Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא רומיאו 4C הגיעה לישראל


eran.yablonski
שימו לב! השרשור הזה בן 3750 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

רכבי על, עד ממש לא מזמן, היו בילתי אפשריים לנהיגה מנהלית יום יומית, זה היה סיוט!

 

אם קלרקסון אומר מה שבציטוט, זאת מחמאה גדולה מאוד ללמבורגיני.

 

אין פה שום קללה, אין מה להתגעגע לרעש מחריש האוזניים, לרעידות, לחום, לתנוחת הנהיגה מהקמה סוטרה, לידית ההילוכים שצריך יד ימין של שווארצנגר בכדי להסיט אותה, לפחות זה הלך טוב עם הרגל שמאל של שווארצנגר שהיית זקוק לה לתפעול ה"קלאצ' בטון" בתנועה עירונית/ פקקים.

 

זה בדיוק כמו להגיד שהפרארי החדשה מרגישה ב 100 קמ"ש כמו הג'ולייטה, זה גם נכון וגם אחלה מחמאה שבעולם.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 600
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אם פרארי מרגישה כמו ג'ולייטה ב-100 קמ"ש, זה בסדר. אם היא מרגישה כמו גולף ב-100 קמ"ש, זה לא בסדר. זו הייתה הכוונה. אפילו המנוע בפנדה שלי מרגיש "איטלקי" באופיו. הוא "טמפרמנטי" וגרוני ברעש שהוא מפיק. אם VAG היו מייצרים את הפנדה, היא כבר לא הייתה.. ובכן, פנדינו, כמו שמכנים אותה.

 

הגנים של VAG מורגשים בלמבורגיני והם באים על חשבון האיטלקיים. מה לעשות..

עריכה אחרונה על ידי Fkl0ster
:idea:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה ההבדל בין להרגיש כמו ג'ולייטה ב100 לבין גולף ב100?

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברמת הכניסה למותג אלפא, נראה לי שהם מקבלים בראש יפה מאוד מסיאט.

בהתייחס לזה שאיביזה בלבד מוכרת פי 2 יותר מכוניות מאשר כל מותג/ חברת אלפא רומאו, אני לא יודע אם מישהוא ב VAG מאוכזב.

 

ממתי מכירות זה מדד למצויינות בדברים שמותג אלפא מייצג?!

 

פיז'ו מוכרת הרבה יותר טוב ומצליחה כלכלית יותר מאשר כשייצרה את מכוניות הנהיגה הטובות בתולדותיה.

So...?!

 

אם על העיצוב של סיאט עוד ניתן להתווכח, על העובדה שהיא לא רק שלא קרובה להיות יצרנית של מכוניות ספורטיביות משובחות, ניתן להתדיין (היא רחוקה מהסטנדרט של זמנה), קשה לטעון שהיא לא נכשלת טוטאלית בבניית הזהות המותגית א-לה אלפא. היא לא ספורט-אלגנט, היא קפוצ'ון על קסקסט וטרנינג.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה ההבדל בין להרגיש כמו ג'ולייטה ב100 לבין גולף ב100?

 

או, זה בדיוק על מה שהשרשור הזה שאתה מגיב בו נסוב.. בכל אופן, אולי bar72 יוכל להשיב מנסיון.

:idea:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממתי מכירות זה מדד למצויינות בדברים שמותג אלפא מייצג?!

מי דיבר על מצוינות? דיברנו על לנגוס בנתח של אלפא.

אם על העיצוב של סיאט עוד ניתן להתווכח, על העובדה שהיא לא רק שלא קרובה להיות יצרנית של מכוניות ספורטיביות משובחות, ניתן להתדיין (היא רחוקה מהסטנדרט של זמנה), קשה לטעון שהיא לא נכשלת טוטאלית בבניית הזהות המותגית א-לה אלפא. היא לא ספורט-אלגנט, היא קפוצ'ון על קסקסט וטרנינג.

כשהחליט מי שהחליט ב VAG לקחת את סיאט לכיוון של לנגוס בנתח של אלפא, מעניין לו לעכוז מה מגזיני הרכב יגידו, מעניין אותו אך ורק גרף המכירות.

