Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4538 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כמה זמן קניתי אייפון 5 יד שניה, השתמשתי בו , ואז קניתי נקסוס 5 שאהבתי והחלטתי למכור את האייפון 5. פירסמתי ביד שניה , מכרתי , וכאן הכול טוב ויפה... או שלא.

 

הקונה התקשר אליי יום אחרי ואמר שהאייפון לא עובד לו ברשת שלו(סלקום) אז הוא קפץ אליי ובדקתי ובאמת המכשיר לא רוצה לקלוט את הסים שלו(רושם אין קליטה למרות שהוא מזהה את הסים). הסכמתי להחזיר לו את הכסף, ואז ניסיתי לבדוק את זה גם עם סים של גולן טלקום, והתוצאה הייתה זהה. כול זה בזמן שהסים שלי(הוט מובייל) עובד כמו שצריך.

 

מישהו מוכן להסביר לי מה העניין?

אם הטלפון היה גנוב ונעול הוא לא אמור לעבוד על שום רשת, לא? האם אני מפספס משהו?

פורסם

אולי המכשיר נקנה בהוט מובייל והוא לא סימפרי?

 

סיכוי קלוש מאוד, אבל התיאור שלך תואם לעניין.

 

אם זה אכן כך ואתה רשום בחברה בתור הבעלים, הם מחוייבים לפתוח לך אותו לכל הרשתות.

פורסם

אתה בטוח שהמכשיר שהוחזר לך הוא אותו מכשיר שמכרת?

בדקת מס' סידורי?

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אני לא סגור בעניין אבל אם אני לא טועה ,הבחור שקניתי ממנו היה מרשת סלקום, והמכשיר עבד אצלו כמו שצריך ברשת שלו.

 

בקשר למכשיר, לא וידאתי מספר סידורי אבל קשה לי להאמין שהוחזר מכשיר שונה. הקונה עוד לקח את המכשיר שוב ופנה לטכנאי, ורק כשזה לא עזר, הוא פנה אליי בפעם השלישית ואז החזיר לי את המכשיר. זאת לא בדיוק דרך פעולה של נוכל.

פורסם

יכול להיות שעלית פה על זה שהוט מובייל לא מחוברים לרשימה השחורה של שאר המפעילות?

הייתכן?

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

הגדרת את המכשיר לרשת המתאימה?

לכל מפעיל הגדרות וכתובות שונות. תנסה להוריד מהאתר של החברה הסלולרית את ההגדרות לאייפון 5 ב PDF ולהגדיר ידנית.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

ההגדרות האלה הן להודעות מולטימדיה וגלישה סלולרית. במקרה כאן האייפון מזהה את הסים קארד, מזהה את הרשת, אבל כותב "אין קליטה" באופן תמידי ולא מוכן להוציא שיחות או לשלוח הודעות.

פורסם

טוב , מסתבר שהאייפון גנוב. נקנה בסלקום ולכן הוא חסום שם וגם בגולן טלקום. מסתבר שככה היום החברות עובדות המקרה של גניבה.

 

השאלה מה אני עושה הלאה? זה אתי לנסות למכור אותו במחיר סופר זול תוך כדי שאני מציג את המצב?

פורסם

כעיקרון מכשיר גנוב גם לא יעבוד טוב ברשתות אחרות. אצל חבר היה אותו מקרה בדיוק עם אייפון 4. המוכר הציג אוצו עם סים של אורנג' וברגע הקניה הכול היה נראה סביר. המוכר נעחם שניה אחרי המכירה והטלפון פעם עובד ופעם לא. דבר בלתי נסבל. דרך אגב במקור נקנה מרשת סלקום. היום הטלפון משמש כאייפד ומשחק לילד שלו.

החיים הם כמו....

פורסם

^

בגלל דברים כאלה אני לא קונה יד 2.

תנסה לפרסם במחיר מצחיק אולי מישהו יקנה או תיתן את האייפון לבן משפחה שהוא לא בסלקום/גולן.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

×
×
  • תוכן חדש...