Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4501 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תמיד רציתי לפתוח ערוץ ביוטוב ולעשות סירטונים על משהו שיעסיק אותי ויעניין אולי גם אחרים. מאז שנודע לי שגוגל גם התחילו לשלם עבור הסרטונים האלו הרצון שלי גבר אפילו עוד יותר.

 

אז יצרתי לי סוף סוף פינה שקטה במרחבי היוטוב, והקצאתי מספר שעות פנויות לטובת העניין אחת לשבוע. התחלתי ללמוד דברים חדשים ולנסות משהו ש"תמיד כדאי שיהיה"...

 

נוסף על כך, פלא פלא, עושה רושם שהסירטוני שטויות שלי גם יוצרים עניין כלשהו. לא ציפיתי כלל שהסרטון הראשון יצבור כ1500 צפיות תוך שבועיים ראשונים. כ-25 חבר'ה מצאו לנכון גם להרשם לערוץ ולקבל מנת וידאו שבועית טרייה ישירות מהיצרן.

 

יוטוב גילה את החגיגה ואפילו רמז לי שהוא נורא רוצה לעשות אותי עסקים ואפילו הציע באדיבות להקרין פרסומות לצד הסירטונים שאני מעלה.

 

כמובן שלא יכולתי לסרב לאדון הנכבד, מי אני בן אנוש קטן שמטרתו להשמיע קליקים של עכבר מחשב שיסרב? מה גם שפרוטה או שניים תמיד טוב שיהיה בכיס.

 

אלא מה, מאז חתימת ההסכם, כבר שבוע+, אני רואה פרסומות מופיעות פה ושם אבל הכסף לא מגיע. מרגיש מרומה ממש. אז לפני שאני שולח לבחור המגגל, מישהו שיגגל ממננו כמה גיגולים שהוא חייב לי, רציתי להתייעץ עם חוכמת האופטופיק האינסופית.

 

מה עשיתי לא נכון ומדוע המיליונים המובטחים (55% הכנסות מהפרסומות) עדיין לא הגיעו?

 

 

רב תודות, רות סוף.

 

אה. לכל המעוניין, הערוץ שלי כאן.

פורסם (נערך)

ערוץ שמרוץ, לאישתי אין ידיים מטופחות כל כך.

 

בכל אופן, לא חשבת לפנות עם השאלה ליוטיוב?

בטוח יש איזה חלק בחוזה שמסביר את הנושא.

 

נ.ב

נסה גם באנגלית, אתה מפספס נתח שוק רציני.

עריכה אחרונה על ידי ExoduS

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

קרא בעיון את הסעיף של ההכנסות מפרסומות. זה שהן רצות להן שם ברקע, לא אומר שזה אמור להכניס לך כסף אוטומטית במידה והמודל הוא pay-per-click.

וגם אם המודל הוא אחר, יש מצב טוב שאת הכסף תראה אחת לחודש או אחת לתקופה במידה ולא הצטבר מספיק כסף על מנת להעביר אותו (מבחינת יוטיוב\גוגל\מי-שזה-לא-יהיה-שקובע-שרירותית-את-המספרים).

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אני מכיר רק את כלי מילות המפתח של גוגל. אולי עם גוגל אנליטיקס ניתן להגיע לתוצאות מפורטות יותר.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אלא מה, מאז חתימת ההסכם, כבר שבוע+, אני רואה פרסומות מופיעות פה ושם אבל הכסף לא מגיע.

 

אתה מצפה להעברת כסף יומית?

אני לא הייתי מצפה לראות העברה לפחות עד סוף חודש קלנדרי, אבל זה רק אני.

מתחדשת*

פורסם

אני יודע שבמספר צפיות מסוים מקבלים כסף. נניח, מיליון צפיות=כמה אלפי שקלים.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
ערוץ שמרוץ, לאישתי אין ידיים מטופחות כל כך.

 

בכל אופן, לא חשבת לפנות עם השאלה ליוטיוב?

