Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התנגשות בבעל חי - נגרם נזק לרכב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4537 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא זכור לי שצחקתי.

כמו כן תקרא מה כתבתי, מי שתובע זו רשות הטבע, לא אמא של במבי.

 

במבי הוא עופר.

ה"בן" של האייל.

הצבי הארץ-ישראלי זו חיה אחרת לגמרי.

 

חבר שלך מתח אותך.

אין דבר כזה.

רשות הטבע והגנים לא תובעת על דריסת בע"ח, אלא אם זה בכוונה תחילה ובשטח שמורת טבע, וגם אם כן, זו לא תביעה אזרחית על ה"נזק" לבע"ח, אלא תביעה פלילית על סמך חוק צער בעלי חיים.

 

אני מניח שלא צחקת.

הבדיחה היתה על חשבונך.

ובכל מקרה- אם נפגעת - אני מתנצל בכנות.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עוד סיבה לנסוע לאילת רק בשעות היום.

 

אני תמיד יוצא מגוש דן בבוקר,

ובחזרה מאילת יוצא אחה"צ כך שמגיעים לבאר שבע עם אור אחרון.

 

מעדיף לנסוע מהר ולא להסתכן במקרים כאלו מאשר לנסוע לאט ובכל זאת להיכנס באיזה צבי...

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אני עושה את הנסיעה הזו אחת לשבועיים בערך עקב עבודה

תמיד מקפיד לנסוע את הערבה בחזרה לצפון באור ולא בחושך. וזה לא רק בגלל בעלי חיים אלא בטיחות

אני לא מעז לעקוף בערבה בחושך גם אם אני מזדחל אחרי משאית על 80 קמ"ש

 

עברתי את הערבה עדיין באור? אני רגוע.

פורסם

אה, ואם אתה נוסע לת"א אז למה בכלל לנסוע בכביש הערבה?

שום סיבה להיתקע מאחורי משאית ב-80 קמ"ש כשאפשר לנסוע דרך מצפה רמון ולהינות מנוף יותר יפה והרבה הרבה פחות תנועה...

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אני גדלתי במצפה רימון אי שם בשנות השבעים כך שאני מכיר טוב את הנוף והרוגע שיש שם.

בכל אופן לעיתים אני נוסע דרך מצפה רמון -מתי שאני יוצא ממש מוקדם מאילת (14.30 זה מוקדם)

מעבר לזה בניגוד לרוב אני כן אוהב לנסוע בערבה -מוזיקה טובה ברקע ואני לא מרגיש איך עוברים להם שעתיים.

 

נוסע אחרי משאית ב 80 קמ"ש זה סתם הייתה הגזמה בשביל לחדד את הסיכון שיש בעקיפה בערבה. (ככל למי שמחזיק הגה מבין על מה מדובר)

פורסם

וכשאתה יוצא יותר מאוחר - מה הסיבה לנסוע דרך הערבה?

זה לא חוסך זמן...

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

תודה רבה לכולם על העצות ההערות וההארות.

 

מסקנת הדברים:

לא לנסוע בלילה לאילת בשום פנים ואופן זה מסוכן וטיפשי!

 

אגב, לא נסענו דרך הערבה אלא דרך מצפה רמון.

פורסם
אמא של במבי מתה.

 

כמה טראומות ילדות ייצר הסרט הזה, "אבל אמא, למה היא מתה?" :lol:

 

אמא של במבי, אמא של במבי, אמא של במבי... כל הזמן אמא של במבי.

ומה על אבא של סימבה?!

 

זה לא נחשב?

 

אמא יש רק אחת, אבל זה אומר שאבא יש כמו זבל?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
וכשאתה יוצא יותר מאוחר - מה הסיבה לנסוע דרך הערבה?

זה לא חוסך זמן...

 

כתבתי כבר -אני אוהב את כביש הערבה בניגוד לרוב במחלט שלא אוהבים.

