Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7906 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני שמעתי שיש שם הרבה מערכות ודברים כאלה במחירים זולים...

אולי למישהו היתה התנסות עם המקום הזה??

מוכרים שם מקורי??

מוכרים שם חוקי??

וזה בסדר לקנות שם???

אני ישמח אם תעזרו לי...

חתימה עד שלוש שורות.

פורסם

ואם אתה בעד עידוד גניבות של מערכות מרכבים - תקנה שם.

מהירות האור גדולה ממהירות הקול, זו הסיבה שאנשים נראים חכמים עד שהם פותחים את הפה.

פורסם
ואם אתה בעד עידוד גניבות של מערכות מרכבים - תקנה שם.

אתה בטוח שהם מוכרים שם גנובים?

את האמת גם אני חשבתי ללכת לשם אני מחפש DVD לרכב בזול.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם
רוב המוצריים שם לא מזוייפים והסוחרים קונים אותם מסוכנים מורשים, בדוק.

אבל לא פעם נתקלתי בזייופים, במיוחד של רמקולים של פיוניר!

זה בדיוק מה שאני שמעתי

ובאמת שווה לבקר שם ( לא הייתי שם אבל זה מה שגם אני שמעתי)

פורסם

היום הייתי אצלו המחירים הם טובים אבל בואו נגיד לא שווים נסיעה מהצפון אם המטרה היא פריט אחד.

החלקים לא גנובים,יש לו עליהם קבלות והכל אבל אם אתם תבקשו קבלה המחיר יהיה מקביל לחנות

יש מבין?

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם
היום הייתי אצלו המחירים הם טובים אבל בואו נגיד לא שווים נסיעה מהצפון אם המטרה היא פריט אחד.

החלקים לא גנובים,יש לו עליהם קבלות והכל אבל אם אתם תבקשו קבלה המחיר יהיה מקביל לחנות

יש מבין?

מה זה אצלו???

יש שם מספר באסטות, יש תחרות גדולה בינהם... וחשוב להתמקח במחיר.

פורסם

לא ממליץ לקנות שם. אין שם קבלות, חלק מהמוצרים לא תקינים או חסרים בהם חלקים, עובדים שם על אנשים ולא ברור מאיפה הציוד הזה בא.

רק אם מצאתם מוצר, שהבדל המחירים ממש משמעותי מחנויות אחרות, תבדקו אותו טוב, תשימו לב שיש את כל החלקים ותשלמו במזומן. אני לא הייתי משאיר את מספר כרטיס האשראי במקומות כאלה.

×
×
  • תוכן חדש...