Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דוד חשמל


מרטין מקפליי
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4500 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

על איזה דוד חשמל אתם ממליצים למשפחה עם שלושה ילדים (לצערי הרב גג הבניין פרטי ולכן אין אפשרות לדוד שמש) - מיקום הדוד יהיה בצמוד לתקרה בתוך חלל חדר האמבטיה ויוסתר על ידי הנמכת גבס

 

ומה לגבי חמם מהיר בדוד (הגליל מסביב לגוף החימום) - כן או לא ? הבנתי שהדעות חלוקות בנושא ואשמח לקבל מידע מבעלי ניסיון

פורסם

הנסיון האישי שלי - כרומגן. היה לי דוד ששימש אותי כ-15 שנה. מדובר בדוד חשמל אנכי 150 ליטר. כמובן שהיה צריך מדי פעם בהחלפת גוף החימון והחמם המהיר.

הרעיון של הסתרת הדוד בהנמכת גבס בעייתי - אתה זקוק לגישה לדוד הן כדי לאתר בעיות והן כדי לטפל בו.

איזה דוד יש לך כעת והיכן הוא מותקן? האם הוא מספק את הצרכים?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

היום הדירה לפני שיפוץ כללי, אינני יודע איזה דוד חשמל יש שם אבל הוא דוד אופקי בן קרוב ל 20 שנה

לדירה אין מסתור כביסה או מרפסת לאמבטיה בה ניתן להסתיר את הדוד

כיום הדוד מותקן בצורה אופקית מעל גג הדוש (שהולך להפוך לאמבטיה במהלך השיפוץ)

פורסם

אנימבין שמדובר בדירה ישנה וצפופה, ולכן יש קושי במיקום הדוד.

בדוק אפשרות לדוד יותר קטן אשר מתחמם יותר מהר. וכמובן בדוק היטב את סוגיית הבטיחות בחשמל בדוד המותקן בחדר האמבטיה - אולי מישהו מהארכיטקטים או מבעלי המקצוע בפורום יוכל להאיר את עיניך. מכל מקום - דוד חשמל הוא מכשיר המצריך טיפול ואחזקה, לכן חשוב שיהיה נגיש.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

זה בית רב קומות? מה זה הגג פרטי? ואין מקום לדוד עם קולטים?

שתבין שדוד + קולט =חסכון של מאות שקלים בשנה חשמל !!!

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

Soundman - מה שאתה כותב נכון לבניה שבה דודי השמש מתוכננים ומותקנים בעת הבניה. בדירה שבה אין תשתית לדוד שמש מדובר גם בקבלת הסכמה מהשכנים ומהרשות המקומית, ווגם בהתקנה לא פשוטה ולא זולה, סביר שלא תשתלם אלא לאחר שנים רבות, אם בכלל.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ממליץ על כרומגן, עעובד נהדר וגם שומר על המים החמים עד השימוש היטב.

יש לו גם תקן של מי שתייה- לא יודע מה יש לאחרים.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

במידה והוא קומה ראשונה ויש 5 קומות מעליו אתה צודק.

במידה ויש קומה אחת או שתיים. ניתן לבקש אישור מהשכנים. התוספת של הצנרת / והעבודה תהיה זניחה אחרי הוא לא יהיה צריך להדליק דוד חשמלי במשך חצי

שנה בערך.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

פות"ש ציין שהגג מוצמד לאחת הדירות - למה שבעל השטח יאפשר לו להתקין דוד בשטח פרטי? האם איית מנדב שטח פרטי שלך טוב דוד של שכן?

שנית - תריך גם אישורי שכנים ורשות מקומית, תהליך צריך מהגשת תוכניות, עולה לא מעט כסף ועלול לארוך חודשים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לאחר בירור עם השכנים שמחזיקים בגג - הם מסרבים להתקנת דודי שמש בשטח הפרטי שלהם (ואני יכול להבין אותם)

מדובר בבניין בן 5 קומות שנבנה בסוף שנות השישים - לפני החוק שחייב בניינים כאלו בדוד שמש

 

איפה כדאי למקם דוד חשמל בדירה בה אין מרפסת לאמבטיה ואין מסתור כביסה מחוץ לבית ?

 

לגבי דוד, אני חושב על כרומוגן 150 ליטר

http://www.chromagen.co.il/%D7%A7%D7%98%D7%9C%D7%95%D7%92-%D7%9E%D7%95%D7%A6%D7%A8%D7%99%D7%9D/%D7%93%D7%95%D7%93%D7%99-%D7%97%D7%A9%D7%9E%D7%9C/%D7%93%D7%95%D7%93-%D7%97%D7%A9%D7%9E%D7%9C-150-%D7%9C%D7%99%D7%98%D7%A8

מה דעתכם עליו ?

פורסם

איני מכיר את תקני הבטיחות של מערכת גז, אבל היא כנראה יותר בעייתית מבחינה זו. חייבים להתקין אותה בחלל נפרד וכו' וכו' וכו'. אפשר לברר, אבל לפני שמתחילים בשיפוץ (כדי להניח תשתיות בעת השיפוץ) ולאור תיאור הדירה אני די פסימי לגבי היכולת להתקין מערכת כזו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מערכת חימום בגז זאת מערכת מדהימה, מאוד נוחה ומשפרת את איכות החיים במהלך חודשי החורף בצורה מדהימה. אין על כך וויכוח.

 

אבל מה? מתקן חימום בגז יעלה לך באיזור ה 2,000 שקלים + יש להתקין אותו בדרך כלל במרפסת השירות עם צנרת אשר מוציאה את גזי הפליטה אל מחוץ לדירה, די פשוט ולא משהו מסובך כלל.

 

במידה ואתה בודק, תצמד לדגמי ה "טורבו" ולא הדגמים הזולים והנחותים יותר. על כך כבר יסבירו לך בחברה.

 

לגבי המכשיר עצמו? המכשיר יודע לווסת את צריכת הגז שלו בהתאם לכמות המים הזורמים בו, הגעה לטמפ' ראשונית שאתה קובע בצד הדיגיטלי שלו, היא זהה ללא הבדל לאיך פתחת את הברז, רק לידע כללי כן.

 

נדבר קצת בכסף ונשמיד כמה מיתוסים?

 

דירת 5 חדרים + 5 אנשים בדירה + בישולים = 270-300 שקל גז בחודשיים = 140-150 שקל בחודש גז. בדרך כלל זה כולל גם 2 מקלחות לכל אחד ביום.

פורסם (נערך)

לפי התאור לפות"ש אין מרפסת שירות, שכן, אילו היתה כזו, הו היה מתקין בה את הדוד החשמלי.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

עבור דוד שמותקן בתוך הדירה, לשסתום בטיחות-אלחוזר יש חשיבות קריטית במיוחד, הרבה "בעלי מקצוע" נוטים לחסוך את העבודה ולא להתקין את אביזרי הבטיחות הללו, שים לב.

×
×
  • תוכן חדש...