Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4521 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

ברשותי פיג'ו 407. ברכב קיימת מערכת מקורית.

בעבר, לפני כמה שנים, הייתה לי מערכת מעולה באחד מהרכבים שהיו ברשותי, ומערכת זו נמצאת אצלי במחסן עד עצם היום הזה.

המערכת כוללת מגבר lightning audio בעל 4 ערוצים 1200 וואט. זוג רמקולים אחוריים של קיקר. קומפוננט קידמי של פוור אקוסטיק.

מייצב מתח. מגבר סאב 1000 ואאט. וסאב וופר קנווד.

לא הייתי הולך ומתקין את כל מערכת הזו. אבל בוא נגיד שלפחות חלק ממנה - הייתי שמח להתקין.

יש אפשרות לחבר את המערכת המקורית למגבר כזה?

 

ובכלל, איך תגיב המערכת המקורית של הרכב עם תוספות שכאלה?

 

לתשובתכם אודה,

פורסם
אתה צריך מנחת

 

תודה.

 

מה המחיר של דבר כזה?

 

ודבר נוסף, מה היית ממליץ לי להתקין מהמפרט שרשמתי כדי להגיע לרמה יפה של סאונד? אני כבר לא מחפש את הטירוף שהיה לי בעבר.

 

מחפש להינות ממוזיקה באיכות טובה.

פורסם

לכל אחד הגרה משלו לגבי עיכות הסאונד ולכן די קשה להגיד מה אתה מגדיר כטוב ומספיק.

מגבר לסאב 1000 וואט כמו שאתה מגדיר אותו לא נותן שום אינדיקציה לגבי המגבר,תן דגם מדוייק שלו.

אני אולי הייתי משאיר שני מגברים,אחוריים לרוב לא חייב בכלל ,כאשר יש סאב..לכן הייתי מתקין קומפוננט טוב יותר ואת הסאב,זה בחירה שלך וכמה אתה מוכן להשקיע במערכת שלך ...

הייתי מחליף סאב,קומפוננט.. לא ברור גם איזה מגבר יש לסאב.

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

כמו שנאמר מעלי, נא ציין דגמים מדוייקים של המגברים ולא יזיק גם של שאר הרכיבים.

יתכן ודגם המגבר שברשותך יודע לקבל כניסות מתח גבוה ולכן לא יהיה צורך במנחת חיצוני.

כמו כן, יתכן וניתן יהיה להסתפק במגבר 4 ערוצים בלבד, כאשר 2 ערוצים יחוברו לסט קדמי, ו-2 ערוצים נוספים בגישור לסאב.

יש לבדוק גם כי הרמקולים שברשותך אכן תואמים בגודלם לרכב.

פורסם

בוא נעזוב לרגע סאבים וכדומה.

 

אם אני רוצה שדרוג קטן, מבלי יותר מדי התקנות, איזה רמקולים בגודל 6 אינצ' הייתם ממליצים? מקסימום בתוספת מגבר קטן.

פורסם

המלצה על רמקולים זה סובייקטיבי ותלוי בסכום כסף שברשותך. אי אפשר להגיד משהו באוויר, מה שסביר לי,אולי הייה לא ריאלי עבורך.

תגדיר לעצמך מה אתה רוצה,רוב הסיכויים שמגבר שלך כן יתאים לצרכים שלך. אבל כאשר הכל האוויר,לא ניתן לתת חוות דעת ולהמליץ..

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

×
×
  • תוכן חדש...