בטוח יש איזה חלק בחוזה שמסביר את הנושא.

 

נ.ב

נסה גם באנגלית, אתה מפספס נתח שוק רציני.

 

אני אקח את עניין הידיים בתור מחמאה :shock:

 

באנגלית אני עילג רציני, עם כמות הדיסלייקים שאני אקבל אפשר יהיה למלאות את החצי המזרחי של מכתש רמון.

אבל היי, יש שם כתוביות משקעות ואפילו בלי שגיות כתיב! נראה לי..

 

קרא בעיון את הסעיף של ההכנסות מפרסומות. זה שהן רצות להן שם ברקע, לא אומר שזה אמור להכניס לך כסף אוטומטית במידה והמודל הוא pay-per-click.

וגם אם המודל הוא אחר, יש מצב טוב שאת הכסף תראה אחת לחודש או אחת לתקופה במידה ולא הצטבר מספיק כסף על מנת להעביר אותו (מבחינת יוטיוב\גוגל\מי-שזה-לא-יהיה-שקובע-שרירותית-את-המספרים).

 

אתה מצפה להעברת כסף יומית?

אני לא הייתי מצפה לראות העברה לפחות עד סוף חודש קלנדרי, אבל זה רק אני.

 

נכון, את הכסף ניתן למשוך אחת לחודש, אבל בדף Analytics אני רואה בינתיים רק '0.00$'.

 

אני יודע שבמספר צפיות מסוים מקבלים כסף. נניח, מיליון צפיות=כמה אלפי שקלים.

 

התשלום הוא עבור קליקים על הפירסומות, ועל כל קליק יש תעריף שונה (סוג הפרסומת, מחיר שלה וכו').

בממוצע מדובר על כ2-3 דולרים עבור כל 1000 צפיות.

 

 

אשמח לשמוע דעות נוספות מבעלי ניסיון. הרי אין מצב שאין פה אף אחד עם איזה ערוץ או שניים ביוטוב, נכון? :-)

פורסם

אני לא יודע בדיוק את התשובה אבל הקלקתי על הסרטונים שתקבל כמה פרוטות ותקנה ל 206 שלך משהו נחמד, אולי חידוש פנסים :D

ואני חושב שב Analytics

לא ידווחו לך על כל קליק שהכניס לך כמה סנטים$.

Miata ND2

 

פורסם

אם כבר העלת את הנושא, אני אשתף למען הדורות הבאים - מה בידיוק בודק גוגל וכיצד הוא מעריך את איכותו של הסרטון.

 

א. התקופה הכי קריטית עבור הסרטון אלה הם ה12-48 שעות הראשונות.

ב. כמות הלייקים כמובן, וכמות הדיסלייקים (שפשוט הורגות את הסירטון).

ג. כמות הShares שנעשו דרך היוטוב, כמות השיתופים העקיפים (כאשר משתילים סירטון בתוך דף פורום למשל).

ד. חשוב מאוד: משך הצפיה בסרטון, אם רוב האנשים צופים בסרטון עד ההסוף זה ביג לייק, מנגד אם כולם סוגרים על השניות הראשונות זה הורג את הסרטון לגמרי.

 

מעריכים כי כל הדברים האלה משפיעים על "ציון" שגוגל נותן לסרטון ולפי הציון הזה הוא כבר יבחר כיצד לקדם אותן. סירטון איכותי יופיע תמיד לצד הסרטון המוקרן תחת הסרטונים ש"מומלצים עבורך", ויקפוץ גם בסוף הסרטון הנוכחי שהסתיים (כמובן לרוב רק אם רואים סרטון בנושא דומה).

 

 

אם מישהו יודע דברים נוספים, אשמח להחכים :-).

 

 

נב. - הפנסים עברו ליטוש, אל דאגה! אתה מוזמן להציץ בשרשור הגדול שעוסק בזה.:wink:

×
×
  • תוכן חדש...