Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4547 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

 

מדובר ב-106 XR - מנוע TU 1.4 ליטר 8 שסתומים.

 

ביומיים האחרונים שמתי לב שנורת הטעינה מהבהבת ולפעמים אף כבה. וידאתי את חיבור המינוס, מדדתי טעינה כשהאוטו מונע והמתח בין הקטבים היה סביב ה14 וולט כלומר יש טעינה (או לפחות הייתה כשבדקתי).

 

למישהו יש כיוון לבעיה? מישהו נתקל במשהו כזה?

 

תודה לקוראים!

פורסם

הטעינה בסדר בבדיקה ?

 

תלך לכיוון האלטרנטור ותחזק את ה+ ו-,

בכל אופן מומלץ לעבור על כל חיבור +- שאתה רואה ולהדק אותו בגלל שזה רכב ישן.

עשיתי את זה אצלי וזה שיפר פלאות.

 

ככל הנראה בנסיעה איזה כבל לא מקבל מגע כמו שצריך ובגלל זה נדלקת לך נורה (במידה ואתה אומר שטעינה תקינה).

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם

יכול להיות האלטרנטור כבר מגמגם - חצי דרך בקבר...

 

תבדוק טעינה בעומס ולאחר מכן יהיו לך מסקנות מה לעשות ..

גולף V5 2.3 שנת 2001

פיג'ו 206 1.4 שנת 2006

נוכחי SEAT IBIZA 1.0TSI 2016

  • ספונסר פורום
פורסם
ערב טוב,

 

מדובר ב-106 XR - מנוע TU 1.4 ליטר 8 שסתומים.

 

ביומיים האחרונים שמתי לב שנורת הטעינה מהבהבת ולפעמים אף כבה. וידאתי את חיבור המינוס, מדדתי טעינה כשהאוטו מונע והמתח בין הקטבים היה סביב ה14 וולט כלומר יש טעינה (או לפחות הייתה כשבדקתי).

 

למישהו יש כיוון לבעיה? מישהו נתקל במשהו כזה?

 

תודה לקוראים!

 

זאת תופעה מוכרת בפיג'ו שלרוב מסמנת שהאלטרנטור שלך הולך להתקלקל:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=97540

×
×
  • תוכן חדש...