Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4545 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמה הערות:

1. לגבי בטיחות - עקרונית כל רכב קטן יהיה פחות עמיד לריסוק מרכב יותר גדול. האלטו הוא רכב מיושן ולכן התקנים שלפיו תוכנן אינם מעודכנים, ויש לו ציון נמוך יחסית במבחן EuroNCAP. כמובן קיימת שאלה האם תנהגי בתנאים שעלולים לבחון את העמידות - יש הבדל בין מי שנוסע מרבית הזמן בדרכים עירוניות במהירויות נמוכות למי שגומע מרחקים בכבישים מהירים, בהם תאונה עלולה לאתגר את הרכב בצורה הרבה יותר משמעותית. בהחלט שיקול חשוב בבחירת רכב, אם מרבית הנסיעות שלך מחוץ לעיר כדאי לשקול רכישת רכב יותר גדול עם ציון ריסוק יותר טוב, גם במחיר שנה-שנתיים בגיל.

2. לגבי אבזור - שוב, תלוי עד כמה חשוב לך. אם תבלי במכונית 30-60 דקות ביום האבזור כמעט חסר משמעות. אם מדובר בכמה שעות, האבזור, ועוד יותר מכך, נוחות הישיבה, חשובים מאד.

3. לא ציינת מה מקור הרכב. אם מדובר ברכישה מחברה נושא השעבוד לא צריך להוות בעיה, יש לחברות נוהל ברור לעניין זה שיוסבר לך על ידי איש המכירות. אם את רוכשת מאדם פרטי נושא האמון יותר קריטי, ומומל. שתחפשי בפורום יצד ניתן לפתור את הבעיה. יש בממוצע 1-2 שרשורים על הנושא כל שבוע (בפורום זה או בפורום המשפטי ומדי פעם גם בכללי).

4. מצטרף ל-d300, ח"ח עלך הידני. לא הצלחתי לשכנע את אשתי לוותר על האוטומט. מצד שני - אני מניח שהיא מבוגרת ממך באיזה 30 שנה, והדרישות שלה לנוחות יותר גבוהות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שוב תודה לכולם ואשמח לשמוע ממי שענה לי: "לכי על היונדאי"...מה הסיבה? זה ממש חשוב לי.

לגבי השעבוד לבנק: לא מדובר על קנייה מחברה אלא על אדם פרטי שצריך לסגור את ייתרת ההלוואה ואז יוסר השעבוד.

לגבי ההילוכים: אני בת 40, שונאת אוטומט מושבעת :) מבחינתי, אין חווית נהיגה על אוטומט. משעמם וחסר "אקשן".

לגבי הדרישות שלי: נוסעת 99% בתוך העיר, הכי הרבה חצי שעה ברכב.....

פורסם

מחיר לא טוב ואפילו גבוה.

 

קניתי לפני 7 חודשים פיאט פנדה 2011 עם 54K על השעון במחיר של 40 אלף ש"ח.

 

כיום מוכרים פיאט פנדה בקל אוטו במחיר של 35K בערך...אחרי קצת מיקוח. 2011 עם 60 אלף ק"מ.

 

אז לא עדיף בשביל עוד כמה גרושים לקנות משהו יותר טוב עם פחות ק"מ?

פורסם

מחיר גבוה? מדובר ב-7000 ש"ח פחות מהמחירון.

לגבי הפיאט- כאן אני ממש מסתכנת עם המוסכניק שלי!! לא מוכן שאתקרב לפיאט, חלקים יקרים וממש לא אופצייה מבחינתו.

מדובר באיש מקצוע אמין מאוד לאורך שנים. הסביר לי על מערכת המחשוב שיושבת על המנוע ועוד כל מני בעיות בהרכב של הפנדה כך שפיאט לא באה בחשבון...

פורסם

מבין שתי המכוניות שכתבה פותחת השרשור, הייתי רוכש את היונדאי בלי לחשוב פעמיים. רק מקריאת הכותרת מבלי להיכנס לשרשור, היה ברור לי מה אבחר. לגבי הק"מ צריך להתחשב בו, המוסכניק שלך קצת מגזים הייתי אומר. נכון שחשוב איך טופל ובאיזה מצב הרכב, אבל בהחלט מסתכלים על הק"מ.

הסוזוקי לא בטיחותית ויש לה רק 2 מקומות במושב האחורי. המנוע שלה רק עם 3 צילינדרים... להמשיך?

 

פעם נסעתי בדרך חזרה מהמכללה הביתה, ליד קיבוץ הזורע היתה תאונה, סוזוקי אלטו חטפה מכה בצד וכל הסרן האחורי שלה עף מהרכב כולל המוט והגלגלים. לא יודע איך מייצרים בכלל את הרכב הלא בטיחותי הזה. אם אני לא טועה נהרגה בתאונה הזאת תינוקת שהיתה באלטו, אבל אל תתפסו אותי במילה.

 

וכן - הפנדה יכולה להיות אופציה טובה. גם הפיקנטו.