פורסם

עשית מעשה טיפשי! לא אחראי! ומסוכן לך ולחברייך. אני שמח שלא קרא לכם כלום ורק לרכב נזק, חבל לי על בעל החיים שבסך הכול יצא בלילה מתי שהוא (מסכן כהרגלו ועקב המצב) בדרך לענייניו.

 

נראה לי שאתה קצת נסחף חבר, פותח השרשור לא עשה מעשה טיפשי או לא אחראי, תאונות קורות ולצערנו לא תמיד ניתן למנוע אותן.

כמו הרבה מקרים בחיים היה פה קצת חוסר מזל (לפותח השרשור ולצבי המסכן).

במשך הרבה שנים נסעתי לאילת כ-5-6 פעמים בשנה, כמעט תמיד עשיתי את הערבה בשעות החושך ומעולם לא חוויתי חוויה מהסוג הזה כך שלא צריך להוציא דברים מפרופורציות חבר.

 

החיים רוויי סכנות, אם תיקח כל סכנה בכזה כובד ראש בסוף לא תצא מהבית.

:wink:

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

תראה אני ראיתי נתונים בקורס רענון על כביש הערבה, הם מפחידים, רובם בשעות הלילה. בהנחה שלא "עבדו" עלינו. אותו מחזה רק ששם ראינו הרוגים.

 

יש כביש חשוך לגמרי, ארוך, מעייף יחסית וידוע בבעלי חיים שחוצים את הכביש, לא נכנסים אם לא חייבים.

 

זה כמו לנהוג בכביש טכני בחושך מוחלט, אחד הדברים שלא עושים. הסטטיסטיקה עולה משמעותית בכביש הזה בחשכה, ומי שפוגש את הסטטיסטיקה לרוב לא יוצא משם לצערו, שלא לדבר על בעלי החיים שגם ככה נדירים בארצנו.

 

אם אתה מכיר מישהו שהעבודה שלו זה נסיעה ביום יום בכביש הערבה, תשאל אותו אם הוא מעז להיכנס לכביש הזה בזמן חושך. אני מכיר כמה והאמתי אני מהאופטימיים בעניין הזה (אולי צריך לבקש מהם שייכתבו את הסיפורים שלהם).

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

פורסם

aka77

הגזמת קצת באחת התגובות שלך, המטרה פה היא לא לתקוף אלה ללמד.

 

אני לפני שקראתי את השרשור הזה לא ידעתי שזה המצב המסוכן! בערבה, אין לי הרבה שנים ותק בכביש, אבל אני נוסע יחסית המון, לערבה לא הגעתי בשעות הלילה.

 

מה שכן למדתי מהניסיון (כבישים ליד הבית, אבא שלי התנגש שם בשועל), זה כמו שאמרתם, מסוכן יותר כשאין מעקות בטיחות, ראיתי שועלים\ארנבי בר וחיות אחרות קופצים לכביש כשאני על 100 קמש בערך (מותרת).

בשעות הלילה אני תמיד מקפיד לא לעבור את המותרת, בהתחלה בגלל שוטרים ועכשיו בגלל שהבנתי שהמהירות הזאת לא תיתן לי כלום (חוץ מכביש 6, שבו אני נוסע מהר למשך המון ק"מ, והוא גם בנוי לזה.)

 

עכשיו ראיתי בדיסקברי, תוכנית "נהגי משאיות בשממה", ממליץ לכם, הם נסעו שם באוסטרליה בכבישים לא כבישים, בשעות הצהריים-לילה שמתחיל להחשיך, יש כבישים שנראים כמו משחטה של במבי וכל הבע"ח האלה, במהלך הצילום, המשאית לקחה בטעות עיזה (הם קראו לזה כבשה אבל זה עז).

דיברו שם, שבמסלולים האלה, מגן חזירים זה אביזר בטיחות לנהגי משאיות וטנדרים.

 

 

 

בחיים לא התנגשתי בבעל חיים בינוני כמו במבי\שועל וכל מה שבסדר גודל שלהם (פעם אחת קפצה לי חתולה לגלגל, ניסיתי לבלום בכח, לא עזר), ולא מאחל לעצמי להתנגש..

