Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4545 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר הרבה זמן של מחשבות וחיפושים מצאתי פיאט בראבו עם נתונים טובים במחיר טוב והחלטתי לבצע נסיעת מבחן.

המושב של האוטו היה לי מאוד נוח, גם כל הכפתורים והאביזרים בסביבת הנהג הם משהו שאני מאוד אוהב באוטו.

אני בן 18.5 והגיר של האוטו לא הרגיש כל כך רע, בשנייה הצלחתי להתרגל אליו וחוץ מזה ממש נוח להשתמש בטיפטרוניק איתו מרגישים בכוחו הנפלא של המנוע.

 

עכשיו ככה, הנסיעה הייתה רק 10 דקות בתל אביב וקצת באיילון, לא יודע אם מספיק זמן כדי להעריך אם האוטו הזה בשבילי

אבל העסקה נראית נהדר: 43 אלף שקל(לאחר התמקחות של אבא שלי שהוריד אותו מ50אלף)

ק"מ: 76 אלף

והדגם היותר מאובזר- יש 6 כריות אוויר בקרת שיוט בקרת אקלים והכי חשוב esp.

 

קשה מאוד למכור את האוטו הזה אנשים שקונים אותו פשוט "מתחתנים" איתו ולכן אני מתלבט אם כדאי לי לקנות את הרכב הזה לתקופה של 4-5 שנים ולא יותר מ40-50 אלף קילומטר ואוכל למכור אותו אחר כך, כי לא מצאתי אלטרנטיבה בשוק שמספקת מכלול יתרונות מרשים כמו שיש לבראבו על הקטגוריה

 

תודה מראש לעוזרים.

פורסם

בהנחה שהאוטו עובר בדיקה במכון בדיקה רציני ולא מתגלים פגמים -

זו נשמעת לי כמו עסקה ממש, ממש מוצלחת.

אם הייתי בנעליך לא הייתי מהסס בכלל, התמורה שאתה מקבל ל43k ש"ח היא מחוץ לסקלה ההגיונית...

נכון שלרכב אין שוק - אבל מצד שני זו הסיבה שאתה רוכש רכב ברמה כזו במחיר כה נמוך.

 

אגב, לא ציינת שנתון. 2009 ?

אגב2, אם אתה רוכש רכב ל4-5 שנים, זה אומר שכשתמכור אותו הוא יהיה בן 9-10 בערך(?), אם כן, אז בנקודת זמן זו יהיה לך ביד רכב מאוד מצויד, ואם האמינות של פיאט תמשיך להיות טובה ייתכן שהמותג עצמו יהיה פחות 'מפחיד' לרוכשים בארץ. אם היית אומר שאתה צריך רכב לשנתיים אז אולי היה משקל רק יותר לעניין ירידת הערך, אבל לפי מה שאתה אומר אין שום סיבה להתייחס לזה - לפחות לדעתי.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
בהנחה שהאוטו עובר בדיקה במכון בדיקה רציני ולא מתגלים פגמים -

זו נשמעת לי כמו עסקה ממש, ממש מוצלחת.

אם הייתי בנעליך לא הייתי מהסס בכלל, התמורה שאתה מקבל ל43k ש"ח היא מחוץ לסקלה ההגיונית...

נכון שלרכב אין שוק - אבל מצד שני זו הסיבה שאתה רוכש רכב ברמה כזו במחיר כה נמוך.

 

אגב, לא ציינת שנתון. 2009 ?

אגב2, אם אתה רוכש רכב ל4-5 שנים, זה אומר שכשתמכור אותו הוא יהיה בן 9-10 בערך(?), אם כן, אז בנקודת זמן זו יהיה לך ביד רכב מאוד מצויד, ואם האמינות של פיאט תמשיך להיות טובה ייתכן שהמותג עצמו יהיה פחות 'מפחיד' לרוכשים בארץ. אם היית אומר שאתה צריך רכב לשנתיים אז אולי היה משקל רק יותר לעניין ירידת הערך, אבל לפי מה שאתה אומר אין שום סיבה להתייחס לזה - לפחות לדעתי.

 

הרכב כבר נבדק במכון בדיקה ואין שום דבר חריג, מצב מכני מעולה, אך יש סריטה קטנה ליד אחת הדלתות.

הרכב שנת 2009 הגרסא המאובזרת ביותר (עלה לכביש בפברואר 2010).

לדעתך אני יסתדר עם הרכב הזה? כי בכל זאת זה רכב ראשון שלי, אבל לא מצאתי אוטו יותר טוב במסגרת תקציב של כ45k אז אני די נעול על הבראבו.

אתה יודע אם הבראבו לאורך השנים נחשב אמין? וטיפולים נעשים במחיר ממוצע ביחס לשוק(בכל זאת גם טורבו וגם גיר רובוטי אני לא מבין יותר מדי בנושא)

הבנתי שפיאט במגמת שיפור ולכן זאת אופצייה מאוד הגיונית בשבילי ביינתים

פורסם
לאחר הרבה זמן של מחשבות וחיפושים מצאתי פיאט בראבו עם נתונים טובים במחיר טוב והחלטתי לבצע נסיעת מבחן.