 

ובעיון בגרף המכירות של סיאט ובהתחשב בזה שלפחות חלק מהמכירות שלהם באות ע"ח אלפא, הם עושים עבודה טובה.

 

לעניין הספורט אלגנט מול הקסקט והטרנינג, בהתעלמות מוחלטת מדעות קדומות ומרחשי הלב, אני באמת שלא מבין במה הג'ולייטה כ"כ עדיפה על לאון (בדגמים מקבילים כמובן) ולמה אתה חושב שאין הרבה "לובשי קפוצון" שנוהגים במיטו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לעניין הספורט אלגנט מול הקסקט והטרנינג, בהתעלמות מוחלטת מדעות קדומות ומרחשי הלב, אני באמת שלא מבין במה הג'ולייטה כ"כ עדיפה על לאון (בדגמים מקבילים כמובן) ולמה אתה חושב שאין הרבה "לובשי קפוצון" שנוהגים במיטו.

זה מכיון שכפי הנראה לא נהגת לפחות באחת מהן. אני נהגתי. בשתיהן. סיאט לאון 1.8TSI DSG ואלפא רומיאו ג'ולייטה 170 TCT (וגם בידנית).

אני מסכים שמבחינת כ"ס לשקל הספרדייה מנצחת בנוק אאוט את הדרבי הלטיני, אלא שבכל שאר הפרמטרים היא יוצאת כשידה על התחתונה.

גם אם נתעלם לרגע מפרמטרים כגון שירות או אמינות, לג'ולייטה הגה עדיף פי כמה וכמה מונים מההגה האילם של הלאון, לדעת רבים היא נראית טוב יותר ובהשקעה שולית ביותר אפשר להביא אותה ל-200 כ"ס. מתיחת הפנים גם פתרה חלק מבעיות האבזור שאפיינו את הדגם היוצא.

 

שיהיה ברור: סיאט לאון זה רכב שממש אין לו במה להתבייש ובזכות המבצעים שהיבואן שלו יוזם לעתים קרובות הוא עיסקה כדאית מאוד לרכישה, אלא שבמבחן הנהיגה הוא פשוט אינו מצליח להכות את האלפא שוק על ירך.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מכיון שכפי הנראה לא נהגת לפחות באחת מהן. אני נהגתי. בשתיהן. סיאט לאון 1.8TSI DSG ואלפא רומיאו ג'ולייטה 170 TCT (וגם בידנית).

אני מסכים שמבחינת כ"ס לשקל הספרדייה מנצחת בנוק אאוט את הדרבי הלטיני, אלא שבכל שאר הפרמטרים היא יוצאת כשידה על התחתונה.

גם אם נתעלם לרגע מפרמטרים כגון שירות או אמינות, לג'ולייטה הגה עדיף פי כמה וכמה מונים מההגה האילם של הלאון, לדעת רבים היא נראית טוב יותר ובהשקעה שולית ביותר אפשר להביא אותה ל-200 כ"ס. מתיחת הפנים גם פתרה חלק מבעיות האבזור שאפיינו את הדגם היוצא.

 

שיהיה ברור: סיאט לאון זה רכב שממש אין לו במה להתבייש ובזכות המבצעים שהיבואן שלו יוזם לעתים קרובות הוא עיסקה כדאית מאוד לרכישה, אלא שבמבחן הנהיגה הוא פשוט אינו מצליח להכות את האלפא שוק על ירך.

 

מלבד הגה אני לא רואה עוד פרמטרים שציינת שבהם הג'ולייטה עדיפה.

עיצוב? עניין של טעם. אבזור? הלאון עוקפת גם את רוב מכוניות המנהלים באבזור ובטח ובטח שאת הג'ולייטה.

בגדול מלבד הגה עדיף באלפא, הלאון חזקה יותר, מאבוזרת יותר וזולה יותר. (ונראת טוב באופן כללי בלי להכנס לדקויות).

תקן אותי אם פספסתי משהו שרשמת שסותר את זה.

