אני אכן מוטרדת מנושא הק"מ וגם כתבתי שלמרות מה שאמר לי המוסכניק, אני עדיין מאוד לא שלמה עם זה.
ברור לי לגמרי שאם אסגר על הסוזוקי, אוכל בקלות למצוא שנתון 2011 עם ק"מ נמוך בהרבה אך כמובן שזה יתבטא במחיר ואולי זה שווה את זה.
קראתי את ההשוואה של יד 2 בין שני הרכבים והם באמת מדגישים שהיונדאי מרגישה יותר "אוטו" כי היא שוקלת יותר ומאובזרת יותר.
עדיין לא החלטתי. התקציב שלי לא בשמיים וכרגע אני נוהגת על דייהטסו שרייד 99 עם ק"מ 200,000 (מהשכרה לשעבר) כך שעבורי, מדובר בקפיצה משמעותית
ואפילו האלטו היא "רולס רוייס" לעומת רכב כל כך ישן.