלהם לא שר אצלי יותר משנתיים.

פח ולקנות חדש...

הלנקסיס מאוד יקרים.

אני קניתי ASUS ומאוד מרוצה.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

לי יש נסיון טוב מאוד עם TPLINK (עם הקושחות המקוריות)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

ראוטר נחמד מאוד !! עובד מצויין ולא קורס תחת עומס של 7 מכשירים שמחןברים ביחד על 10 מגה אינטרנט.

מכרתי מלא בחנות כאלה. הוא נותן תמורה מעולה למחיר שלו.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

×
×
  • תוכן חדש...