HONDA CIVIC hatchback-RED

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף לדעת אלעד. בבית היתה לאון טורבו 07 שהוחלפה בלאון טורבו 1.8 09 שהוחלפה בלאון טורבו 1.8 2011. אז נסיון הלאון יש! בתפקידי הקודם ניהלתי את סוכנות אלפא רומאו בת"א ולפני כן את סוכנות אלפא בחיפה. כפי שאתם יודעים לאלפא יש רק את המיטו והג'ולייטה למכירה כך שנסיון רב על הג'ולייטה- יש! אז אכן הלאון היא יותר עיסקה, האבזור רב יותר (תוקן במתיחת הפנים האחרונה) ויש יותר נסיון בשיפור הרכב אך למעט כל זאת ובטח ובטח ברמת הנהיגה ג'ולי עדיפה בכל פרמטר. החל ממהיגוי העדיף משמעותית, תחושת המיתלים תחת עומס, זוויות גלגול, מערכת DNA ועוד. השאלה אם העדיפות הזו שווה את הפרש המחיר המטומטם בזמנו =60K ש"ח. ההבדל נעוץ בכך שבתקופת המצבע הלאון תומחרה ב120K ש"ח כשתאכלס עם כל האבזור והביצועים זה רכב של 140K ש"ח קל.

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מלבד הגה אני לא רואה עוד פרמטרים שציינת שבהם הג'ולייטה עדיפה.

עיצוב? עניין של טעם. אבזור? הלאון עוקפת גם את רוב מכוניות המנהלים באבזור ובטח ובטח שאת הג'ולייטה.

בגדול מלבד הגה עדיף באלפא, הלאון חזקה יותר, מאבוזרת יותר וזולה יותר. (ונראת טוב באופן כללי בלי להכנס לדקויות).

תקן אותי אם פספסתי משהו שרשמת שסותר את זה.

 

אתה חוזר בדיוק נמרץ על מה שאמרתי: ציינתי לטובה את האבזור הנדיב של הלאון, את מחירה האטרקטיבי ואת הספק המנוע שלה (ושים לב: במצב סטוק, ללאון יש 160 כ"ס לעומת 170 לג'ולייטה, כך שגם מהבחינה הזאת, לפחות על הנייר, היא מפסידה). הבעיה היא שלמרות כל אלה, אני מצאתי את הג'ולייטה עדיפה עליה.

אני באמת מציע לך לבצע נסיעת מבחן בג'ולייטה ולכתוב את רשמיך ממנה לאחר מכן.

עריכה אחרונה על ידי אלעד

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב, לא טענתי שהלאון עדיפה.

 

טענתי ואני עדיין טוען שבשכלול כל הנתונים שציינתם (מחיר, אבזור, הגה, כ"ס וכו') ובשקלול גרפי המכירות של שתיהן, אני בכלל לא בטוח ש VAG מאוכזבים מאסטרטגיית ה" אלזו, מזיאט אנחנו נעזה אלפא רומאו הרגשטלט אין דויטשלנד".

 

אלעד,

נהגתי בשתיהן.

מעבר להגה, ההבדלים בהרגשה הכללית דקים ביותר, זה לא קיצוניות כמו, בא נגיד, בין הלאון למגאן RS.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהרהורי ליבי

 

לגבי ערכו של מותג כאן http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%95%D7%AA%D7%92

 

לא חשוב מה כותב עפר חשוב מה אומר הקהל ברגליים

 

אם הוא מוכן לשלם על מותג אלפא מחיר גבוה יותר מאשר על פיאט אז יש מותג גם אם הוא לא שווה את זה מבחינת האיכות ועוד שאר הפרמטרים בהם נבחן רכב.

 

כיוון שעסקו כאן גם בדת (אז מיד שוויון בנטל )ונגעו גם בPSA ופיאט אספר סיפור

 

שנת 1988 רוצה לרכוש רכב מסחרי בינוינ שישמש גם להסעת משפחת הנהג, לכן הבחירה נפלה על קומבי כלומר חלונות ולא כולו פח בצדדים.

 

הבחירה פיג'ו J5

 

שם פעמי לסוכנות פיג'ו פוגש שם את איש המכירות שהוא שנתיים מעלי בבית הספר היסודי. השמחה גדולה.