השאלה שלי היא אם אני מחזק את ההגה כמו שצריך ולא מרפה, ונוסע על המותרת (נגיד 90-100 איפה שמותר), זה מסוכן אם אני פוגע בבע"ח בינוני כזה? מהבחינה של לאבד שליטה?

 

לפי איך שאני מכיר את הרכב ומסיפורים שראיתי, הרכב לוקח איתו הכל כל עוד זה לא כבד כמו גמל\חמור\חזיר, מקסימום ישבר הטמבון או משהו, אבל עדיין הרכב יהיה בשליטה.

פורסם
תראה אני ראיתי נתונים בקורס רענון על כביש הערבה, הם מפחידים, רובם בשעות הלילה. בהנחה שלא "עבדו" עלינו. אותו מחזה רק ששם ראינו הרוגים.

 

יש כביש חשוך לגמרי, ארוך, מעייף יחסית וידוע בבעלי חיים שחוצים את הכביש, לא נכנסים אם לא חייבים.

 

.

 

בלי שהתכוונת נגעת בבעיה הכי גדולה של כביש הערבה- הוא ארוך ומשעמם.

העייפות אגב, לא מגיעה מזה שהוא כזה ארוך ומשעמם כגורמים יחידים, אליהם מצטרפת השמש שהיא זו שבשילוב עם הגורמים האחרים גורמת לכך שנהגים מתעייפים ונרדמים או יוצאים מריכוז וסוטים מהנתיב הישר אל הרכב בנתיב הנגדי.

לא בדקתי סטטיסטיקה עדכנית אבל אני נוטה לשער שבדיקה כזאת תגלה את הנתונים הבאים:

1.רוב התאונות בערבה מתרחשות בשעות מוארות (תנועה ערה יותר משעות הערב, יותר עקיפות ויותר סיכוי להתנגש במשהו אם איבדת ריכוז).

2.הגורמים המרכזיים לתאונות בערבה זה סטייה מנתיב (כתוצאה מעייפות, הרדמות, איבוד ריכוז וכו') והתנגשות ברכב בנתיב הנגדי או לחילופין ירידה לשוליים\התהפכות, הגורם השני- עקיפות מסוכנות.

3.פגיעה בבעלי חיים- אני נוטה לשער שזה גורם די שולי לתאונות דרכים בערבה, בפרט כאלה עם פצועים.

 

בוא נגיד את זה ככה- לא זכורות לי הרבה כתבות אודות תאונות דרכים באיזור הערבה שהיו בהם נפגעים ונגרמו כתוצאה ממפגש עם בעל חיים.

לעומת זאת בהחלט זכורות לי לא מעט תאונות שנבעו מהגורמים שציינתי קודם.

 

אם מפגש עם בעל חיים מאוד מפחיד אותך אז תוסיף לרשימת הכבישים המסוכנים את כל הכבישים מב"ש ודרומה, את כל כבישי הצפון, כל כביש שעובר באיזור מיוער וכן הלאה, כל אלה יהיו מסוכנים מאוד בלילה.

 

שורה תחתונה ידידי, יום או לילה- צריך לנהוג בזהירות ועירנות ולנסות לצפות את הדברים שעלולים לסכן אותך, מכאן והלאה- לא מעט תלוי במזל.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
הפיתרון לא לנסוע בכביש חשוך לכיוון אילת, ללא גדר וללא מעקה. רק אם אתה ממש חייב, בטח לא לחופשה.

עשית מעשה טיפשי! לא אחראי! ומסוכן לך ולחברייך.

 

בכללי לצאת מהבית זה מסוכן, אז אולי עדיף שלא. אה, בעצם גם להשאר בבית יכול להיות מסוכן.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

אני פעם שמרתי במפעל בבני ברק וראיתי לנגד עיני רכב אשר פגע בסוס, הסוס עף על רכב אחר, נחת על הגג של הרכב האחר והרג את הנהג.


×
×
  • תוכן חדש...