Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4545 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הרכב משועבד כי נלקחה הלוואה כדי לרכוש אותו. הבנתי מהמוכר שאחרי שהוא מחזיר את ההלוואה על הרכב, השעבוד יוסר.

תודה על איחולי ההצלחה, אעדכן בהמשך.

 

זזה לישון צהריים, אולי אקום עם תובנות. מה שבטוח, אחלום על רכבים :-D

 

שוב תודה לכולם וכמובן שאשמח לשמוע עוד דעות בעד/נגד....

"מלחמת" סוזוקי מול יונדאי עדיין בעיצומה כאן חחחח

פורסם
אם לא יסתדר עם האלטו, אאלץ לחכות ולחפש יונדאי.

 

כלומר, הבחירה באלטו תקום או תיפול על סמך פשטותו של הסרת הליך השיעבוד לבנק? והנה באותה הודעה את מקדימה לומר ש:

 

אני לא סגורה על האלטו.

 

 

אלו היו 60 שניות על היעדרה של רציונליות בעולמנו (ושלא ישכנעו אתכם אחרת! :twisted:).

:idea:
פורסם
מחיר גבוה? מדובר ב-7000 ש"ח פחות מהמחירון.

לגבי הפיאט- כאן אני ממש מסתכנת עם המוסכניק שלי!! לא מוכן שאתקרב לפיאט, חלקים יקרים וממש לא אופצייה מבחינתו.

מדובר באיש מקצוע אמין מאוד לאורך שנים. הסביר לי על מערכת המחשוב שיושבת על המנוע ועוד כל מני בעיות בהרכב של הפנדה כך שפיאט לא באה בחשבון...

 

קודם כל באוטו חדש לא מטפלים אצל "מוסכניק" אלא בחברה או במוסך מתמחה, עם חלפים מקוריים ושמנים איכותיים.

 

דבר שני, המוסכניק שלך טיפש כי החלקים של פיאט נחשבים לזולים יחסית ואין שום בעיה עם מחשבים -גם באלטו יש מחשב.

 

שלישית - 7000 ש"ח מתחת למחירון זו בדיחה עצובה, כי רכב מסוג זה יש לו ק"מ של רכב השכרה ואולי קצת יותר מזה, ככה שפחות מ-27% מתחת למחירון הרגיל - הבדיחה היא על חשבונך. זה אומר שאת צריכה להוריד עוד 5000 ש"ח כדי שזו תהייה עסקה שנחשבת משתלמת - בכ"ז חברת השכרה נותנת אחריות מטעמה וגם השבחה, מוכר פרטי לא נותן את זה.

 

קיצר - יש לי הרגשה שאת רוצה סוזוקי אלטו טחונה במחיר מפולפל. אז אם את מחפשת חיזוק, לכי על זה - אחלה עסקה!

 

:roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao:

פורסם
שלום חברים,

 

סוזי אלטו 2011 מול יונדאי i10 גם 2011.

אשמח לשמוע יתרונות מול חסרוות. נטייתי היא הסוזוקי למרות שבפנים היא מרגישה קטנה יותר....ועוד דבר,

האם להתייחס לק"מ? בסוזוקי 85,000 ואני יודעת שגבוה ביחס לשנה, למרות שאצלי היא תתאזן. מצב מכני מצויין וללא סריטה אפילו.

 

אשמח ואודה לדעתכם.

אור.

 

ביצעתי בשנת 2010 השוואה באתר יד2 לשתי המכוניות. משום-מה לא מאפשרים לי כאן לתת קישורים...תרשום בגוגל:

 

יד2 משווה: יונדאי i10 נגד סוזוקי אלטו

 

 

יתרונות:

יונדאי i10

מרגישה בטוחה ויציבה יותר על הכביש, יחסית מרווחת, מאובזרת, גימור טוב יותר, תא מטען גדול בהרבה.

סוזוקי אלטו

זריזה וחסכונית מאד.

חסרונות:

יונדאי i10

כבדה ופחות זריזה, חסכונית פחות בדלק...

סוזוקי אלטו

רק 4 מושבים, קצת צפופה, זולה בגימור ובאבזור, בידוד רעשים נחות, תא מטען זעיר.

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

אני כבר 3 שנים עם אלטו (אוטומטית) ואני מאד מרוצה. כל מי שכותב "אלטו זה לא אוטו" ,תעשו לי טובה...בולשיט.

תמורה מצויינת למחיר. אני בעד .

פורסם

נהגתי ונסעתי על שתיהן, לא יעזור כלום, הi10 מרגישה הרבה יותר איכותית והרבה יותר אוטו, זה לא שקר.

האלטו מרגישה כאילו ניסו לחסוך בכל פינה, התא מטען פצפון, נוחות הנסיעה פחות טובה מהi10, הבטיחות נחותה יותר.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
אני כבר 3 שנים עם אלטו (אוטומטית) ואני מאד מרוצה. כל מי שכותב "אלטו זה לא אוטו" ,תעשו לי טובה...בולשיט.

תמורה מצויינת למחיר. אני בעד .

 

מצטער לאכזב אותך, אלטו זה לא אוטו.

תמורה הרבה יותר טובה תגיע מהI10 ועוד יותר מהפנדה כי שם כבר אפשר להרגיש בטוח ולא כמו בבועה על גלגלים.

