Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התנגשות בבעל חי - נגרם נזק לרכב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4537 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכבישים לאילת הם מסוכנים ביותר. אני נוסע לשם פעמיים בשנה בערך ועדיין כולי בפוקוס, עם הידיים על ההגה ואחרי גלון של קפה שחור. לא רוצה לדמיין איך זה לנסוע לשם בלילה..

הכבישים המעוקלים מפחידים גם אותי והסיכוי שם לסטייה מהנתיב הרבה יותר גדולה מהכבישים במרכז.

לנו יש ברכב את המערכת התרעה של איוואקס שמזהירה מפני מצבים מסוכנים על הכביש. עדיין לא ניסיתי אותה לנסיעה באילת, אבל כאן באיילון היא בהחלט עושה את עבודתה נאמנה.

שכולנו נהיה בריאים. תנהגו עם כמה שיותר עיניים כדי שהמצבים האלו לא יחזרו על עצמם.

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לא רוצה לדמיין איך זה לנסוע לשם בלילה..

הכבישים המעוקלים מפחידים גם אותי והסיכוי שם לסטייה מהנתיב הרבה יותר גדולה מהכבישים במרכז.

.

 

מפחיד שם בלילה, יש מפלצות ואפילו שמועות על כת שעושה סיאנסים בשולי כביש הערבה.

:wink:

בהנחה והעיקול באותו רדיוס, מה הופך עיקול בכביש הערבה למסוכן יותר מעיקול דומה ברמת הגולן או בנס הרים?

 

מרגיש לי כאילו עבור הרבה אנשים הנסיעה לאילת, מסיבה לא ברורה, מעלה חששות- אחד שואל אם פיאסטה שנת 2000 תצלח את הדרך בהצלחה, אחר חושש מהחיות וכן הלאה, אפשר לצאת מהמקלטים, כביש הערבה הוא כביש ככל הכבישים בישראל, כל עוד אתה כנהג שומר על עירנות כהלכה, נוהג בזהירות ובסבלנות (כן, גם אם זה אומר לנסוע 10 קילומטר מאחורי סמי טריילר כי אין אפשרות עקיפה בטוחה)- אין סיבה שהנסיעה לא תעבור בשלום גם ביום וגם בלילה ואפילו עם פיאסטה שנת 2000 תקינה.

 

להגדיר כביש כ"מסוכן" בגלל כמות שולית של תאונות ללא נפגעים כתוצאה מפגיעה בחיות זה בערך כמו שיגדירו טיסה במטוס כמסוכנת כי מדי פעם מטוס מתרסק.

 

תחשבו ריאלית, עוברים בכביש הערבה מאות (אלפי?) רכבים בכל יום וכמות גבוהה בהרבה במהלך חגים וחופשות, ביחס לנתון הזה מספר התאונות הקטלניות בערבה אינו גבוה ויש בארץ כבישים ה-ר-ב-ה יותר מסוכנים מכביש הערבה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
שףקודם כל אני מודה לאלוקים שיצאנו בנס ללא כל פגע. לדעתי, היינו עלולים להתהפך (כריות אויר, וכו'), ועוד בכביש שומם כזה, וב"ה שזה נגמר רק בנזק כספי.

 

אני שמח שאלוהים שמר עליכם, רק מעניין מה הצבי עשה לו.

 

בכל אופן, בהעדר ביטוח מקיף אין את מי לתבוע, תקן את הנזק וסע בזהירות.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

תודה לכולם.

 

האם שווה לקנות חלקים מפירוק ולתקן (500 ש"ח),

או לרכוש רכב שלם מפירוק שהלך לו הגיר (1000 ש"ח) ולפרק כל מה שאפשר (מנגנונים לחלונות ודלתות, חלקי חשמל, סוככי שמש ששבורים וכו' - זה רנו=חד פעמי) ואז למכור אותו בכמה שאקבל?

 

נא עצתכם.

פורסם

תקן ב500 שקל.

באמת יש לך זמן לכאב ראש הזה של מכירת חלקי רכב בגרושים?

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

אם יש לך מקום לאחסון עודפי החלפים, הייתי הולך על האופציה השניה.

אתה יכול לגלח משם "אוצרות" בשווי אלפי שקלים.

(חיישנים,צמות חיווט,מנעולים וכל מה שאמרת). אם עטד חודשיים תצטרך משהו כזה הוא יעלה שלוש פעמים ההפרש.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם (נערך)
תודה לכולם.

 

האם שווה לקנות חלקים מפירוק ולתקן (500 ש"ח),

או לרכוש רכב שלם מפירוק שהלך לו הגיר (1000 ש"ח) ולפרק כל מה שאפשר (מנגנונים לחלונות ודלתות, חלקי חשמל, סוככי שמש ששבורים וכו' - זה רנו=חד פעמי) ואז למכור אותו בכמה שאקבל?