 

מסביר לו את צרכיי והוא בהגינות ( בכל זאת בוגרי אותו ביה"ס) שח לי כך

אין לי במלאי יגיע רק עוד מספר חודשים, המחיר הוא X.

 

לך לחבר שלי בסוכנות פיאט רכוש דוקאטו , זמין במלאי עולה X פחות כ 3%.

 

אני מה השתגעת?

 

אומר לי זה אותו האוטו בדיוק רק הלוגו שונה , המנוע של פיג'ו ( כך יהיה כתוב לך גם ברשיון ) הפח של פיאט.

 

מורכב במפעל של פיאט וסוף היום מחליטים האם לשים על את סממני הפיאט או את סממני הפיג'ו.

 

אני טוב

 

ואז הוא מוסיף את הפאנץ' ליין.

 

הצבא לא מגייס את הדוקאטו , את הפיג'ו כן

למה? כי הצבא אכל חארה מפיאט במלחמת יום הכיפורים , מאז הוא לא רוצה לשמוע על פיאט, ואילו פיג'ו זה טוב.

 

גם במחיר המכירה יד 2 היה פער בין שתי המכוניות לטובת הפיג'ו

כוחו של מותג

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

 

אם על העיצוב של סיאט עוד ניתן להתווכח, על העובדה שהיא לא רק שלא קרובה להיות יצרנית של מכוניות ספורטיביות משובחות, ניתן להתדיין (היא רחוקה מהסטנדרט של זמנה), קשה לטעון שהיא לא נכשלת טוטאלית בבניית הזהות המותגית א-לה אלפא. היא לא ספורט-אלגנט, היא קפוצ'ון על קסקסט וטרנינג.

תדמית ספורטיבית לא בונים ביום, ובטח לא איך שניסתה לעשות זאת פולקסווגן.

כשיצאה סיאט לדרך עצמאית בסוף 81' היא מצאה עצמה עם היצע שכלל גירסה ספרדית לפיאט 127, פיאט פנדה וקומפקטית חדשה שאמנם התבססה על הריטמו של פיאט, אך נאלצה לעבור סדרת שינויים שהרחיקה אותה מהמקור האיטלקי, על פי צו של בית משפט.

הרונדה של סיאט, שהוצגה בסוף 81' עשתה את הלא יאומן, והצליחה להיות גרועה אף מהמקור האיטלקי, משימה לא פשוטה.

המכונית העצמאית הראשונה של סיאט, האיביזה, הוצגה בסוף 84', ולמרות שהתבססה על רצפת הריטמו, הציעה מראה מושך ומחיר אטרקטיבי.

פולקסווגן החלו את ההשתלטות על סיאט בסוף שנות ה 80', בלי לדעת בעצמם למה הם מייעדים אותה, ומטבע הדברים הם הציעו מכוניות מקבילות פולקסווגן (טולדו דור ראשון ואיביזה דור שני) בתמחור נמוך יותר.

את המשבצת של המוצרים הזולים בקבוצה תפסה עד מהרה סקודה, ולכן VAG ניסו לתת נופך ספורטיבי לדגמי סיאט.

הבעייה שזה היה מעט מידי ומאוחר מידי, וכך נתפסה סיאט כעוד חברה שמציעה פולקסווגנים בזול ותו לא.

אודי היא סיפור שונה לחלוטין, ולכן זוכה היום להצלחה גדולה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע כבד ברכב קל מפספס את הפואנטה. שים לב כמה שוקלת האליז וכמה, למשל, האיבורה - הבדל של קרוב ל-400 ק"ג. מנוע גדול וכבד יותר גורר אחריו חיזוקים ותוספות גודל ומשקל אחרות. שים לב כמה התנפחה, אם כבר אנחנו בדוגמאות לוטוס, האספרי, לאחר שהחליטו לדחוף בה מנועים גדולים במקום 4 ציל' קלילים שהיו בה בהתחלה.

 

אתה צודק, אבל עדיין - כשאומרים מנוע 1700 הדבר הראשון שחושבים עליו זו משפחתית כלשהי ולא רכב ספורט

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3750 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...