פורסם
שוב תודה לכולם ואשמח לשמוע ממי שענה לי: "לכי על היונדאי"...מה הסיבה? זה ממש חשוב לי

 

היא "יותר אוטו" מהאלטו, כמעט מכל בחינה. בנוסף, אם החסכון בדלק מהותי תחפשי לך פנדה (למרות מה שהחברים המוסכניקים שלך עשויים לומר לך).

:idea:
פורסם
מחיר גבוה? מדובר ב-7000 ש"ח פחות מהמחירון.

לגבי הפיאט- כאן אני ממש מסתכנת עם המוסכניק שלי!! לא מוכן שאתקרב לפיאט, חלקים יקרים וממש לא אופצייה מבחינתו.

מדובר באיש מקצוע אמין מאוד לאורך שנים. הסביר לי על מערכת המחשוב שיושבת על המנוע ועוד כל מני בעיות בהרכב של הפנדה כך שפיאט לא באה בחשבון...

 

אוי ואבוי.. ידעתי שתבוא התגובה הזו. תעשי לעצמך טובה ותחליפי מוסכניק, גם אם תקני את היונדאי.

:idea:
פורסם

vbmenu_register("postmenu_4220583", true); vbmenu_register("postmenu_4220583", true); ועכשיו בכלל התגבר הבלבול. אני יודעת שהרבה בעד הפיאט פנדה אבל בלי קשר למוסכניק, אני לא מתחברת לרכב הזה.

אני אמורה להתקדם מחר עם הקנייה של הסוזוקי. נראה קודם כל מה יהיה עם השעבוד ואז היא היא בבדיקה. אם לא ילך, אמשיך לחפש יונדאי. נראה לי...

פורסם

למה לא ספארק למשל?

היא בטיחותית ומאובזרת יותר מהסוזוקי למשל,וגם חזקה יותר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לגבי הפיאט- כאן אני ממש מסתכנת עם המוסכניק שלי!! לא מוכן שאתקרב לפיאט, חלקים יקרים וממש לא אופצייה מבחינתו.

מדובר באיש מקצוע אמין מאוד לאורך שנים. הסביר לי על מערכת המחשוב שיושבת על המנוע ועוד כל מני בעיות בהרכב של הפנדה כך שפיאט לא באה בחשבון...

 

בלי קשר שדווקא על פיאט הפעם הוא "יצא" - עדיף לך להחליף מוסכניק,

זה נשמע יותר כמו אנשים שתקועים איפושהו בתסביכים של דעות קדומות מלפני 30 שנים מאשר מוסכניק.,

 

ודרך אגב דווקא הטיפולים של הפיאטים זולים והחלפים סבירים ביותר.

 

 

so far so good so what

פורסם

הספארק יקרה לי. אגב, דיברתי כרגע עם סוכן מכירות ללא אינטרס בכלל. אמר שהיונדאי והאלטו שוות כמעט לגמרי. אמר ש-3 צילינדרים זה לא משמעותי בכלל. שני הרכבים מעצם היותם קטנים מאוד, פחות בטיחותיים מרכבים גדולים. השאיר אותי עם אותה ההתלבטות המקורית כי לדעתו האישית ומהכרות עמוקה עם שני הרכבים, הם פשוט "אותו דבר"...

פורסם

סוכן מכירות בלי אינטרס? בטח.. ונניח ואין לו יד בעסקה, מי אמר שהוא מומחה או מבין?

 

את נעולה על האלטו ומחפשת חיזוקים לקניה. מצטער, אבל החברים כאן לא יתנו לך אותם. אולי להבא תביני שעדיף היה לך לסמוך עלינו.

:idea:
פורסם

אני לא סגורה על האלטו. אמרתי שאני נוטה יותר לכיוון שלה. לא הייתי כותבת כאן אם לא הייתי מתלבטת וכמובן שאני מודה לכל העונים.

 

מחר אהיה יותר חכמה כי אדבר עם הבנק לגבי השעבוד ונראה עד כמה העניין פשוט או מסובך.

אם זה מסובך, לא אכנס לזה.

 

מעבר לזה, עדיין לא מצאתי יונדאי בשנתון ובתקציב כך שאם לא יסתדר עם האלטו, אאלץ לחכות ולחפש יונדאי.

פורסם

אני חושב שהמבחן דרכים הזה ב"אוטו" אומר הכל, ובעיקר צוחק על הרכב מכל הכיוונים...

 

j7ORd0hnX7A דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

מבחן ריסוק - אלטו:

 

rpyWR7x8gOo דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

בעניין השעבוד:

כדי להסיר את זה לוקח בדיוק 5 שניות דרך הבנק. מניסיון.

הבעיה היא למה הרכב משועבד, והאם שולם כל הכסף עבורו.

ההמלצה שלי היא לא לקנות את הרכב. כל רכב אחר עדיף מהאלטו. בהצלחה.


×
×
  • תוכן חדש...