Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4482 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום אני חדש פה ואני אשמח לקצת עזרה

התחדשתי קאיה פיקנטו ספורט 2014 כלומר יש לי 3 דלתות

אני יודע שהרמקולים מקדימה צריכים להיות 4'' אבל לא יודע כמה צריך מאחורה בגלל שאין דלת והם פשוט בתוך דפנות של הרכב.(ברגיל אני יודע שזה 5.25 ואפשר להרחיב ל6.5)

קצת קראתי פה והבנתי שבגלל שהרמקולים מאחורה לא על הדלת אז בידוד הוא לא כזה קריטי לי וגם לא נראה לי שיש לי תקציב לזה.

אני מחפש המלצות של רמקולים קדמיים קומפוננט או רגיל מה שתגידו שעדיף, מגבר או סאב אקטיבי (בכל זאת בגז קטן יחסית) וסאב בעדיפות לסאב קטן של 8'' שיתפוס כמה שפחות מקום אין בעיה שגם לא יהיה סאב אם אין בזה צורך.

לא מבין בזה בכלל

ברכב כבר שודרג הרדיו המקורי למוטלמדיה של ROADROVER ע''י החברה אין לי מושג איזה דגם כי לא רשום שם בשום מקום

הצליל שיש כרגע נוראי ואני מחפש שיהיה צליל נקי עם קצת באס

שומע בעיקר מיין סטרים טראנסים ורוק/פופ

אין לי שום בעיה להביא חלקים מחול אם זה יוצא יותר זול.

עריכה אחרונה על ידי dodo017
פורסם

ה -ROADROVER יותר טובה מהמקורית אבל עדיין לא מדובר במכשיר שהוא פאר היצירה

וגם לו אין יציאות RCA למגבר כך שאתה תצתרך מנחת ,מה שאני הייתי עושה זה ללכת על

קומפוננט 4 +רמקולים 6X9 על המגש מאחורה ללא סאב.

הצעה טובה יכולה להיות :

מורל וירטוס 402

מורל טמפו 6X9

מגבר Rockford R3004

פורסם

AUDIO KING

דבר ראשון תודה

לגבי הרמקולים מאחורה אני לא כל כך רוצה לחתוך את המגש

לשים רמקולים בדפנות של 6.5 יהיה ממש רע?

ולגבי המולטימדיה אני חושב שכן יש לה הכנה למגבר אם הכוונה לחוטים שיוצאים ממנה אז יש אחד שרשום עליו amp+ אם אני זוכר נכון

ואם אני טועה אתה יכול להסביר מה זה מנחת?

תודה מראש.

פורסם

לגבי הרמקולים,

מטעמי תקציב חשבתי שאולי עדיף לי ללכת על מורל DOTECH OVATION בקדמי כי הם קצת יותר זולים.

הבנתי שזה דגם יותר ישן אבל מבחינת תפוקה לפי הנתונים זה אותם נתונים כמו בוירטוס 402, תקנו אותי אם אני טועה כמובן.

שוב אני לא מבין בזה בכלל חוץ ממה שאני קורא פה בימים האחרונים.

מצטער שהגבתי פעמיים ברצף לא הצלחתי לארוך את הקודמת:shock:

פורסם

רמקולים קוואסליים בדפנות 6.5 יתנו לך תוצאה מאכזבת בתחום הבאס ולא הייתי ממליץ לעשות זאת.

אם אתה לא רוצה לחתוך את המגש המקורי אתה יכול לבנות מגש מעץ MDF.

גם דוטק אוביישן 4 הוא סט טוב במידה ואתה מוצא במחיר נמוך יותר.

פורסם

זה לא רק הקטע של לחתוך את המגש,

אני פשוט מעדיף שהרמקולים יהיו נסתרים ולא בולטים מטעמי פריצות לרכבים בישוב שלי.

לגבי המגבר מצאתי את המגבר שאתה רשמת לי באיבי בשני דגמים שונים עם אותו שם אני ישמח שתגיד לי לאיזה התכוונת.

ואם 300W שזה התפוקה שלהם לא יהיה נמוך מדי יחסית לרמקולים? של מורל שהתפוקה שלהם היא 100W שבעצם אני לא ינצל את המיטב מהרמקולים?

