Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4574 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

כמו מדי חורף וחורף, גם אני מצטרף לאי ההבנות שקורות ברכב בזמן קור וגשם חזק, כמו הרבה מהחברים פה.

הבעיה אצלי, שמתי שקר בחוץ, לוקח המון זמן עד שחום המנוע עולה, יכול להימשך כ-5 דקות, וגם כשהוא עולה, אז הוא לא מגיע עד לחצי (כמו במצב הרגיל בקיץ) אלה מתחת לרבע המחוג, וכשאני נוסע בבין-עירוני הוא יורד אפילו לשמינית.

החימום ברכב עובד, אבל לא חם מאוד, וזה די מציק לי.

אני חושד אולי שהטרמוסטט תקוע.

לפני שנה וחצי (ביישור קו לאחר הקניה) החלפתי מי קירור למים מקוריים מהחברה, והמים הישנים לא הראו סימני קורוזיה או לכלוך.

איך ניתן לבדוק תקינות טרמוסטט ללא הפירוק?

או שזה מצב בכלל נורמלי בחורף?

תודה.

פורסם

רוב הסיכויים שהתרמוסטט לא נפתח כמו שצריך,דבר דומה היה אצלי בדובלו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

קודם כל, עשית צעד נבון שהחלפת נוזל קירור למשהו טוב (מקורי).

אני מצטרף לדעה שמעליי, שיתכן שהבעיה היא בטרמוסטט.

תבדוק, כשהמנוע אמור כבר להגיע כבר לטמפ' עבודה, לדוגמא, לאחר נסיעה של 15 דקות, אם יש הפרשי חום משמעותיים בין הצינור מים העליון לבין הצינור מים התחתון.

 

מה שכן, צריך להיזהר מאוד, לבדוק כשהמנוע דומם ולהיזהר מהמאווררי מנוע!

כל סוף הוא התחלה חדשה, העצב הוא סימן שבקרוב תבוא שמחה...

פורסם

אם כאשר המנוע קר (לאחר הנעה) אני יפתח את המכסה של הרדיאטור, וילחץ על הצינור התחתון, ולא תיהיה תנוע של המים כלפי מעלה, אז התרמוסטט במצב סגור ותקין, ואם המים יעלו אז זה אומר שהתרמוסטט במצב פתוח או לחלופין איננו קיים?

הבנתי נכון?

פורסם
אם כאשר המנוע קר (לאחר הנעה) אני יפתח את המכסה של הרדיאטור, וילחץ על הצינור התחתון, ולא תיהיה תנוע של המים כלפי מעלה, אז התרמוסטט במצב סגור ותקין, ואם המים יעלו אז זה אומר שהתרמוסטט במצב פתוח או לחלופין איננו קיים?

הבנתי נכון?

 

לא לפתוח מכסה,

תחמם את הרכב כ 10 דקות ואז תבדוק הפרשי טמפ בין הצינורות.

פורסם
אם כאשר המנוע קר (לאחר הנעה) אני יפתח את המכסה של הרדיאטור, וילחץ על הצינור התחתון, ולא תיהיה תנוע של המים כלפי מעלה, אז התרמוסטט במצב סגור ותקין, ואם המים יעלו אז זה אומר שהתרמוסטט במצב פתוח או לחלופין איננו קיים?

הבנתי נכון?

בכל צינור שיוצא מהרדיאטור לכיוון המנוע ברגע שתלחץ עליו המיים יעלו כי אתה מעביר לחץ בלחיצה אל הנוזל ברדיאטור כך שהבדיקה שלך לא תצא נכונה.

פורסם

גם אצלי (מגאן קופה) , לפני כשבועיים הוחלף נוזל קירור למקורי של ELF , והוחלף טרמוסטט.

ומאז אצלי זה גם ככה זה בערך ברבע קבוע.

פורסם
לא לפתוח מכסה,

תחמם את הרכב כ 10 דקות ואז תבדוק הפרשי טמפ בין הצינורות.

נניח ויש הפרשים, מה אני אמור לדעת מזה?

איזה צינור אמור להיות חם ואיזה קר? או ששתיהם צריכים להיות חמים?

פורסם
נניח ויש הפרשים, מה אני אמור לדעת מזה?

איזה צינור אמור להיות חם ואיזה קר? או ששתיהם צריכים להיות חמים?

 

כל עוד הטרמוסטט סגור הצינור התחתון יהיה קר ו העליון חם,

במידה אותה מרגיש שהתחתון חם גם כן אז הטרמוסטט

תקוע מבצב פתוח.

×
×
  • תוכן חדש...