אגב מוסכניקים תמיד מבלבלים את המוח, אנחנו ב2014 והם עדיין בדעות קדומות.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

בדקתי ביד 2 את מחשבון השקלול והמוכר הוריד אפילו יותר ממה שצויין שם, כך שאין לי מושג על איזה ירידת מחיר נוספת דיברו כאן.

חוץ מזה אני חוזרת ואומרת: אני נוטה לכיוון האלטו. אני בהחלט אבדוק את נושא השיעבוד מול הבנק והקונה, ובד בבד

אני עדיין בודקת אם יש יונדאי למכירה כדי שאוכל להשוות אפילו את ההרגשה שלי ברכב.

 

אין צורך לכתוב דברים כמו-"את רוצה סוזוקי אלטו טחונה במחיר מפולפל". זה היה ממש מיותר.

פורסם

אור5 כתב:

אם לא יסתדר עם האלטו, אאלץ לחכות ולחפש יונדאי. כלומר, הבחירה באלטו תקום או תיפול על סמך פשטותו של הסרת הליך השיעבוד לבנק? והנה באותה הודעה את מקדימה לומר ש:

 

 

ציטוט:

אני לא סגורה על האלטו.

 

אלו היו 60 שניות על היעדרה של רציונליות בעולמנו (ושלא ישכנעו אתכם אחרת! :twisted:).

 

 

זה בדיוק מוכיח את הבלבול שלי בין שני הרכבים ואת הנטייה (הלא מוסברת) שלי לכיוון הסוזוקי.

פורסם
בדקתי ביד 2 את מחשבון השקלול והמוכר הוריד אפילו יותר ממה שצויין שם, כך שאין לי מושג על איזה ירידת מחיר נוספת דיברו כאן.

חוץ מזה אני חוזרת ואומרת: אני נוטה לכיוון האלטו. אני בהחלט אבדוק את נושא השיעבוד מול הבנק והקונה, ובד בבד

אני עדיין בודקת אם יש יונדאי למכירה כדי שאוכל להשוות אפילו את ההרגשה שלי ברכב.

 

אין צורך לכתוב דברים כמו-"את רוצה סוזוקי אלטו טחונה במחיר מפולפל". זה היה ממש מיותר.

 

זה ועוד איך מחיר מפולפל. אין פה משמעות לעובדה שהרכב פרטי, כי הוא עבר כמות פסיכית של ק"מ.

 

זה רכב שנסע כמעט 40 אלף ק"מ בשנה - זה יותר מכפול ממה שנוסע אדם פרטי.

 

למעשה, זה בערך 10 אלף ק"מ יותר מק"מ ממוצע של השכרה.

 

לכן, כל הפחתה שהיא פחות מהפחתה של השכרה, היא לא הפחתה רצינית שמתאימה לק"מ.

 

שינסה לגשת עם רכב כזה לטרייד אין ויראה מה הוא מקבל - לא יותר מ-25K, וגם זה בתנאי שהוא יקנה סוזוקי אלטו חדשה.

 

אני רק מזכיר לך שעם הק"מ מגיע הבלאי, למרות מה שהמוסכניק הגאון אומר - כן צריך מתישהוא להחליף קלאץ', בולמי זעזועים, תושבות מנוע ועוד ועוד דברים שמתחילים להגיע ככל שהאוטו "בוגר" יותר.

 

גם אם את נוסעת רק 10K ק"מ בשנה, יקח לך 5 שנים לאזן את הק"מ למצב שהוא ממוצע...

פורסם

בבקשה, שתי i10 ידניות עם ק"מ ריאלי יותר:

http://www.colmobil-tradein.co.il/siteFiles/1/419/5533.asp?Company=%E9%E5%F0%E3%E0%E9&Model=I-10&m_year_from=&m_year_to=&Gear=&from_price=&to_price=&keyword=&spacial_offers=0&search=1&x=10&y=6

 

(ל2010 יש ק"מ מצחיק יחסית, וזה גם הדגם המאובזר של הi10, שכולל מערכת מקורית, מגנזיום, 4 חלונות חשמל, מראות חשמל וכו', מה שאין בדגם הבסיסי יותר)

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אני אכן מוטרדת מנושא הק"מ וגם כתבתי שלמרות מה שאמר לי המוסכניק, אני עדיין מאוד לא שלמה עם זה.

ברור לי לגמרי שאם אסגר על הסוזוקי, אוכל בקלות למצוא שנתון 2011 עם ק"מ נמוך בהרבה אך כמובן שזה יתבטא במחיר ואולי זה שווה את זה.

 

קראתי את ההשוואה של יד 2 בין שני הרכבים והם באמת מדגישים שהיונדאי מרגישה יותר "אוטו" כי היא שוקלת יותר ומאובזרת יותר.

עדיין לא החלטתי. התקציב שלי לא בשמיים וכרגע אני נוהגת על דייהטסו שרייד 99 עם ק"מ 200,000 (מהשכרה לשעבר) כך שעבורי, מדובר בקפיצה משמעותית

ואפילו האלטו היא "רולס רוייס" לעומת רכב כל כך ישן.

פורסם

dorsht, תודה על ההפנייה אך ראית את המחיר? אני מדברת על תקציב של 36k בערך...מדובר על שנתון 2010 ב-52,000k ?????


×
×
  • תוכן חדש...