Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4545 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

סוזי אלטו 2011 מול יונדאי i10 גם 2011.

אשמח לשמוע יתרונות מול חסרוות. נטייתי היא הסוזוקי למרות שבפנים היא מרגישה קטנה יותר....ועוד דבר,

האם להתייחס לק"מ? בסוזוקי 85,000 ואני יודעת שגבוה ביחס לשנה, למרות שאצלי היא תתאזן. מצב מכני מצויין וללא סריטה אפילו.

 

אשמח ואודה לדעתכם.

אור.

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא ציינת איזה מנועים וגירים יש ברכבים.

 

בכל מקרה, מבחינת איכות תא הנוסעים, מרווח, תחושה כללית, בטיחות, נוחות נסיעה, מקום נוסף (1+4 ביונדאי בעוד 1+3 באלטו) - הi10 עדיפה מהותית.

 

מאידך הi10 נחשבת פחות חסכונית.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

שלום לעונים ותודה,

 

בשני הרכבים מדובר על גיר ידני. לא אוהבת אוטומט בכלל.

אני יודעת שהיונדאי פחות חסכונית אבל אין בנמצא ידניות באזור שלי כמעט בכלל.

הסוזוקי יפה בעיני, חסכונית וזה מאוד חשוב לי. הבעייה היחידה שלי היא חשש מהקילומטרז' הגבוה....

אלא אם ידועה למישהו מכם בעייה עם האלטו?

 

שוב תודה...

פורסם

באיזה מחיר מוצעת הסוזוקי?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מחיר טוב-35000 ש"ח. והיונדאי 36000. שתיהן שנתון 2011. האלטו-85000 ק"מ, היונדאי-60000 ק"מ שתיהן ידניות.

את הסוזוקי צריך לשחרר משעבוד לבנק....אני די מבולבלת אבל לא יודעת למה, נוטה לכיוון הסוזוקי אלטו...

 

ממש אשמח לעזרה.

פורסם

לגבי הק"מ, שוחחתי עם המוסכניק שלי. אמר שזו תהייה הבעייה האחרונה. לא מתייחסים לק"מ היום כמעט בכלל כי רוב הרכבים

המוצעים היום, מוצעים מהשכרה/ליסינג וכולם עם ק"ב גבוה. לדבריו, כל עוד הרכב עובר בדיקה ומצבו מצויין, אין בעייה.

 

נהגתי עם האלטו, הרגיש לי סבבה. לא צריכה רכב גדול, אין לי בעייה עם 4 נוסעים, אין לי בעייה עם החלונות הקטנים מאחורה.

יש לי בעייה עדיין (למרות המוסכניק) עם הק"מ וגם עם האבזור הזול, הפלסטיקה הממש לא מושקעת ביחס ל-2011 אבל נראה לי שזה ממש לא צריך להיות שיקול ברכישה לא?

 

על היונדאי לא נהגתי כך שאין לי מדד להשוואה.

 

קיה פיקנטו/פיאט 107 וכו', לא בתקציב...

פורסם

לכי עם הלב אחרי בדיקה כמובן, תבדקי איזה טיפולים קרובים את צריכה לעשות באלטו אוליהטיפול הקרוב קצת מייקר את הרכב, מה מצב הצמיגים?

פורסם

צמיגים חדשים בסוזוקי והרכב עדיין באחריות יצרן. אבל.....עדיין יש את המכשול של שחרור השעבוד בבנק.

קצת מלחיץ לקרוא שהדעות סוברות שהסוזוקי לא בטיחותית. למען האמת, הייתי בטוחה שכולם יגידו לי ללכת על הסוזוקי וממש לא על היונדאי.

 

מבולבלת.....


×
×
  • תוכן חדש...