המושב של האוטו היה לי מאוד נוח, גם כל הכפתורים והאביזרים בסביבת הנהג הם משהו שאני מאוד אוהב באוטו.

אני בן 18.5 והגיר של האוטו לא הרגיש כל כך רע, בשנייה הצלחתי להתרגל אליו וחוץ מזה ממש נוח להשתמש בטיפטרוניק איתו מרגישים בכוחו הנפלא של המנוע.

 

עכשיו ככה, הנסיעה הייתה רק 10 דקות בתל אביב וקצת באיילון, לא יודע אם מספיק זמן כדי להעריך אם האוטו הזה בשבילי

אבל העסקה נראית נהדר: 43 אלף שקל(לאחר התמקחות של אבא שלי שהוריד אותו מ50אלף)

ק"מ: 76 אלף

והדגם היותר מאובזר- יש 6 כריות אוויר בקרת שיוט בקרת אקלים והכי חשוב esp.

 

קשה מאוד למכור את האוטו הזה אנשים שקונים אותו פשוט "מתחתנים" איתו ולכן אני מתלבט אם כדאי לי לקנות את הרכב הזה לתקופה של 4-5 שנים ולא יותר מ40-50 אלף קילומטר ואוכל למכור אותו אחר כך, כי לא מצאתי אלטרנטיבה בשוק שמספקת מכלול יתרונות מרשים כמו שיש לבראבו על הקטגוריה

 

תודה מראש לעוזרים.

 

מחיר מצויין, עסקה כדאית, לך על זה !.

 

ולבראבו כן יש שוק, נכון שאין הרבה בראבו, זה הופך אותך לבלעדי יותר(במכירה), והאמן לי, אתה תהנה כל רגע, מהקניה ועד למכירה.

פורסם

האוטו הזה באמת מצוין, המחיר המצחיק שלו הופך אותו לכמעט בלתי אפשרי. לנסיוני ואני מעריך יעלה חיפוש שתערוך כאן בפורום, גם לנסיונם של אחרים, הוא אמין וזול לאחזקה ותחזוקה. למיטב ידיעתי אגב בשנת הדגם 09 לא היה ESP בבראבו, אשמח להתעדכן בענין.

פורסם
האוטו הזה באמת מצוין, המחיר המצחיק שלו הופך אותו לכמעט בלתי אפשרי. לנסיוני ואני מעריך יעלה חיפוש שתערוך כאן בפורום, גם לנסיונם של אחרים, הוא אמין וזול לאחזקה ותחזוקה. למיטב ידיעתי אגב בשנת הדגם 09 לא היה ESP בבראבו, אשמח להתעדכן בענין.

 

יש esp עשיתי בדיקה מעמיקה ספציפית ברכב אולי בגלל שהוא עלה לכביש ב2010 לא יודע

לפי דברי המוכר צריכת הדלק נעה בין 1/13-15 בנסיעה עם לחיצות פה ושם.

השאלה שלי אם אני בתור נהג חדש יסתדר עם רכב כזה? כי הרכב היחיד חוץ מהבראבו שמספק את "החבילה הכוללת" הכי טובה שמצאתי הוא רק הפיג'ו 207 וגם לו אין מי יודע מה שוק, אבל יש אחלה מציאות עם ק"מ נמוך

  • אחראי פורום
פורסם

לא הבנתי למה בתור נהג חדש לא תסתדר איתה.

היה לך נוח? המנוע טוב? התיבה לא הציקה לך? האיבזור טוב? אם כן, לך על זה.

אני גם מחזיק בראבו (2011) ומאוד מרוצה, לא מטריד אותי מצב השוק שלה, שאני לא באמת חושב שהוא כזה קפוא.

במחירים שלה וכשהיא עדיפה על לא מעט רכבים מהקטגוריה שלה, תמיד ימצא קונה שלא מושפע מהסטיגמות.

אני לא יכול לחוות דעה לגבי אמינות כי יש לה בסה"כ 40 אלף ק"מ, אבל גם בפורום יש רכבים עם מעל 100KKM ללא תקלות מיוחדות.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

במחיר הזה, מצב השוק והמחירון פחות קריטי.

 

אז בעוד 4-5 שנים הוא ירד בערך ב-5 אלף יותר מטויוטה או הונדה מקבילות? אני בכיף הייתי משלם את האקסטרה כסף הזה בשביל לנסוע ברכב נדיר יחסית, עם מנוע טורבו ולא איזה טויוטה ליסינג 1.6 משעממת שלא תוכל אפילו למצוא אותה בחניה(מרוב שלכולם יש כזאת)

 

גילוי נאות: אם הייתי יודע שאפשר להשיג בראבו טורבו בסביבות ה-40 אלף, אז כניראה שהייתי הולך עליה

×
×
  • תוכן חדש...