 

נא עצתכם.

 

אם רק הלך לו הגיר ועל פניו הכל תקין, תשקול אולי להשמיש אותו.

מכרתי צרפתיה עם גיר דפוק, לא הייתי מוכן לרדת מ2K שח, בגלל העיקרון שברזל יתן לקונה קרוב ל1K ככה שאני לא ימכור אותו בחינם.

זה שקנה אותה ב2K מאושר עד היום, כל פעם שנפגשים ברמזור החיוך לא יורד לו מהפנים. (התקין לה גיר בחוואה ונוסע כמו מלך, רק חבל שהפך 406 שמורה לרכב עבודה).

 

כבעל רכב ישן, אמריקאי, אם אתה מתכנן להחזיק אותה לטווח ארוך, ולעבוד לבד על הרכב (בלי מוסך), שווה לך לקנות רכב קומפלט ולפרק ממנו.

אני לא קונה רכב קומפלט, כי אין לי מקום לאחסן (יש לי אבל אני לא רוצה), דבר שני כרגע הרכב נוסע המון ומה שמתחת למכסה מנוע במצב די טוב כרגע (טפו טפו טפו), עוד שנה הנסועה עליו תרד מ25KKM בשנה לכיוון ה10KKM בשנה, ככה שהבלאי יהיה מינימאלי וחבל לי להחזיק מלאי חלקים בשביל נסועה כל כך קטנה. (מי שמחזיק רכב ישן יבין אותי).

עריכה אחרונה על ידי nir100
פורסם

בסוף רכשתי את הרכב מהפירוק.

 

זה מה שהספקתי לעשות היום:

פירקתי את כל החלקים שנשברו בתאונה (בשווי כ 500 ש"ח)

פירקתי 2 סוככי שמש במושבים הקדמיים (בשווי 250 ש"ח)

החלפתי חיישן טורים במנוע שלפני שבוע נשבר והתחיל לגמגם מידי פעם. על חיישן סיני רצו 300 ש"ח - לא קניתי. עכשיו יש לי חיישן מקורי שנראה מצוין.

החלפתי 3 כפתורים לחלונות שלא היו תקינים (300 ש"ח - כל אחד 100 ש"ח) - החלונות היו נפתחים רק מהנהג.

פירקתי בן היתר בינתיים: כיסויים לרמקולים, כיסויים לטוויטרים, כיסוי למצבר (יושב בתוך הרכב מתחת לכסא), כיוסי לחוטי החשמל שברגלי הנוסע ליד הנהג ועוד, הם במצב הרבה יותר טוב ממה שהיה לי ולא מקרקשים.

 

אני מתכנן לפרק בן היתר: דוד אגזוז, משאבת הגה - שאת שניהם אני צריך להחליף כי מרעישים.

מחר אני אמשיך לפרק ולהחליף את כל הצריך כעת, ולאחר מכן אעשה חושבים בנוגע לחלקי מנוע וחיישנים וחלקים שונים שאולי אשמור בבית לשעת הצורך.

 

לדעתי זה היה משתלם. הרבה דברים מעצבנים שהיו לי באוטו נפתרו סוף סוף.

 

אגב, הרכב הורד מהכביש לפני כשלשה חודשים ע"י הבעלים לפירוק, ולא שייך להשמיש אותו. אבל רציתי לשאול באופן תאורטי האם ניתן למכור את המנוע?

 

תודה.

פורסם

בטוח שזה היה משתלם.

את מה ששילמת כבר הוצאת עם ריבית.

אני לא הייתי חושב פעמיים. הייתי מפרק מנועי חלונות, חיישנים, ועוד כל מיני חלקים קטנים ויקרים ,שלא תופסים הרבה מקום בבית.

 

את המנוע אתה יכול בהחלט למכור. אתה צריך את הרשיון האדום וקצת עזרה ממוסך מורשה שיוציא לך שטר מכר למנוע.

תפרק כל מה שאתה יכול. בסוף את השאריות תמכור לברזל בכמה מאות שקלים, תכסה גם את עלות הגרר...

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם (נערך)

בטח משתלם, החלפת חצי רכב בקושי ב1000 שח.

 

מאיפה מצאת את הרכב לפירוק? (ביד2?)

 

כמו שנטקו אמר, תפרק דברים יותר חשובים מכיסויים, שזה כל החשמל שעולה הרבה כמו מנועי חלונות מדחס, סטרטר ועוד.

תבדוק אולי החלונות שלו במצב טוב יותר משלך.

מראות צד תפרק.

בקיצור כל מה שעולה הרבה ומרגיש כמו עצם בגרון אחרי שזה נהרס.

עריכה אחרונה על ידי nir100

×
×
  • תוכן חדש...