 

מגבר ראשון

http://www.ebay.com/itm/Rockford-Fosgate-R300-4-300W-Prime-Series-4-Channel-Class-AB-Car-Amplifier-Amp-/360874540659?pt=Car_Amplifiers&hash=item5405cc7e73

 

מגבר שני

http://www.ebay.com/itm/ROCKFORD-FOSGATE-R300X4-AMP-4-CH-600W-MAX-COMPONENTS-SPEAKERS-TWEETERS-AMPLIFIER-/121080851263?pt=Car_Amplifiers&hash=item1c30fb2b3f&vxp=mtr

 

בנוסף כמה חברים שאני בספק עד כמה הם מבינים בעניין אמרו לי שעדיף לקנות את כל הרכיבים מאותה חברה לתאימות מושלמת כלומר מגבר רמקולים והכל, אני אשמח לדעת עד כמה זמן נכון.

פורסם

R300X4 זה דגם חדש יותר

אם כך אתה יכול לחזור לאופציית הסאב ולהתקין קוואסליים במיקום המקורי מאחור כמו למשל מורל טמפו קוואקס.

אתה יכול ללכת על סאב מורל פרימו בגודל 8-10-12 כרצונך ,אתה יכול ללכת על מגבר 4 ערוצים ולהגביר האחוריים ע"י הרדיודסיק

או ללכת על מגבר 5 ערוצים אם נכנס לך בתקציב.

פורסם

שוב תודה על העזרה

אני חושב שאני יקנה את הrockford 300x4

קומפוננט קדמי של מורל דוטק.

חשבתי אולי בגלל שאני לא רוצה סאב ללכת על קומפוננט 3 חלקים ואז יהיה לי וופרים מה אתם אומרים על זה?

אני לא סגור לגבי מה לקחת כרמקולים אחוריים אשמח להמלצה ואם לקחת 5.25 או 6.5 ואיזה סוג

כרגע החלטתי לוותר על הסאב מאחורה מטעמי תקציב ומקום, ניסיתי לשים סאב של חבר של 10'' וזה פשוט תופס לי יותר מדי מקום(סתם הנחתי את הקופסה)

השאלה זה האם בעתיד אני ירצה לאוסיף סאב צריך לקנות עוד מגבר או שפשוט עדיף לי עכשיו לקנות מגבר 5 ערוצים?

ולגבי כל החיבורים אני ישמח להמלצה של קיט הרכבה ומה צריך להיות בו בדיוק.

אני יודע שאסור להמליץ על מתקינים אז אני רק אשאל בסוף שיהיה לי את כל החומרים פשוט ללכת עם הכל למתקין ולקבל הצעת מחיר?

אני אשמח לקבל הערכה של כמה זה יצא כדי שלא יעבדו עלי.

פורסם

לא הייתי הולך על סט 3 חלקים סט כזה הוא יקר לכשעצמו

ובנוסף אתה תצתרך לבצע עבודה על הדיפונים להתקנת המידבאסים וזו עבודה לא זולה.

סט אחורי במצב שבו אין לך סאב רק 6X9 גם אם תיקח 6.5 מעולה עדיין יהיה לך חוסר משמעותי בבאס.

תרכוש מגבר 4 ערוצים טוב זה יהיה מספיק לך ,סאב או מגבר נוסף תמיד אפשר להוסיף בעתיד.

רצוי קיט 4 גייג מבית טוב ,אתה לא חייב לרכוש אותו ואולי אף רצוי שלא תרכוש ,כל מתקין שמכבד את עצמו מחזיק

אביזרי התקנה אין צורך להגיע עם קיט ,מה שאתה צריך לדרוש זה

התקנה של המגבר על פלטה MDF עם עבודה נקיה של חיווט מאחורי הפלטה

כבל מתח בעובי 4 גייג אמיתי {ולא כזה שרק מוצהר כ-4 גייג}

כבל RCA בסיסי מבית טוב ,סטינגר\רוקפורד \JL\אודיסון-קונקשן \מונסטר כייבל

חיווט לרמקולים בעובי 1.5 ממ לפחות.

 

חשוב מאוד כיוון שהמערכת שלך מגיעה ללא יציאות RCA

להשקיע במנחת איכותי.

 

בנוגע למחיר כל בעל מקצוע מתמחר את העבודה שלו באופן אחר

כך שלא ניתן לתת לך אינדיקציה מדוייקת ,הדבר הטוב ביותר הוא לקבל מספר הצעות

ממספר בתי עסק בהתאם למפרט הכללי שציינתי ולהשוות בניהם.

×
×
  • תוכן חדש...